Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


flypapir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke jeg har no annen mulighet enn Fredrikstad :) de eier ikke føde i særp og moss er litt langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker enda, må vel bestemme meg snart. Enten Ringerike eller Gjøvik.....men lurer litt på ABC også...hmm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt08+baby11:

Jeg kan også velge mellom Ringerike og Gjøvik, evt Oslo, men har alltid fått høre at Ringerike er best. Har du født noen av de andre stedene tidligere? Hva får deg til å velge bort Ringerike?:)

 

...bare lurer på om jeg må revurdere valget mitt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjøvik er superbra!!! Veldig fornøyd med den plassen :) De har god tid til deg og du blir ivaretatt på alle mulige måter...anbefaler i hvertfall å føde der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei gåbil.

Jeg fødte på Ringerike sist, var helt greit der altså, men i ettertid har jeg tenkt at jeg egentlig kunne tenkt meg å få litt mer oppfølging på samme sted som jeg skal føde. Men det må da bli ABC, og er ikke sikker på om jeg orker alle turene helt til oslo. hehe.

Eller så kunne jeg også tenkt meg litt mer tilstedeværelse fra jordmor under fødselen. Sist var hun der hele tiden, men jeg følte ikke at hun "var der". Ikke så mye råd og pushing liksom. Og etterpå var det heller ikke så mye vi så til de som jobbet der, men det er kanskje helt normalt. Kan kanskje virke veldig selvsikker, men lurte jo på alt mulig egenlig. Men de fleste var veldig hyggelige, og når det gjelder jordmor får jeg jo sikkert ikke den samme, og det går jo bare an å vare tydelig på hva man vil, eller skrive det i brevet. Langt svar dette, men jeg har fortsatt ikke bestemt meg, skal til legen 18 aug, så jeg har fortsatt 2 uker på meg :-) Lykke til uansett hvor du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rikshospitalet her :) tilhører ahus, men søkte selv til riksen, etter det er der jeg har gått på behandlinger :)

føde 1 mann i 2005 på ahus, føde jent unge sist på riksen, etter vi måte avbryte svangerskapet, pga masse feil i uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...