Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg fant ut av det idag...Han var en snartur innom meg, og da han kom inn satt jeg foran pc'n. Han spurte nysgjerrig hva jeg gjorde, og jeg svarte at jeg var inne på barnimagen. Da svarte han: "Ikke du også...Kjerringa hjemme gjør ikke annet hun også!" Jegg vet jeg ikke burde ha startet dette med han da jeg visste at han hadde noen andre, men det vi har sammen er så spesielt.. Men likevel, nå føler jeg meg så råtten at jeg ønsker å avslutte dette. Han kommer AKDRI til å si noe til sin kjære. Han takler ikke den offentlige ydmykelsen, som han sier..Han er vel ansett blant sine kjente, har et bra yrke og et "lykkelig" liv med sin lille familie. Huff...:-S Jeg håper du som er dama hans leser dette, og finner ut av det. Har det vært ekstra overtid i det siste? Eller hva med den forretningsreisen hans, som faktisk ikke var i en annen by slik han sa... huff!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Dere har ett lite barn nå, og du er gravid.. Han er ikke noe glansbilde, og ikke noen jeg ville ha snudd meg etter på gata. Men det er hvem han er som gjør meg mo i knærne..Han vet liksom hva han skal si hele tiden, og er ganske smart. En aldri så liten ølmage har han også
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Du avslører deg på måten du ordlegger deg på lille troll!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Når Trollmor har lagt sine elleve små troll.....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Hehe, morsomt å se dere som tror dette er tulleinnlegg! Nesten som jeg håper at du som er hans kjære faktisk er en av de som har svart, og som finner ut av det senere; enten ved at du buster han eller noe.. Det er jo tydeligvis noe han ser mer i meg enn deg. Forbokstaven hans er i tillegg S. Nå ble sikkert mange lettet.,. HI
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Hvis det er min mann så syns jeg jaggu det er på tide at du tar din del av vaskingen av de sure sokkene hans;)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #12 Skrevet 4. august 2010 Vel, med mindre du er dum som et brød, så burde du faktisk ha merket at han faktisk er og puler på noen andre!! Lykke til med deres lykkelige familieliv..Synes synd i deg som venter ett til barn med han.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #13 Skrevet 4. august 2010 "Det er jo tydeligvis noe han ser mer i meg enn deg." Tydeligvis er det noe mer han ser i sin kone, siden han kun bruker deg. Nytt knull i ny og ne er ikke verst, men de aller fleste liker det best hjemme, derfor de ikke forlater sine kjære. Du hi, lille troll, håper for din del at du tuller, eller så hadde jeg vært flau av å være elskerinnen til en gift/opptatt mann. Tror ikke jeg vet om noe mer patetisk. Nei, jeg er singel, og har aldri vært utro eller hørt at noen ekser har det, så sier ikke dette fordi jeg er misunnelig eller sjalu.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #14 Skrevet 4. august 2010 Faen altså HI. Du trenger seriøst hjelp.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #15 Skrevet 4. august 2010 Du vet at moderatorer ser nicket, og tro hvilke morsomheter de har på din bekostning hi. "Lettere forstyrret XXX, som visstnok kjeder seg når barna er på samvær hos far." el. noe.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #16 Skrevet 4. august 2010 Hehehe, om HI vil tilstå sine synder, så er det vel enklere måter å gjøre det på? Som å ringe kona?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #17 Skrevet 4. august 2010 Hva så om de ser nicket mitt? Det gjør meg egentlig ingenting, for jeg har fortsatt knullet/knuller en av deres mann.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #18 Skrevet 4. august 2010 Hah! Det er vel nettopp det vi vet at du ikke gjør. Desperate rop om opperksomhet er vel de mest alvorlige. Hjelpen finner du nok dessverre ikke her inne, men det vet du vel, så lenge som du har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #19 Skrevet 5. august 2010 Oioioi så desperat. Enten dette er tull eller ikke så er jeg fascinert av alle de damene som tror at en gift/samboende mann velger dem over kona/samboer og at de på en eller annen måte har vunnet. De gjør jo det stikk motsatte, bruker deg og leker familie med kona si. Det er jo dere som er patetiske og i hans øyne ikke gode nok til å leve i en familie med. Dere fortjener bedre, slutt å lure dere selv.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #20 Skrevet 5. august 2010 Så bra, må smile nå Damene her inne er SÅ bestemt på at sine menn ALDRI er utro, les bare tråden ang hun som var kjip siden mannen ikke fikk reise på seiltur i 2 uker med gutta
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #21 Skrevet 5. august 2010 da er det sikkert mannen min. Men han får lov til å knulle rundt. Det er ikke bare deg han har..... Jeg er lei av å ha sex, så synes det er greit at han får dekket behovet sitt.........
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #22 Skrevet 5. august 2010 Det er litt av et dilemma. Men det er faktisk ikke din jobb eller ditt ekteskap. Selvsagt er det utrivelig at han bedrar henne men det viste hele tiden - at hun er en dibber har ingenting å si. han klarer fint å ødelegge ekteskapet sitt på egenhånd. Og om det dere har er spesielt så overvinner kjærligheten deres det. Men tro meg på mitt ord, med min efaring - He will never leave his wife.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #23 Skrevet 5. august 2010 Du, 08:48... Slutt å svar på sånne tråder, okei? Du er et prakteksempel på dørmatte, og slike som deg irriterer vettige folk noe så grenseløst. Hvis du er lei av sex så er det vel fordi at han derre typen din ikke er noe god da, og da bør du rett og slett ta konsekvensene av utroskapen hans og finne deg en som KAN litt. Lykke til med livet og vaske av deg all dritten han har trødd over deg...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #24 Skrevet 5. august 2010 Lykke til med å være andrevalget, HI.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #25 Skrevet 5. august 2010 Hehe.. Denne var morsom.. Godt å få seg en latter av og til.. Å til HI. Hvis det du sier er sant så si det til kona da vel.. Å er det virkelig deg han vil ha så flytter han ut og inn til deg da vel.. Du gjør han vel bare en stor tjeneste så han slipper og gjøre det selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå