Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


Mrs Bad enkelt og greit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal føde på Stord sykehus. - den eneste så langt på listen:-) Har termin 30 januar.

Har aldri hørt om å søke fødeplass jeg?? Det trenger vi ihvertfall ikke her, - bare å reise dit en vil føde når det starter. (men sist var jeg innom på omvisning først. ) - det funker nok på en annen måte her i vest enn i oslo-området..

Var kjempefornøyd med stord for halvannet år siden da jeg fikk førstemann, og sa allerede da at hvis det ble flere skulle jeg tilbake dit - og ikke til KK i bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Riksen på meg, Er førstegangsfødene så det føles trygt å vite at skulle noe gå galt, er ekspertisen bare noen meter unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4.januar med nr 3, og skal på Kongsvinger for tredje gang. :-D Er koselig personale der, slik jeg husker det ( er 5 år siden sist), d er maks 2 på rommet, og du kan bli så lenge du vil ;-) Har ikke vært noe problem å være der inntil 5 dager. Det er klart er det en periode d er mange fødende på en gang, trenger de plassen. Men blandt alle de jeg vet har født der vet jeg ikke om noen som har blitt bedt om å reise hjem :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen som trenger å be meg om å reise hjem iallfall. Fyker nok ut av sykehuset denne gangen også. Best å ligge i sin egen seng syns jeg. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal føde på Kongsberg sykehus. Håper de har fått orden på ting etter at det var så mye tull der tidligere...

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal etter to flotte fødsler på Riksen avslutte på Føderiket i Oslo. Virket svært riktig for oss, men er det noe som ikke stemmer bærer det opp til Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blir vel Fredrikstad på meg vil jeg tro. Termin 27/1, men skal på ultralyd til fredag 27/8, så kan vel hende det blir en annen dato da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det enten Flekkefjord eller SUS. Har ikke helt bestemt meg enda, fødte på SUS sist, hadde egentlig bestemt meg for Flekkefjord, men siden gutten ville ut 4,5 uke før tiden så hadde jeg ikke noe valg...

 

Får se hvordan det blir denne gang :)

 

Termin 4. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad, foreløpig termin 26. januar

UL mandag 30. august. Får se om det blir ny termin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...