Gå til innhold

Idiotiske brødhuer her inne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så enig med deg hi! Jeg lurer av og til på om noen her inne er psykisk utviklingshemmet ( ja, det var et VANSKELIG og LANGT ord det).

 

Jeg vil gjerne få føye til alle de som har barnevernet på døra til enhver tid, har avlastning gjennom barnevernet fordi de er så "slitne" (yeah right! Det er vel det bv innprenter de med for at de skal slippe å bruke tvang, eller de er desillusjonert (ja, det var enda et vanskelig ord det)). Ser i media om dagen at barnevernet sliter som aldri før, og at de henlegger mange saker uten engang å få undersøkt de. Så da er det betenkelig at så mange her inne får brukt av disse knappe ressursene fordi de er litt slitne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan lønne seg å lese korrektur på egne innlegg når man skal kritisere andre for sine skrivefeil. Kritikken din faller på sin egen urimelighet når du selv har skrivefeil i innlegget ditt. Kan forøvrig anbefale www.sprakradet.no. Du bør også lese deg opp på ord og uttrykk, da det heter "i hytt og vær" og ikke "i hytt og gevær".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyllest til deg HI :) Ventet på et slikt innlegg

 

vet selv jeg har skrivefeil, er en av de 3-5% her inne med dyseleksi, men mener nå det jeg, fordi om vi har dyseleksi, så prøver vi som regel å få det til så dere forstår oss :)

Man ser egentlig fort hvem som har det eller ikke, eller kanskje det bare er oss som sliter med det selv ;)

 

Uansett :-P

Gjør godt å lese slike innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo bra, og jeg ville ikke ha gjettet at du har dysleksi. All ære til deg som prøver å skrive riktig, selv om jeg har forståelse for at det må være vanskeligere for deg enn for veldig mange andre! Det er synd at så mange som ikke har dysleksi "bruker" denne diagnosen (litt usikker på om det er en diagnose?) fordi de er late og ikke har noen interesse av å forsøke å skrive korrekt.

 

Og vil igjen påpeke at noen skrivefeil overser jeg lett, men angriper hele innlegg som er vanskelige å tyde pga maaange skrivefeil og merkelige setninger.

 

Ellers, takk for støtte fra dere som er enige!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen tvang og sitte her å lese innlegg. Hvis andres problemer og feil plager deg, finn på noe annet da. Kan jo f.eks ri en tur der du sitter på din høye hest. hurpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kaller å ikke spre beina for hvem som helst, tjene egne penger og skrive forståelig "å sitte på min høye hest". Haha, ja, jeg trives her oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg du svarte, men ville bare si at jeg har hovedfag pluss en god del etterutdanning og har vært rådgiver i staten i mange år. Ekte byråkrat, med andre ord. En stor del av jobben min går ut på å skrive meget poengterte og velformulerte brev til offentlige instanser, store bedrifter, departementer, riksrevisjonen osv. her inne gidder jeg imidlertid ikke bry meg særlig om hvordan jeg formulerer meg. blir mye feil, og det driter jeg i. Gidder ikke å kaste perler for svin, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...