Gå til innhold

Ny spå chat , velkommen inn.... (gratis)


rosene

Anbefalte innlegg

 

Hei Rosene, du la noen kort for meg for en stund siden, synes du var kjempeflink! Leser selv tarotkort osv så tror absolutt på dette..

 

Du sa jeg kunne spørre deg igjen om det var noe..

 

Da har jeg bare spm..

 

Når blir jeg gravid? :-) Evt kjønn om du får opp det..

 

Meg; 30.01.85

Han; 06.10.74

 

Stor klem fra, og fortsett med lesingen , du er kjempeflnk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rosene :) Håper du har tid til å ta meg. Skrev meg opp på den andre tråden, men ble usikker på om du bare bruker denne nå?

 

Lurer på når jeg blir gravid? Er redd vi ikke skal få det til...

 

27.10.82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jeg og samboeren min til å gifte oss?? evt hvordan ser fermtiden ut?

 

F. 03.03.89

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

fødselsdatoene våre: 20.03.78 og 12.11.74

spørsmålet er om vi kommer til å gå hver vår vei eller om forholdet blir bra på sikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sterkt inn at du vil jobbe i utlandet.Men du tviler,du veit ikke helt hva du ska gjøre.Får opp din tvil. Men mitt råd til deg, stol på din mageføelse og gjør det du syntes er rett.Ikke la deg overtale eller la andre snakke for deg,dette må være din egen avgjørelse..Hvis du flytter til utlandet vil du komme tilbake om et år eller 2 ,fult med nye ting i kofferten., Jeg ser at du vil lære mye, tror at du vil starte for deg når du kommer tilbake .. Denne jobben/studien vil gi deg masse selvtillit,og erfaring.. Ta de sjansene som du får,..Frankrike er et fint land får jeg opp.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver igjen jeg! kanskje du kan ta en rask titt?

 

når tror du jeg kommer til å bli gravid igjen.....?

 

Takk på forånd!!

 

14.10.86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du noe framtid for meg og han jeg er forlovet med. Vi har levd i det uviste siden oktober i fjord. Det har vært ting vi ikke kunne har råd over men har måtte hatt tiden til hjelp for å se om alt kunne ordne seg. Blir det slik at vi kan gifte oss og ha ei framtid ilag. Født 201171

 

Vil bli veldig takknelig vist du ser på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kopierte bare inn innlegget mitt og svaret ditt :) Sier bare tusen takk og venter spent på svar :) God natt!

 

Klem :)

 

 

 

23:46 3.08.2010

Hei rosene

 

Du har hoppet over meg to tre ganger nå. Snufs. Har jeg dårlig karma kanskje :-)

 

Prøver meg igjen enda en gang jeg. Kan du se om jeg blir gravid igjen og ev. kjønn?

Jeg er født 160471 og sambo 270564. Tusen takk! Vi vil gjerne ha en siste lille baby så hadde vært flott om du kunne "se" om vi lykkes.

Anonym

[Rapportér] [svar på dette innlegget]

Sv: Ny spå chat , velkommen inn.... (gratis)

NYTT 00:20 4.08.2010

23.43

 

Nei,du har ikke dårlig karma..

 

Jeg har bare så mange jeg spår,så rekker desverre ikke å ta alle..Har 2 tråder jeg spår på,og på msn..Pluss spåkafeen min..En travel dame som du ser. hehe..

 

Jeg ska se på deg imora jeg.. Nå ska jeg finne senga.. Ha en fin natt..

 

Klem

rosene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!

 

Jeg venter enda i spenning på svaret ditt..... har lagt inn to innlegg i denne tråden med samme spørsmål, men du hoppet over meg, å svarte hun under meg... (snufs....)

 

Kanskje det bare er meg da????

 

 

Hilsen 170977.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene :)

Du spådde meg for noen uker siden, du skrev at det ble lettere fødsel på meg denne gangen heldigvis,men jeg glemte skrive termindatoen min, så jeg tenkte prøve igjen, jeg er født 18.12.73 og terminen min er 13 september :)

Når tror du jeg føder? Tusen takk for svar hvis du har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...