Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Vi har en gutt på 1 år og var enig om å vente 3-4 år med å prøve på nestemann, både fordi jeg må finne meg ny jobb og fordi vi trenger større plass. Dette trodde jeg var helt i orden, helt en kveld vi skulle ha sex for ca 2 måneder siden. Tidligere på kvelden hadde jeg ligget på sofaen litt halvdårlig og samboeren min spurte om jeg visste hva som var galt. " Det er 2 uker siden sist mens, så det er nok bare eggløsning som gjør at jeg er litt vond i magen/underlivet", svarte jeg. Ettehvert kom jeg meg litt i form og vi gikk for å legge oss. Samboeren min hinta til sex ved å beføle meg og spør om jeg hadde lyst. "Ja, men da må du bruke kondom", svarte jeg. I tiden etter fødsel har vi kun brukt kondom siden jeg ikke har tålt annen prevensjon så godt. "Joda, greit det", svarer han. Så setter vi i gang da, og når vi er kommet til det stadiet hvor han pleier å sette på kondom så bare fortsatte han. Jeg lå underst og prøvde å komme meg løs, men han holdt meg fast og fortsatte. Jeg begynte å skrike for jeg ble redd og det virka nesten som det tente han enda mer. Tilslutt begynte jeg å gråte både fordi jeg var redd, utmatta og hadde vondt, og noen få sekunder senere kom han. Etterpå unnskyldte han seg og sa at han ble så gira og hadde så lyst på et barn til med meg. Nå skal det sies at han er 10 år eldre enn meg,og et i midten av 30årene, men vi var jo enige om å vente likevel. Han fortalte videre at han hadde tenkt mye den siste tiden og funnet ut at han ikke ville bli en altfor gammel pappa for nestemann, men samtidig visste han at jeg ikke ville ha barn enda,så derfor hadde han ikke sagt noe til meg om disse tankene. Jeg gråt og gråt den kvelden, følte jeg hadde mista den gode samboeren min. Jeg kjente han nesten ikke igjen og hadde aldri trodd han ville gjøre noe slikt mot meg. "Du voldtok meg jo", sa jeg til han. "Nei, det vil jeg ikke kalle det", fikk jeg bare til svar. Dagene fikk og etterhvert som jeg fikk det på avstand så tenkte jeg ikke så ille om det lenger. Kanskje galt av meg, for det var absolutt ikke godtatt det han gjorde mot meg. Men likevel...slik ble det nå, og vi fortsatte samboerskapet og familielivet slik som før. Fredag forrige uke tok jeg en graviditetstest etter å ha ventet på mensen så altfor lenge. Ømme bryster og kvalme har også meldt seg den siste uka. Testen var som jeg ventet, positiv. Ringte til legen rett etter at jeg hadde fått positiv test og var heldig og fikk time imorges. Legen bekreftet graviditeten. Samboer er på jobb og lillegutt på snart 1 år ligger å sover. Sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre. Dette er jo et barn som jeg ønsker, bare ikke enda. Samtidig har vi problemene jeg nevnte over med for lite plass her vi bor og jeg som står uten jobb. Jeg aner ikke hvordan dette skal gå eller hva jeg skal gjøre. Mange vil nok råde meg til å gå fra samboer, men det blir ikke rett det heller. Det var forferdelig det han gjorde mot meg, men likevel så er han pappaen til mine snart to barn og jeg elsker ham jo. Men som sagt...jeg vet ikke hva som blir rett av meg å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Det blir ikke rett å gå fra en mann som tok en avgjørelse på når dere skulle ha neste barn uten at du var enig, og voldtok deg...? Å herregud, lykke til med livet sier jeg bare. Hvis det er det du mener så får du jo bare bli hos rasshølet da, og få barn når han ønsker...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Eh, du hadde jo frivillig sex med han? Hvorfor fikk du han ikke til å ta på kondomen før dere startet?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Anonym 14:19 : Kan ikke ta på kondom når penis er slapp, hvis du forstår hva jeg mener. HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Synst nesten det er verre at samboeren din ikke selv klarer å se hva han gjorde galt, enn at det ble barn av det. Snakket dere ikke mer om denne voldtekten da? Fortalte du han ikke hva du mente og følte? Ville nok tatt litt tid for meg selv slik at mannen forstår alvoret. Deretter ville jeg att et endelig valg. Beholde han? Beholde barnet?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 "kommet til det stadiet der han vanligvis setter på kondom", si meg, dere har altså samleie med penetrering før han setter på kondomet. Du vet at det kan komme sæd før utløsningen ikke sant??? Mulig jeg burde ha medlidenhet med deg men dette synes jeg ble for teit, beklager.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Ehh, lykke til med livet videre sier jeg bare. Grusomt å si det, men jeg hadde faenmen tatt abort og statuert et eksempel. Man kødder ikke med sånt, og dere var enige om å vente. Faen for en drittmann, hadde min gjort noe sånt hadde han fått en anmeldelse på nakken i tillegg til at jeg hadde pakket tingene mine PRONTO. Faen så kvinnfolk lar seg tråkke på, hva ER greia? Skjønner dere ikke at det finnes mannfolk der ute som ALDRI ville tenkt tanken på å gjøre noe sånt, og som man virkelig kan stole på? Ditt liv, ditt valg. Artig å fortelle ungen at han kom til fordi pappa voldtok deg? Jaja.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Dette tror jeg ikke på. For det første; du skriver for fattet og detaljert til å være en som er angigvelig voldtatt av samboer og nettopp funnet ut at det resulterte i barn. For det andre; du visste du hadde eggløsning, du visste han kom inni deg, og likevel tok du ikke angrepille? Noen kjeder seg masse i dag tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Hahaahaha, så han får ikke ståkuk før han stapper den slappe penisen inni deg?! Dummeste jeg har hørt
