Gå til innhold

Mannens venner syntes at jeg er kip...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns en guttetur på 3-4 dager er greit, utover det er bare egoistisk. Eller får du og venninne reise bort 2 uker i strekk?

For å ikke å glemme at han da ville brukt 40% (2 av 5) av sin total ferietid på venner i stedet for familie. Uakseptabelt, helt hårreisende hva noen tenker. Er kompisene singel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn i utgangspunktet hadde jeg syntes det var helt greit at mannen min dro på en slik tur- men da om økonomien tillot det og det ble planlagt i god tid på forhånd.

Men akkurat nå hadde jeg sagt nei- ene og alene fordi økonomien vår ikke tillater det for øyeblikket.

Skrevet

To uker er for lenge (jeg er selv gift med en aktiv seiler og dette er hans ord), men en langhelg bør gå bra.

Skrevet

2 uker lenge å seile i Karibien??

Vi har vært 1 mnd, var herlig :)

Skrevet

Tror ikke jeg har ubrukelig mann nei, hadde jeg sagt hvem det var hadde du nok sagt noe annet.

Stoler 100% på han, og akuratt nå er han i utlandet, gjør meg ingenting :)

Men jeg kan love deg en ting 16.41, skulle garantert fått mannen din til å være utro om det var spm, så ikke vær så godtroende og naiv lille venn;)

Skrevet

Hahaha, ikke sant vel, du får finne ut hvem han er og gjøre ditt beste. Han er nemlig ikke idiot :-)

Og forresten: Ikke prøv å heve deg over meg med noe så latterlig som "lille venn". Det fungerer veldig dårlig, det setter vel heller deg et par hakk tilbake enn du allerede er.

Skrevet

Uff da, du må ha et dårlig selvbilde ;)

Se deg i speilet, er du så lekker som du tror? Det tror ikke jeg lille venn ;)

Skrevet

Nei, mente gutteturer. He he. Skal det seiles her i gården skal jeg være med.

Skrevet

Jeg ville nok lagt det fram som følgende: "Er jo ikke noe annet en rett og rimelig at jeg tar meg en 14 dagers tur med venninner i løpet av vinteren da." Jeg mener. Han er vel ikke så kjip at han nekter deg det. Eller? Forøvrig. Jeg tipper de andre som ikke vil eller "får lov" bruker deg som alibi til å si de ikke kan. På den måten slipper de å måtte innrømme at de ikke er "menn nok". ;)

Skrevet

Hva er egentlig problemet?

At han blir borte i 2 uker?

Eller at det koster penger som går fra deres felles økonomi.

Om dere har grei råd til dette,så la nå mannen reise.

Dette er jo en opplevelse alle burde få mulighet til.

Så ja,du er kjip.

Skrevet

Jeg syntes ikke han skal dra fordi det er 2 av hans 4 ferieuker (nei han har ikke 5). Jeg syntes det er mye penger som går til kun han og vi som familie må spare og bruke mindre penger fordi han alene skal på ferie og vi andre har ikke råd til å dra før året etter. Jeg sier nei fordi jeg stort sett hele året er alene med barn på 3 og 2 år. Han er med barna 2 timer hver dag hvis han ikke skal andre ting. Jeg sier nei fordi det ikke er drømmen hans å reise på en slik tur og jeg mener han bør bruke så mye penger på noe han brenner for og ikke noe som "hadde vært gøy".

De andre syntes jeg er kjip fordi flere andre har sagt nei etterpå. Men det er jo ikke mitt problem. Flere av dem har ikke barn så de syntes jeg er "streng" som ikke har latt han bli med på så mye de siste 3 årene. Vi har som skrevet over to barn på 3 og 2 år. Jeg sa nei til konsert med gutta som var på terminen min og til å gå på fylla dagen før barnedåp.Og jeg sa nei til at eksen hans fikk strippe i utdrikkningslaget hans. Hun tar vist noen oppdrag. Ellers er han alltid med på ting.

Skrevet

Du sa nei? Halvparten av det du lister opp i siste innlegg er jo rene idioti, så jeg finner det ganske merkelig at DU må si nei, og han ikke har vett nok til å gjøre det selv!

Skrevet

23:10 mene rdu virkelig at det hadde vært helt greit at:

- manne din brukte sin eks som stripper i utdrikkningslaget sitt

- var ute og drakk seg full på din termindato

- Drakk seg full dagen før barnedåpen som betyr at en må stå opp og være i en anstendig form og ikke lukte gammal full

- at manne skal bruke mange,mange tusen på en tur han egentlig ikke vil på?

-at du og rsten av famillien ikke har råd til og reise på ferie???

Du må i såfall være den dørmatta for mannen din! Dette er gode grunner til og si NEI!!!!

Skrevet

LES hva jeg skriver da, for pokker!

NEI, det er IKKE greit- men jeg forventer faktisk at MANNEN har såpass med vett i skallen at han sier nei til dette SELV!

Det er du som er dørmatte og idiot om du er så dum at du er sammen med en mann som faktisk synes dette er ok oppførsel!

Skrevet

Ha ha ha anonym 08.52. Tviler på eksen er her inne for å si det sånn. Hun kan såvidt slå på en pc og har ikke barn.

Han sa jo nei selv for dere over som tror han ikke gjorde det. Jeg er gift med en super mann. Det er venne hans som syntes jeg er kjip ikke han. Han forstår det jo, men venne ser bare at det har blitt anderledes etter han ble gift og fikk barn. Noen av dem vel og merke.

Men tusen takk for svar alle sammen. Føler jeg har fått de svarene jeg trengte.

hi

Skrevet

Du tviler på det ja, spør om hele utdrikningslaget hans.

Ps: Alle her inne har ikke barn skal jeg si deg.

Skrevet

Høres nesten ut som at mannen din trenger nye venner.. :)

Hvis dem snakker stygt om deg nå for at du sa nej til dette og at dem hadde tenkt å la xn hans strippe i utdrikningslaget hans, så er dem ikke serlig smarte og har ikke vett på hvordan et forhold fungerer..

Hadde vi hatt råd og tid til det så hadde min mann fått reise på tur, men vi hadde ikke råd til å reise på ferie selv en gang i år siden vi hadde noe med huset som måtte gjøres og innkjøp av båt.

Skrevet

Ja 09.21..

Jeg er ikke HI men lurer veldig på utdrikningslaget hans..

Så kom med det.. Tid, Sted og hva som skjedde der.. :)

Skrevet

HI, 09:18

Hehe, hvis hun er så dum at hun knapt klarer å skru på en PC så forklarer det jo hvorfor hu må ta av seg klærne for penger! Hahahaha :-p

Skrevet

jeg synes også det kommer an på hvordan han er resten av året.hadde det vært en gammel guttedrøm av de seks så hadde jeg latt han fått lov for det er noe med å få lov til å oppfylle gamle drømmer fordi om man har familie.

MEN det hadde blitt et engangstilfellet,ikke aktuelt å få lov til å dra på guttetur (med mindre det er bare ei langhelg selvsagt) hver eneste sommer når det gåt utover felles ferie.

Det synes jeg han skal tenke på selv også da...

Hva synes mannen din om deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...