Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #26 Skrevet 5. august 2010 15:12 Klemmer varmer alltid:-) 16:23- ja, jeg skrev dette for en stund siden. Rundt vinterferietider. Jeg dro da bort i 5 dager og han hadde skjerpet seg da jeg kom hjem. Han var strålende en uke for så å dabbe av igjen og de siste 2 mnd har han vært helt flat igjen, så jeg vet han kan skjerpe seg og vil derfor ikke gi opp. HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #27 Skrevet 5. august 2010 Han skjerper seg jo ikke så lenge det bare varer en uke!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #28 Skrevet 5. august 2010 tenker det det samme som 01:20 5.08.2010 Tipper han er deprimert. Mulig at han føler at han kommer til kort og så gjør han det siste man bør gjøre, nemlig å unngå problemet. Mannen min gikk igjennom en slik periode.Han avviste poden, satt enten nede og spilte data, så på tv eller var på PC i stua Grunnen til dette var at han følte at poden bare ville til meg, og det såret han. Men det stemte. Guttungen vill bare at jeg skulle kose, trøste, lage mat, skifte bleie, legge osv. Mannen min følte at han ikke var elsket av barnet hans og at han ikke var verdt noe eller nyttig. Etter lang tid og MYE forklaring at situasjonen er blitt slik for at ha ikke deltar i hverdagen som han burde. Sa til han at det kommer til å bli tøft i en periode hvor han kom til å føle seg ekstra sårbar og bli avvist ofte av poden.Men etter en stund så kommer det til å endre seg for poden ser at du er tilgjengelig for han når han ønsker det og ikke på dine premisser og tidspunkt. Nå er alt tilbake til det normale og vi lever igjen i et lykkelig familieliv. Men jeg kan skrive under på at det var tøft når det "blåste som verst" Beklager rotete skriving og formulering. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå