Gå til innhold

Ny spå chat , velkommen inn.... (gratis)


rosene

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Lurer på hva du kan se om fødselen min jeg?

Har termin 13. august (neste fredag).

 

Jeg er født 21.11.91 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg HÅPER virkelig at du får tid til meg denne gangen, Rosene. Jeg har skrevet til deg på de andre trådene, men spm. mitt har bestandig blitt hoppet over....

 

Jeg har også skrevet lenger opp her ... meg med spm. ang. ekteskapet f. 170977.

 

Men som de sier: er det liv, er det håp (gjelder vel både for ekteskap og sjansen for at du spår meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) du har sett på meg før:) lurte bare på om du kunne se noe nytt angående termin? har begynt med modnings akupunktur og håper det skal hjelpe:) Når føder jeg? vekt?:D termin 15.08.10

 

 

22.01.89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det lang tid og få opp svar eller?

 

Hvordan gjør du det egentlig? Bare tenker du på fødselsdatoen og så kommer det opp info?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei håper du kan ta meg denne gangen født 23.10.76 mannen 12.02,80

hva kan du se om meg. hilsen lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spår, så bruker jeg tarot kort og mine evner.Jeg får opp dato,følelser osv,sted,osv osv.. Det går på energi,så noen har jeg lettere for å få opp ,mens andre kan være litt vansklig å få opp...Når jeg spår så bruker jeg alt fra 5 min til 30-35 min pr person.Det kommer ann på type spørsmål, om det er et vansklig eller lett spørsmål hvis du forstår.. Jeg får opp lettere energien din,hvis du har et nick/navn med fødselsdato osv...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille, snille Rosene. Kan du være så snill å se på hunden min? Tror ikke hun har det bra, og dyrlegen finner ingenting galt. Har sendt prøver landet rundt og bare fått til svar at hun er helt frisk. Likevel er hun ikke min glade, gode hund mer. Kan du hjelpe henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

011085..

 

Jeg ser at du får barn ja.Du blir gravid før det går 6 mnd...Ser ut som at det er ganske mye nytt som skjer i livet ditt fra nå,og innen 1 år..

 

Videre hadde tarot korta disse besjedene til deg...

 

 

 

 

Situasjoner

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området.

 

 

ortet viser til forandringer i livet ditt. Det kan være kommende strider som må utkjempes og fiender som må overvinnes med våpen i hånd. Det kan være en person som endrer livet ditt. En gammel venn du har mistet kontakten med dukker kanskje plutselig opp.

 

Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon. Du vil få nye opplysninger, per brev, telefon eller i et møte, som vil gjøre deg kraftig forbauset.

 

 

Situasjoner

Du er inne i en situasjon som kan dreie seg om jus, spådommer, ansvarlighet, likhet, kunst, kultur og vitenskap. Kortet kan representere okkulte organsiasjoner eller andre alternative interesser. Den innsikten du har kan enten brukes til noe edelt eller til å tilfredsstille egne behov. Avgjørelser og investeringer bør gjøres etter magefølelsen.

 

Det kan se ut som du lengter etter et forhold, samtidig som du er redd for det. Se din egen frykt i øynene, og undersøk hva som er årsaken til at du reagerer som du gjør

 

 

 

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noe framtid for meg og han jeg er forlovet med. Vi har levd i det uviste siden oktober i fjord. Det har vært ting vi ikke kunne har råd over men har måtte hatt tiden til hjelp for å se om alt kunne ordne seg. Blir det slik at vi kan gifte oss og ha ei framtid ilag. Født 201171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene

 

Du har hoppet over meg to tre ganger nå. Snufs. Har jeg dårlig karma kanskje :-)

 

Prøver meg igjen enda en gang jeg. Kan du se om jeg blir gravid igjen og ev. kjønn?

Jeg er født 160471 og sambo 270564. Tusen takk! Vi vil gjerne ha en siste lille baby så hadde vært flott om du kunne "se" om vi lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04.11.82

 

 

De elskende viser at du står ovenfor et valg, vanligvis i forbindelse med kjærlighet, men ikke nødvendigvis.

