Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


flypapir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal føde på Bærum, og gruer meg litt for det etter alt som har vært skrevet om sykehuset......er det noen som har erfaring med Bærum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok forhåpentligvis stavanger på SUS,har rukket å komme inn de to andre gangene så håper å klsre det denne gangen også =) hehe fødslene mine har gått fortere og fortere hver gang hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buskerud(drammen) for andre gang....Ikke det som blir nærmest, men vil ha intensiv avdeling tilgjengelig for tryggheten sin del, ettersom mitt første barn trengte det...så bare for å roe meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

AHUS her... kun en fem-ti minutters kjøretid.... så dette skal nok gå bra...

 

har planlagt en sarpsborg tur uka før termin så jeg håper babygutt holder seg inne til den helgen er over ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i indre østfold, så blir Fredrikstad som sist. Hadde en fin opplevelse sist. Fødte på B2, skal ønske meg dit når jeg kommer så langt. Føler at det er veldig lenge igjen og har ikke tenkt så mye på fødsel ennå (termin 23.03).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Ringerike på meg ja :)

 

Tenker ikke på noen andre alternativ egentlig.. Enklere fordi bare jeg har førerkort, og letter for de to eldste å komme på besøk:)

Var så fornøyd de to andre gangene selv om det er noen år siden, hehehe... -94 og -98 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg skal føde på føderiket i Oslo sentrum. Dette er en jordmordrevet fødestue under Rikshospitalet. Hittil har jeg fått en fantastisk oppfølging av jordmor og stedet har en rolig og avslappende atmosfære! Dette stedet kan anbefales for alle. Gå inn på

 

http://www.rikshospitalet.no/ikbViewer/page/no/pages/klinikkene/enhet?p_doc_id=37542&p_dim_id=44455 og sjekk det ut!

 

Føderiket er truet av nedleggelse og jeg vil oppfordre alle til å gå inn og signere oppropet på: http://www.opprop.no/opprop.php?id=naturlig

 

Sjekk også ut føderikets facebook side.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lege/jordmor som ordner fødeplass. Og det blir KK på meg. Sidan eg har eit komplisert svangerskap, så har eg heller ikkje noko valg. Reiser i vertfall ikkje austover for å føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skien! Med nr.1 fødte jeg på Aker, med nr. 2 Fødestua på Tønsberg, men de er begge nedlagt dessverre! Har hørt mye bra om Skien så satser på at det blir bra der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har skrivd på denne tråden før, men jeg må vist føde på Riksen..

Jeg hadde sett frem til min tredje fødsel i Skien.

 

Men siden gutten har noe i ansiktet så måtte det bli Riksen på oss... 2-3 timer i bil med rier frister... ikke.. Så får håpe de setter meg i gang...

 

Jaja..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...