Gå til innhold

Idiotiske brødhuer her inne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir helt skremt av enkelte brødhuer her inne. Utrolig mange kan ikke skrive rettskriving. Jeg skal ikke pirke på småfeil, men når man har store problemer med å skjønne hva som menes i innlegget bør man kanskje melde seg på et norskkurs! (Driiiit i å forsvar det med dysleksi. Det er bare 3-5% av Norges befolkning som har dette. Altså et mindretall av de som ikke kan skrive her inne. De som er dyslektikere er såklart ikke de jeg angriper her).

 

Utrolig mange her inne virker rimelig løse på tråden. Ha deg i hytt og gevær for alt jeg bryr meg. Men bruk da for f... prevensjon! Det er altfor mange innlegg hvor HI må forklare hvilken mann som er faren til hvilket barn. Og å gjøre det slutt mens man er gravid virker nesten som en hobby. Sjokkerende mange har samboer som ikke er barnefaren når barnet er noen måneder gammelt.

 

Hvorfor prøver dere å få barn når forholdet hangler? Gravide som skriver at forholdet har hanglet endel det siste året er ikke sjeldent å lese om her inne.

 

Veldig mange påstår veldig mye de ikke har belegg for å påstå. Du kan såklart mene akkurat hva du vil om hårfarger, mat, alkohol osv. Og du velger selv hva du vil spise og gjøre. Men ikke påstå at ting er en myte eller ikke sant fordi eget hode mener det blir for dumt. Tenk om du tar feil? Tenk om du utsetter et barn for noe som ikke er bra fordi en mor her inne hørte på deg?

 

Hvorfor er dere så jæææævelig opptatt av kjendiser? Har du en kjendis på facebooken din? Har du hatt sex med en kjendis? Dere er klar over at de også er vanlige dødelige med følelser?

 

Sist men ikke minst - ikke kall ungene deres for så mange vannvittig dumme navn. Utrolig kjedelig å skulle måtte stave navnet sitt hele livet fordi mor syntes navnet skulle se så fancy ut.

 

Takk for utblåsningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he,he...bare hyggelig!

Det med skriving gidder jeg ikke å legge energi i....gidder nesten aldri å bruke stor bokstav osv, og ser jeg at noe er feilstavet pga feiltasting gifdder jeg ikke rette det opp, og jeg er rielig greit utdannet i en jobb der skriving er en stor del av jobben min, der gjør jeg alt rett...men her gidder jeg ikke...regner med folk skjønner meg uten punktum, rett setningsoppbygging, avsnitt etc....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For du hadde store problemer med å skjønne hva jeg skrev?! Som jeg skrev henger jeg meg ikke opp i små skrivefeil, men når hele innlegg er komplett umulig å forstå. Man må kunne skrive at det er er mye dårlig skriving her, for det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en setning som ble litt feil i hovedinnlegget. Resten burde være veldig greit å lese for en som kan norsk. Ellers burde du kanskje skaffe deg briller og en som kan lese høyt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærsj, verre enn værst, hvet du hva?

 

Bryr meg ikke om andres feilskriving, ikke alle som er her inne er født og oppvokst med Norsk som morsmål. Så om man ikke klarer å svare på ting folk faktisk skriver, så burde man heller la være med det. For den eneste du driter ut er deg selv, slik oppførsel sier mer om deg.

 

Er ikke løs på tråden men driter i om andre er det.

 

Du finner selfølgelig noen som vil mene noe om noe på et åpent forum, det er ikke til å ungå:)

 

Driter i kjendiser og hvem de puler. De får bare pule på sauer for alt jeg vet, for det driter jeg i!

 

Velger det navnet jeg vil, jeg er ingen sau som blir pula i ræva av en kjendis. Men har valgt et helt vanlig svensk navn til jenta mi:)

 

Ja, takk skal du ha og vær så god eller hva det nå heter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er jo ikke innlegget ment på deg, så hvorfor gidder du å svare?

 

Dessuten er ikke 90% her inne utenlandske. Det er et fåtall. I likhet med dyslektikerne.

 

Jeg påpeker heller ikke skrivefeil i innlegg fremfor å svare på det som det spørres om. Skjønner ikke hvorfor du blander inn det?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvem et par stykker er her inne. Jeg vet at de er norske og at de har skolegang, og ikke er dyslektikere, men likevel bruker de ALDRI stor bokstav i starten av en setning, tegnsetting osv.

 

Det er faktisk litt vanskelig å få med seg hva de mener. Tegnsetting er viktigere enn store og små bokstaver syns nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Men det er det argumentet som kommer opp hver gang noen nevner skrivefeil her inne. Stakkars utlendinger og dyslektikere. Saken er jo at om resten hadde klart å skrive forståelig hadde ingen reagert på de få innleggene skrevet av utlendinger og dyslektikere!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En setning ble feil?

 

Det heter blant annet "jævlig", ikke "jævelig", og dessuten "vanvittig", ikke "vannvittig".

 

Sånn for eksempel. Eller har du kanskje dysleksi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jepp var litt ment det da:)

 

Uansett var det ikke HI direkte jeg mente:) Bare at noen her inne har det med å gjøre det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trusty: Vet du, jeg klarer ikke å tro på deg når du sier at skriving er en stor del av jobben din, men her inne gidder du ikke. Det må da være uendelig mye mer stress å endre skrivemåte fordi man skriver på et forum? For meg er rettskrivingen og setningsoppbyggingen innebygd i fingrene og hodet, og det ville faktisk vært verre å plutselig skulle skrive dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... akkurat...

Og nå når du har feid for andres dører, så kan du kanskje feie for din egen? Det er sikkert veldig mye ved deg som ville irritert vettet av andre her inne også.

Hva bryr det deg hva andre gjør og er opptatt av? Lever du gjennom DIB-damene, eller er du her når du har en dårlig dag og manner deg opp til en krangel siden dette forumet tydeligvis gjør deg så forbanna?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dysleksi nei, og har aldri skrevet at jeg selv skriver uten skrivefeil. Som du kan lese av hovedinnlegget skriver jeg at jeg ikke henger meg opp i småfeil. Jeg sikter til hele innlegg som er umulig å forstå pga elendig setningsoppbygning. Jeg ser en setning som ble feil ja. Ellers et par skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at jg har hatt problemer med å forstå hva folk har skrevet her bare pga litt skrivefeil osv.

Eneste jeg har hatt store problemer med å forstå sånn sett er hu med to biler hvor ingen var i garasjen, og som hadde rota vekk både bil, mann, nøkkel, og antakeligvis seg selv i samme slengen.

Faktisk så er nordnorske dialekter og nynorsk dialekter mye verre å lese enn et par feil her og der.

 

Tråder som er om noe som absolutt ikke interesserer meg, slik som hvilke kjendiser ditt og datt, går jeg ikke innpå. Og det burde vel kanskje ikke du heller hvis du irriterer deg sånn over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...