Gå til innhold

Dette er helt SYKT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror bloggen er ekte, det finnes også flere som blogger om dukkene sine. Holdt på å le meg skakk. Hun er jo ganske søt også da, som lever seg sånn inn i det. Kan være hun ikke er 13 enda da mange bloggere lyver seg eldre enn det de er.

 

Ja, kanskje det er sykt men vet du hva som er sykere? At voksene kan skrive SÅ stygge komentarer til en 13åring noe som Karina gjør:

 

"Du er syk, håper for all del ikke du har egne barn og aldri får noen heller.

 

Helt sykt at noen voksne kan ordne seg en blogg som omhandler dukker og hva man gjør med dem.

 

Skaff deg et liv!!"

 

Hallo, vet du noe om denne jenta? Slutt å døm folk for du kjenner dem! Det er du som er syk, syk som har så syke tanker som at dette bare MÅ være en voksen. Tror faktisk den komentaren kommer fra noen her inne! Så skam deg! Tenk å si noe sånn til en liten jente. Så hva om du TROR hun er voksen! Du VET ikke det, så da bør du holdee deg for god til å snakke sånn til en liten jente!

 

Om du leser komentarene på bloggen så er det komentarer fra andre som har dukkeblogger og noen veldig unge mødre som hun her http://mammasgutt.blogg.no/

 

Hun var bare 12år da hun ble mor, men du tror vel hun lyver også da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir dårlig;/

Som foreldre hadde jeg aldri latt ungene mine leve seg sånn inn i en dukkeverden i en alder av 12, langt mindre lage en blogg om det som om det var ungene deres. Nå syns jeg blogger om ungene sine generelt er ekkelt da, men men.........

 

Og hvorfor ble bloggen til hun som ble mamma som 13 åring slettet? Er det ingen som lurer på det? Hun vil være anonym, men bildene av ansiktet til gutten ligger jo flashet på interne? Sikkert ingen som blir å kjenne han igjen nei.....

 

 

Skrevet

Oi. Mystisk at du laget en sååå lang liste, du!

Skrevet

Gud så flaut...hadde de vært 8-10 år hadde det vært greit, men de er faktisk 13 år! Hadde vært flau hvis det var min datter.

Skrevet

Har lest litt på flere av de og det er ganske forstyrrende at noen nå blogger om det vere gravid?! Ja, for nå ER fler av dem faktisk gravid på ordentlig. Jaja, DET er sykt det!

Skrevet

Dette er tydeligvis jenter som lever ut et fantasiliv på nettet. Mangler de omsorg i hverdagen? Virker på meg som om de lever ut sine ønsker. Det er uansett bedre enn om de går hen og blir gravide selv. Men en smule sykt er det...

Skrevet

Haha! Utrolig morsom parodi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...