Gå til innhold

dere som er ca 160 cm:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

69 pr i dag

78 for 4mnd siden

forhåpentligvis 60 om 4mnd

Skrevet

Dverger!! Ikke pent med så lave jenter..

Skrevet

jeg er 1.63

veier 64 kg..alt for mye, skal ned 5-7 kg før jeg er på trivselsvekta mi

Skrevet

Fatter ikke at folk gidder å svare med slike teite innlegg..bedre å være liten og søt enn stor å stygg..har du ikke fått med deg det 11.46?

Skrevet

163 cm høy...

84 kilo og er ikke gravid...

Prøver selvsagt å slanke meg, men er så vanskelig...

Skrevet

Bedre å være høy og pen, enn liten og søt. Har du ikke sett modeller, lille maur?

Nei, du har vel trodd det var skyskrapere.

Skrevet

Du får mene hva du vil om hva som er pent. Men hvorfor har du et behov for å mobbe og kalle oss dverger? Vi som er lave vet veldig godt hvordan det føles å se anderledes ut enn snittet. Jeg har blitt ertet pga høyden min, jeg er nærmere 1.50 enn 1.60. Det gjør vondt å lese kommentarer som den du skriver. Jeg er ikke pen fordi jeg er lav? Takk, det har jeg hørt mange ganger før... Var det godt å være slem?

Skrevet

Jeg er 160 og veide før jeg ble gravid 48 og nå i 24 uke 53 kilo =)

Dere som skriver stykt om vi som er lave dere har egentlig ikke noe å gjøre her i denne tråden..

Skjerp dere!!

Jeg er lav og stolt av det!!

Skrevet

jeg er 158 cm og veier 65kg. skal ned til 60 MINST hehe

jeg vet om mange som liker små jenter enn lange og blonde. er ikke utseende alltis som teller. hva nytter det om man er lang, tynn og slank og mangler celler i skallen.....? ps ikke alle er sånn da men dette var/er et eks :)

Skrevet

Modeller var jo et KJEMPE bra eksempel! Har enda ikke sett EN modell som er naturlig pen.

Selv er jeg 156cm og elsker det. Alltid vært liten og søt, og har ikke problemer med at gutter er lavere enn meg :))

Veier forresten 69kg nå, og er 4mnd gravid.

Skrevet

er 162 cm

veier 63,5 kg. Skal ned til 60, eller helst ned på 50-tallet.

Føler meg finest da.

Skrevet

joda, jeg har sett modeller som går på catwalken, og det er ikke mange av dem som er pene altså. Ta av dem sminken, så ser de nesten ikke ut. Lillemaur? Jeg er ikke så liten jeg altså, jeg er 1,69, men det er finere å være 1.60 eller 1.80!

Skrevet

163 og 78 kg. Meeeen... jeg er høygravid og kan føde når som helst! :P

Utenom svangerskap veier jeg ca 60 kg. Startvekten denne gangen var 65, så jeg hadde noen kilo for mye. Heldigvis bare lagt på meg 13 kg denne gangen...

Skrevet

Er 159 cm veier nå 79 kg. Har vært oppe i 85 uten å være gravid.

Har kiloene jevnt fordelt på kroppen så føler meg ikke "kulerund", men skal ned til ca 68 kg, det er passe for meg.

Er ingen sofagris, prøver å spise sunt og trener ca 3 ganger i uka.

Skrevet

Jeg er 162cm, veier 73kg og er fornøyd med det.

Skrevet

163 kg. Jeg veger 72 kg, og er veldig fornøyd med kroppen min :)

Den har riktig nok noen evige graviditetsarr i form av strekkmerker og valpefett, men det driter jeg i!! :D

Skrevet

Jeg er 1,66 og veier 57 kg. Akkurat passe for min kropp.

Og du som måtte slenge med leppa...man velger ikke akkurat selv hvor høy man skal bli da, så det er igrunnen et veldig dårlig mobbeargument. Man velger (til en viss grad) hvor mye man veier, men ingen kan bestemme seg for å bli 190 høy..

Skrevet

Jeg pleier å hate dette argumentet, men hun som "mobba" dere er kanskje bare misunnelig? Selv er jeg 175 cm, og jeg var godt over 20 før jeg følte meg som noe annet enn et digert monster :D

Angående modeller på 180 cm og mer så synes jeg ofte at de ser så klønete og keitete ut, at det liksom er rett før de snubler eller vikler seg inn i noe, hele tiden, for de er jo bare armer og bein..!!

Skrevet

Desverre så er ikke alle misunnelig på deg og de som er over 170..

Sorry jeg er ikke det. Som jeg sa lengere oppe så er jeg stolt av å være 160.

Man må være litt for sjølgod for å tro at folk under 170 er misunnelig på høyden.

Jeg sier bare jeg er lav, lev med det!

Skrevet

Tror du misforstod litt :)

....jeg mente hun som kalte dere dverger, eller hva det var.

Skrevet

Jeg er 158 høy, og målvekten min er 57-58 kg. Men jeg har et stykke igjen til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...