Gå til innhold

Dette er helt SYKT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det var en smule merkelig!

Skrevet

Okei...Litt spesielt, selv om hun kun er 13 år da...

Skrevet

Det som er sykt er vel at enkelte faktisk klarer å tro på dette?

Det er jo bare tull, tull, tull! :)

Skrevet

Hvor er mora til denne 13-åringen?

Syyyyyyyyyyyykt!!!!

Skrevet

Oida.... alltid når folk skriver "håper dette mennesket aldri får barn" så synes jeg det er litt dårlig gjort... men.. håper dette mennesket aldri får barn!!!! :S

Skrevet

Noen som har lite og bruke fritiden sin på eller?? Ikke tilfeldigvis HI som eier denne bloggen siden du visste om siden??

Skrevet

Uansett så trenger hun noe annet å bruke fritiden sin på.

Skrevet

Når jeg skummer nedover høres det ut som en voksen som prøver å skrive som et barn. Men det er jo igrunnen like sykt.

Skrevet

Er hun bare 13?

.. da stiller det seg litt annerledes :D

*note to self: lese først, så la seg sjokkere*

Skrevet

hmmmm 13åringer pleier og leke m dokker?

Skrevet

Hehe, det der må da være bare tull ?

Alle disse ordentlige babybloggene blir jo tatt litt på kornet da...

Skrevet

Huff denne jenta er vel ikke helt som hun skal være. Håper det går bra med henne likevel... hmmm

Skrevet

Morsom blogg, he he, jeg synes det virker åpenbart at bloggen er en ung tenårings forsøk på "mamma-blogg-parodi" :)

Skrevet

Det er faktisk ikke sykt. Men vi lever i en annen tid hvor dataen blir brukt til mye. Lekte jo selv at jeg var mor for mine dukker og kunne også late som alt var virkelig. Men det ble jo bare på jenterommet. Nå blir ting plutselig mere offentlig og de har flere muligheter, så jeg ville ikke tatt det så alvorlig som mange av dere gjør.

Hun er jo forøvrig flink med pcn da!

Skrevet

dette ble jeg SKREMT av!

Dette bør jo rapportes!

Skrevet

Haha, seriøst? Ei jente som leker seg med dukker og gjør akkurat slik som virkelige mammaer SKREMMER deg? Da håper jeg du ikke åpner en avis, tar telefonen eller går utenfor døren. Faktisk burde du skru av pcen nå så du ikke får mareritt i natt:D Hva i alle dager er det å rapportere? Og hvem i all verden skal du rapportere det til?

Skrevet

Var dette virkelig noe å henge seg opp i?? DU må ha ekstremt lit å foreta deg , HI

Skrevet

Ikke noe mindre enn de andre som har svart i tråden, nei...

Skrevet

Det som skremmer meg litt er at denne "sofia" dukken er ekstrem lik et levende babymenneske. Hadde ikke øyene vært igjen, så hadde jeg vært sikker på at det var en skikkelig baby.

Skremmende ja...

Skrevet

Ha ha! Syns det var fæntastik jeg. Morsom parodi. Som mammablogger føler jeg meg truffet:p

Skrevet

Synes det hele virker sykt. en ting og leke med dukker. men og holde på som om det var ekte unger...

Skrevet

sikkert bare en spøk, bloggere kan jo tjene mye på advertering om de får mange treff :)

Skrevet

Foreldrene til denne 13 åringen blir nok tidlige besteforeldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...