Gå til innhold

Dere slanke eksperter :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal på zumba kurs:-D

Min eldste går på turning og de skal ha zumba for blekfete mødre i kjelleren mens barna spretter i storhallen:-D

Genialt:-)

 

Takker for vektklubbtips:-) Har glemt oljer osv ja *flau*

Jeg har valgt grete roede vektklubb rett og slett siden den er gratis. Den ene treningen jeg begynner med koster 150 pr gang,og da gidder jeg ikke blåse penger for å bruke en nettside. Syns det var drittdyrt med over 120kr pr mnd på vg.no

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan være så irritert du bare vil, 21:07

Jeg var alenemor i 6 år og hadde heller ikke mulighet til å gå tur på kvelden når datteren min var i seng, men jammen fikk jeg til å trene fordet!

Jeg satt sammen mitt eget program med øvelser hentet fra YouTube og I Form, Fitness osv. Helt gratis! Trente på kveldene når jenta mi hadde lagt seg.

På dagtid trente jeg på treningsstudio mellom jobb og barnehagehenting. Og jeg gikk overalt. Brukte så og si aldri bil. Det ble veldig mange kilometer i uka. Også i snø og regn.

Ikke rart jeg aldri har vært feit.

Beklager, jeg vet ikke hvorfor jeg antok at HI hadde en mann som kunne passe på barna når de var i seng.

Det bør uansett ikke hindre en fra i å trene.

Jeg mener fortsatt at det er unødvendig å VENTE til et kurs starter når man virkelig trenger å trene!!!

Da bør man ikke komme med unskyldninger.

Har DU flere unskyldninger på lager, så kom med de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,så flott for deg at du fikk det til.

At du oppfattet at jeg bor sammen med barnefar så stemmer det.Men det betyr ikke at han alltid kan passe barna når jeg vil noe.

Og du må hjertens gjerne mene hva du vil:-) Personlig tviler jeg på at de neste 2 dagene uten trening betyr noe som helst for min del:-D

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...