Gå til innhold

Jeg har et forhold til mannen til ei her inne på BIM... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan umulg være min:D for han er dum og kjekk xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

09:12, problemer med ironi, eller?! Jeg hadde tenkt å svare omtrent akkurat det samme som 08:48.....

Skrevet

Om dette ikke er ett trolleinnlegg så er du likefullt ett troll HI.

Nå lager du leven i alle BIM hjem hvor det finnes ett lite barn og mannens navn begynner med S.

Du selv er jo bare ett ludder som ligger med en gift mann. Og det må da være supert å være elskerinna når du har tid til å være på nett mens han er på besøk.

Håper du får det du som du fortjener.

Skrevet

hvor i Norge er dette?

Øst, Vest, Sør eller Nord?

kan være min mann ... :.(

Skrevet

Denne har jeg faktisk sett før, tror det var her inne men kan være på et annet forum også......tåpelig innlegg uanseett!

Skrevet

Hvorfor i all verden gidder du å la deg bruke av en utro dritt mann??? Snakk om å mangle selvrespekt. Også er du i tillegg stolt ovenfor hans kone. Håper du er venninneløs.

Skrevet

Det første jeg tenker når jeg ser innlegget ditt er at han stakkars fyren BURDE få kalde føtter og stikke fortere enn svint når elskerinnen hans er inne på barnimagen. Sånt lukter det kaninkoker av!!!

Skrevet

ånei, også mannen min sitt navn som begynner på S!! Hva vil barnet i magen si til dette???????????? Får ringe til mannen som er på forretningsreise da!!

Skrevet

Hva får du ut av dette Hi?

Om det er tull eller ei...

Får vondt av deg Hi, hadde du vært et skikkelig menneske hadde du sagt ha det til fyren og fortalt kona sannheten.

Skrevet

Jeg er så glad jeg er singel. Men det er utrolig dårlig gjort å sitte her å gjøre damer med menn som har denne beskrivelsen nervøse.

Skrevet

Hi

Jeg kan si litt mer...

Dere hadde en krangel på søndag (tror jeg det var?), for ikke så lenge siden..

Du føler visst ikke at han hjelper nok til hjemme nå som du er gravid + har et lite barn..men det var ikke bare det krangelen handlet om.

Skrevet

Hadde hi her vært et menneske med moral så hadde hun aldri innledet et forhold til en man om har en gravid kone!!!!

Det tror jeg må være et av de største svikene en man kan gjøre mot sin kone.

Om han hadde elsket deg så hadde han gått fra kona si.

Det virker som om han bare bruker deg for å få tilfredsstilt sine behov som han ikke får dekket hjemme!

Hadde det vært meg så hadde jeg følt meg som et sædbank (et hvor mannen kan tømme seg for så dra tilbake til familien sin)

Skrevet

hehe..hvor mange menn er det ikke som er på forretningsreise..hvor mange menn er det ikke som jobber overtid..hvor mange damer her inne har småbarn og er gravide..hvor mange damer her inne sier ikke at mennene deres tjener godt..og hvor mange damer syns ikke at mannen hjelper til for lite i huset nå når hun er gravid og har i tillegg et lite barn..nesten samtlige damer her inne virker det som!!!

Skrevet

Hi

Hva bryr det dere om mitt forhold til denne mannen, og hvilken "kategori" jeg skal ha?

Jeg vil ikke ha denne mannen som min MANN, ei heller kjæreste. Det er bare spennende akkurat nå. Men merker at jeg har fått litt avsmak av han etter noe han sa om dama si..

Første gang jeg lå med han, så visste jeg ikke at han hadde barn/dame. Nå vet jeg det, men jeg bryr meg ikke særlig.

Ikke fordi jeg ønsker åødelegge en familie, men fordi det er HANS ansvar. Hadde det ikke vært meg han var utro med, så hadde det vært ei annen.

Hore, ludder, tøs..Har dere ikke noe saklig å komme med?

Skrevet

oi, dette var et morsomt innlegg.

huff, hvorfor i helvette ligger du med en som du VET har kjærring?

sånn serriøst, det er jævli dårlig gjort, spesielt ovenfor det barnet han har fra før og dama hannes.

men i tillegg skal det jo to til for å ha sex,

så jeg håper virkelig du ringer kona hans å sier fra! det fortjener hun!

du kan jo feks ringe anonymt,

Skrevet

Jeg tror det HI, hvorfor skulle du ellers skrive slikt her!!!

Men du vet at her inne er konene ute med nebbet med en gang for å beskytte seg selv og sine. De vil ikke innse den virkelige verden vet du.

Skrevet

stusser litt på at du sier du sitter på bim. du er altså gravid da og ligger å knuller rundt på fremmede menn. haha den må du lenger ut på landet med :P

Skrevet

jeg har 2 jenter i vennekretsen min som har hatt 2 one night stand etter at de ble gravide.

Æsj, sier nå jeg til det.....

Synes det er en ekkel tanke på å ha sex med en annen en far til barnet som er i magen. Det blir liksom bare så feil.

Skrevet

NN 10:43

BIM og DIB har felles anonymside!

(trodde virkelig alle hadde fått med seg det...)

Skrevet

Bullshit! Det finnes drøssevis av menn og kvinner som bytter ut partneren sin med en annen for godt, til tross for at de i utgangspunktet var samboer eller gift.

Skrevet

NN 12:19

Nå skriver jo HI selv at hun satt på BIM da - ERGO så er hun vel gravid! (trodde virkelig alle hadde fått med seg selve innlegget)

Skrevet

"Jeg har et forhold til mannen til EI HER INNE PÅ BIM"... det trenger jo ikke nødvendigvis bety at ho er gravid, men konen hans!

altså hvis det er noen her inne med en mann som begynner på S, er gravid, har et lite barn, hadde en krangel på søndag og mannen er ofte på "forretningsreise", burde ta en prat med mannen sin;) dersom det er sant det HI sier!

Skrevet

Man kan fint sitte på BIM uten å være gravid. Trenger ikke svangeskapsattest for å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...