Gå til innhold

Voldtatt av samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrepiller er vel for å hindre eggløsning? og hi hadde eggløsning den dagen det skjedde. Ville ikke gjort noen forskjell da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo! finn deg en bok du a 16:02!

Angrepillen er ikke for å hindre eggløsning! den er for å hindre befruktning!!!

Og er ikke altid så lett som dere skal ha det til: "bare gå ut dagen etter og ta en angrepille".. Sier sitt at dere ikke aner hvordan det føles å bli voldtatt, enda det er av en man elsker/kjenner eller ikke.. Man blir apatisk, klarer ikke å tenke, så man gjemmer seg inne i seg selv! Er et under at hun i det heletatt klarer et normalt liv nå alt! For mange, tar det flere år å komme over slikt..

Hun ble voldtatt: Hun ville ha beskyttet sex, han tvang henne til ubeskyttet sex!

Skrevet

Finn deg en bok sjel a, 16:18, å hindre eggløsning hindrer befruktning. Du vet kanskje ikke hva eggløsning er? Ikke helt 100 % i huet kansje?

Skrevet

Kjenner jeg blir så PROVOSERT av å lese mange av svarene som blir gitt til HI!!

Snart er det jo ingen som "tørr" å lage et innlegg når det sitter så mange som svarer tull og tøys til noen som ønsker å lette sitt hjerte og motta konstruktiv tilbakemelding.

Vrir, vender og analyserer hver en setning som HI skriver, synes det er så latterlig at jeg bare synes synd på slike mennesker.

Til HI, håper for all del at du ikke tar deg nær av det som de frekke kjerringene svarer her, snakker om å være ute etter å tråkke på folk når de ligger nede!!

Håper du finner ut av dette og at alt ordner seg til det beste for dere alle :)

Skrevet

Hmm... Det har ikke vært noen innlegg her for et par mnd siden om at noen ble voldtatt av samboer... ?

Siden hun skriver så villig og detaljert nå, så går jeg ut fra at hun villig og detaljert ville skrevet noe dagen etter det faktisk skjedde også?

Skrevet

Men pilla taes etter selve sexen, ikke før eggløsningen... Hvis ikke så hadde det ikke vært noe poeng i å ta pilla etter EL da *oppgitt!*

Pilla virker ikke inn på selve eggløsningen, den virker inn på "forholdet" sædcelle/egg..

Virker ikke så glløgg selv 16:22

Skrevet

DET ER JO DET JEG SIER DIN IDIOT, at det ikke var noe poeng i å ta pilla siden hun alt hadde hatt eggløsning! at det går an...

Skrevet

Er ikke det som er poenget mitt da! lær deg å lese bedre..

Pilla hjelper uansett om den er tatt før eller etter EL, har selv tatt den 3 dager etter EL, 1 dag etter sex (klundreri med kondom, hull osv).. Hadde ikke den funket, så hadde jeg sitti med "uønska" barn på 6 år nå (er veldig fruktbar) men har kun 1 barn på 1 år og en i magen (begge første forsøk)..

Med andre ord: pilla gjør så egget ikke kan bli befruktet.. utsetter ikke EL, eller noe slit..

Skrevet

Tulla!!

jeg er ei lita trollejente jeg:)

Hi-

Skrevet

Du har utrolig dårlig humor, HI. Det er faktisk en realitet for mange det du troller med, og det er nok mange her som har opplevd det selv også. Skjerp deg, ditt naut

Skrevet

Anonym 18:08 er ikke HI

Er utrolig sårende at noen legger seg ut for å være meg. Kan du være så snill å slutte med det?

Til dere som støtter meg, TUSEN TAKK! Er ikke lett for meg dette og det var nettopp for å lette hjertet at jeg skrev et innlegg her, men blir ganske nedbrutt av å lese alle negative og nedlatende kommentarene fra dere som ikke tror på det jeg sier, dere som liksom skal fortelle meg hvordan sex virker, dere som kaller meg "troll" osv.

Jeg trenger ikke flere slike negative kommentarer,så om dere ikke tror på det jeg skriver eller vil si noe negativt til meg av en eller annen annen grunn,så kan dere bare la være. Jeg klarer ikke motta mer dritt, dessverre.

HI

Skrevet

ikke ta til deg noe dritt her inne hi ! klem

Skrevet

Huff... Det var virkelig ikke bra det han gjorde mot deg... Veldig vanskelig å si hva du bør gjøre eller ikke. Jeg ville nok ikke tatt abort, men du bør gjerne som noen over nevner ta deg en tenkepause og få litt avstand til denne mannen. Om ikke annet skjønner han da kanskje alvoret i hva han har gjort mot deg...

Skrevet

uff ja sorry alle sammen... nå skal jeg slutte og tulle!

HI

Skrevet

19:16

Kan du være så snill???

Hvorfor er det noen her inne som er så ufattelig barnslige? Finn heller på noe annet dumt enn å late som du er meg.

Og flaks for deg at du endelig fant ut hvordan "HI`en" min så ut på slutten av innlegget, for i første tulleinnlegget fra deg så var den lite troverdig.

HI

Skrevet

Vanskelig dette, men jeg hadde ihvertfall beholdt barnet!

I tillegg hadde jeg aldri blitt i et forhold der samboer voldtar meg?! I og med at du aksepterte det som hadde hendt, og ikke tok det opp med han i ettertid, så var det kanskje ikke helt en fullverdig voldtekt? Litt vanskelig det der. Kanskje han ikke oppfattet det slik, kanskje han trodde du ville?

Uansett visste han at du ikke ville ha flere barn heller enda, så det er jo heller ikke akseptabelt at han gjorde det for det. Og da har du en samboer som ikke tar hensyn til deg og dine ønsker. Og vil du ha en slik mann? Og far til dine barn?

Tror du må tenke godt igjennom dette. Tar han hensyn til deg, eller er han ego? Kanskje du skulle flytte for deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...