 

Situasjonen innebærer ofte et tøft moralsk valg, som krever modenhet og selvstendighet. Du bør holde alle muligheter åpne, og bruke tillit og intuisjon framfor intellekt og logikk. Uansett hvilken vei du enn velger vil det være den riktige i øyeblikket. Men valg innebærer et element av skuffelse, fordi noe må velges bort.

 

De elskende representerer to enheter som tiltrekker hverandre, og en lengsel etter å gjenopprette helheten. Kortet viser ofte til et forhold eller en kjærlighetsaffære, som innebærer en prøvelse eller et valg. Å velge kjærlighet og lidenskap kan også bringe smerte og sårbarhet. Kortet står også for kjærlighet og seksuell tiltrekning generelt, både på godt eller vondt.

 

 

Kortet handler om styrke, og at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. Likevel må det til en siste kraftanstrengelse før du kan slappe helt av. Vent til du føler at du er på rett sted til rett tid. Prøv å unngå å bli bitter.

 

Hvis denne beskrivelsen ikke passer for deg, så bør du gå forsiktig fram og holde et våkent øye med hva som skjer. Det er fare for at du kan bli såret.

 

Kortet viser også til forsinkelser, avbrytelser og utsettelser. Til tross for slike irriterende omstendigheter vil dine ønsker og mål bli oppnådd.

 

Du føler at ting går treigt/har stangert,men vær toldmodig..

 

Du vil nå ditt mål,men det kan ta lenger tid enn det du tror .

 

Noe eller noen kommer tilbake fra din fortid. Ellers betyr det at du lever for mye i fortiden slik at du ikke klarer å komme deg videre..

 

 

Det kan se ut som at du får gode råd, fra en dame eldre enn deg selv.Hun kan være din mor/svigermor/tante osv,altså en eldre venninne som støtter og gir deg gode råd.Denne damen har mye varme og råd å komme med..

 

Vær tålmodig og vent på riktig tidspunkt. Lytt til dine drømmer og din indre stemme. Underbevisstheten din vet hva som er riktig, men for å motta budskapet må du ha stillhet og ro. Gå dypere og se forbi det åpenbare og overflatiske i situasjonen.

 

Yppersteprestinnen kan være et tegn på hjelp og støtte som kommer utenfra, muligens fra en klok og opplyst kvinne

 

Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

 

 

Du blir tilbyd kjærligheten,men du veit ikke helt hva du vil.Ska du tørre å ta den sjansen?? Du funderer litt,

 

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

 

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

 

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp.

 

 

Jeg tror at du ska tørre å ta imot den kjærligheten du får, ikke vær redd..Det er bedre å ha elsket enn aldri å ha elsket er det noe som heter ... Lykke til....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

 

Jeg kan godt se på hunden din ja.. Men jeg trenger et bilde av henne.Helst et bilde der jeg ser øya hennes. Også kan du legge med fødselsdaton så blir det lettere å få inn innfo ...

 

Send meg mail med bilde,

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

280287

 

 

Jeg føler at innen 2 mnd så har dere solgt huset--- Dere blir fornøyd med det budet dere får snart...

 

Får også opp en reise, ska dere ut å reise innen 6-7 mnd..Jeg ser hav,osv..

 

 

 

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har tid til meg blant alle disse spørsmålene :P

 

Når blir gutten min født? Termin 2 september

 

f: 07.05.91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så innmari på om mannen min vil nå det målet han har satt seg, og om veien dit blir kronglete for hele familien? 040575:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.43

 

Nei,du har ikke dårlig karma..

 

Jeg har bare så mange jeg spår,så rekker desverre ikke å ta alle..Har 2 tråder jeg spår på,og på msn..Pluss spåkafeen min..En travel dame som du ser. hehe..

 

Jeg ska se på deg imora jeg.. Nå ska jeg finne senga.. Ha en fin natt..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...