Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #51 Skrevet 7. august 2010 Mange flotte kjendiser der ute som er lav, men som har utrolig flott kropp. Jeg har aldri hatt problemer med å bli sjekket opp av mannfolk, selv om jeg er 160. Og mange sier at de foretrekker lave jenter. Det er mer feminint enn høye har jeg hørt en del menn si. Mann i huset sier at han synes lange ben er flotte, men at han heller foretrekker en stram rumpe og velpropsjonerte pupper. Og da spiller høyden liten rolle. Jeg skulle gjerne hatt lange ben, men da hadde jeg neppe vært like god til å spurte og drible i fotball. Jeg er 160 høy, 58 kilo, gravid. Modellene er ikke akkurat de som har mest sexy kropp. Javisst sitter klærne fint, men sexy er det ikke slettes ikke. De har verken rumpe, hofter eller lår. Det eneste de har av hofter er to hofekuler som stikker ut som spisser på hver side. Kate moss er ikke den høyeste av modellene, men hun er ikke akkurat listet som topp sexy blant menn. Former er mer populært enn høyde.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #52 Skrevet 7. august 2010 eks på kjendiser som ikke er så høy, men anses for å ha eller å ha hatt meget sexy kropp er Eva Longloria, Scarlett Johansson og Salma Hayeck.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #53 Skrevet 7. august 2010 Dette er som jeg sier, at høye kvinner virker mer maskuline og dermed får de tilbud om bedre stillinger og høyere lønn. Små snertne kvinnfolk blir dessverre for sexy.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #54 Skrevet 7. august 2010 Ja, huff og huff, disse høye damene har aldeles GRUSOM kropp...Hadde de bare vært 155 så hadde de sett så myyyye bedre ut..heheheheheeeee: http://www.bathingnews.com/bathing_news/bikini-moms/
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #55 Skrevet 7. august 2010 Gisele Bundchen har veldig sexy kropp, men ei lita dame kan da ha like sexy kropp som det der. Proposjoner, proposjoner. Jeg er lita, men jeg sier ikke at høye damer ikke kan være sexy, men det kan jammen lave damer også være. Høyde er ikke ene alene et symbol på sexy. Bildene av de første damene der, hadde kropper som 12-åringer. Noe som de fleste av mine kompiser ville omtalt som ekkelt og at de ville følt seg pedofil om de skulle knulle noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #56 Skrevet 7. august 2010 Ale guttene og mennene jeg har vært sammen med har fortalt meg at de liker høye, slanke jenter best. Hva er det dere forventer? At mennene deres skulle fortelle dere at de liker noe man ikke er? Man sier ikke til sin blonde mann at man egentlig liker mørke menn. Sånn er det bare. Jeg kjenner ingen menn som liker store rumper, hengeupper og cellulitter.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #58 Skrevet 7. august 2010 Rart at jeg har blitt omsvermet av menn da. Jeg har ikke engang bedt om det. Jeg er under 160. Har alltid fått mange komplimenter for puppene mine og sprettrompa mi av menn som jeg nesten ikke kjenner. Så er det mannen din som har fortalt deg at høye damer er mest sexy?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #59 Skrevet 7. august 2010 Trodde du at mennene DINE skulle fortelle deg at de liker noe du ikke er??? Jeg har forresten bare en mann jeg da...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #60 Skrevet 7. august 2010 Jeg kjenner ingen menn som liker nedlatende kvinner.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #61 Skrevet 7. august 2010 Det er alle mennene jeg nensinne har truffet. Det er ingen menn som noensinne har fortalt meg at de liker små jenter best:). Jeg har også alltid fått masse komplimenter og masse oppmerksomhet fra fremmede menn. Samme hvor jeg er. Det har nok mye med utstråling og gange å gjøre. Jeg er 180. Trener masse og er slank og stram. Og veldig feminin.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #62 Skrevet 7. august 2010 Hehe:) Herlig kommentar! Utrolig at disse ufyselige damene her inne faktisk har menn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #63 Skrevet 7. august 2010 Jeg har også en mann, men jeg har heldigvis hatt flere oppigjennom. Jeg har selvfølgelig vært sammen med med menn som faller for og tenner på høye damer. Du har sikkert vært sammen med menn som liker små damer. Det er vel ikke så vanskelig å forstå. Er det vel?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #64 Skrevet 7. august 2010 Men de fleste menn setter pris på humor. Helt sprøtt at man kan la seg erte og bli provosere av noe som dette. Alle vet jo at smaken er som baken. Noen liker høye, andre liker korte. Det er jo igrunn ingenting å diskutere. Alle har forskjellige erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #65 Skrevet 7. august 2010 Jeg er 155cm. En fyr sa en gang til meg ute på byen at de fleste lave jenter var stygge, så sånn sett hadde jeg vært heldig med utseende for jeg så Faktisk bra ut til å være lav, og det kunne vært mye verre. Vet ikke helt om jeg tok det som et kompliment eller hva jeg tok det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå