Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


Mrs Bad enkelt og greit

Anbefalte innlegg

Her blir det nok Ahus. Har ikke søkt fødeplass enda. Treig som søren men. Har termin 12 januar foreløpig. Får se om den endrer seg etter UL.

 

Andre som skal på Ahus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo velge selv hvor man vil føde. Så da blir det nok ahus på meg ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahus her og. Foreløpig termin 2.januar. Noen som har sett den nye føden der? Fødte sist på gamle sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke søkt enda? Legen min søkte om plass for meg på første kontroll. Man er jo ikke garantert plass på det sykehuset man ønsker seg, men det vet du vel. Selv fikk jeg plass på Riksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å søke til riksen men fikk avslag så har ikke orka å gjort noe med det etter det. hehe

 

Jeg har født på Ahus etter det ble nytt. Var ikke fornøyd i det hele tatt så derfor jeg egentlig ikke vil tilbake:( Ble ikke tatt vare på på barsel i det hele tatt. Måtte greie meg helt alene etter å ha mistet 1,5 l med blod etter fødselen. Men skal skrive fødebrev denne gangen om at jeg ikke var så fornøyd sist gang så håper denne gangen blir annerledes.

Vær forberedt på å bli sint på sengene der. De er så sinnsykt korte så jeg måtte ligge med føttene utenfor hvis jeg heiset opp ryggen litt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er bare 152, så det hadde nok ikke blitt noe problem ;)

 

Huff da, får håpe fødselen og oppfølgingen blir bedre denne gangen da! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Ahus på meg også.

 

Jeg fikk førstemann på nye Ahus og var kjempefornøyd. (vel det var en hjelpepleier jeg kanskje kunne klart meg uten men resten var topp)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongsvinger sykehus på meg.. Termin 31.Januar.. Fødte på Kongsvinger sist, og var superfornøyd.. Ikke bare tok de godt vare på meg og babyen, men også far.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

har termin rundt den 10 januar. Og skal føde her i stockholm,bor her så det blir vanskelig å føde i norge hihi:) Gleder meg meg masse,er spent på hvordan det er her i sverige.Har hørt masse fra dere i norge,men ikke hørt så masse om hvordan det er i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Tønsberg på meg, har fått alle barna der og er veldig fornøyd med sykehuset spesielt etter at de bygde det om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Gjøvik jeg, og det er legen din som søker om fødeplass. Men du kan jo ønske deg fødested, hvis du har flere valg. :-)

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...