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 Det jeg mener med " det stadiet der han setter på kondomet" er at vi har oralsex før han setter på kondom. Det hadde vi også denne gang, bare at han da kun utførte oralsex på meg. HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 TROLL!!!! Eller bare utrolig treit??? Du visste du hadde eggløsning. Du lot han penetrere deg uten kondom. Du valgte å ikke ta angrepille?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 Anonym 14:25: Det at jeg skriver detaljert beviser ingenting, og hvem i huleste kunne lagt ut noe slikt på kødd? Er det du som ikke er vel bevart her?? Angrepille tok jeg, men den ble tatt 3 dager senere fordi jeg i starten var helt fra meg og ville ikke ut av huset, for etter det igjen å prøve å benekte det som hadde skjedd. Jeg orka ikke tenke på det. HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 Går det an å misfortå mer enn dette her, 14:26? Har du noen gang hatt sex? Til og med jeg forstår hva HI mener her, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffa.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #14 Skrevet 3. august 2010 Hahaha, troll som deg legger ut slike historier som dette og enda verre daglig på denne siden. Det ser man særlig når noen kritiserer historien deres og det stadig dukker opp nye detaljer, slike som du kommer med nå :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #15 Skrevet 3. august 2010 14:24 Ærlig talt! Vi vet da ikke hvordan forløpet er når dette paret har sex og det har vi ikke behov for å vite heller! Har du hørt om forspill? Hun har ikke sagt noe som helst om at det var noe penetrering før "kommet til det stadiet der han vanligvis setter på kondom". Jeg føler med deg HI, og det er ikke en lett situasjon samboeren din har satt deg. Kan nok ikke gi deg noen råd, men ønsker deg lykke til uansett hva utfallet blir.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #16 Skrevet 3. august 2010 Joda, med kondom også :-D Og da har mannen tatt på kondom FØR han stikker noe inni meg. HI skriver at de allerede holdt på, men at han ikke stoppet for å ta den på, han bare peiste videre på og kom inni henne. Altså, de pulte uten dong. Så sier hun etterpå "kan jo ikke ta på kondom på en slapp penis". Men i et annet svar bekrefter hun at de puler litt før de tar på kondom. Sååå... tror HI skal finne noe bedre å bruke tiden sin på enn å fantasere her. Hva med ungen hennes? Han er vel i barnehagen stakkars, mens mor sitter her og dikter historier i mangel på noe bedre å fordrive tiden med.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #17 Skrevet 3. august 2010 "Så setter vi i gang da, og når vi er kommet til det stadiet hvor han pleier å sette på kondom så bare fortsatte han". Ikke for å være detaljfiksert altså. Men hvis han fortsatte me dnoe så må jo det bety at du alleredde hadde latt han penetrere deg uten kondog. Og jeg regner med at du er klar over at du fin kan bli gravid på denne måten selv om han ikke får utløsning inne i deg?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #18 Skrevet 3. august 2010 Hvilket svar bekrefter hun at de puler før de tar på kondom?!?!? Det står at de hadde ORALsex, men det vet du kanskje ikke hva er....
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2010 #19 Skrevet 3. august 2010 Håper faktisk dette er tull, men hvis dette er sant så bør du komme deg langt unna psykopaten. Det jeg har vansker med å forstå er hvorfor i alle dager du ikke tok en angrepille dagen etter voltekten, for ja du ble faktsisk voldtatt, en forferdelig måte å unnfange et barn på. Enhver mann med respekt for seg selv og partneren ville aldri funnet på noe sånt. Å bli hos en voldtektsmann er jo ikke det smarteste trekket, særlig med tanke på barnas oppvekst. Hva skjer neste gang du ikke går med på notene? Hvor går egentlig grensen din? Helt ærlig så ville jeg personlig syntes det ville vært verre å bli voldtatt av en som jeg burde kunne stole på og skulle ha respektert meg enn en villt fremmed i et smug.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 3. august 2010 #20 Skrevet 3. august 2010 Jeg håper for din del at dette kunn er tull. MEN hvis det ikke er det så synsjeg veldi synd i deg. For det første så må dere kunne snakke om det som skjedde. Når du sa at du ikke ville mere så SKAL mannen stoppe, du sa at du ikke ville mere og dette respekteret han ikke. Jeg hadde nok revudert hele forholdet og de må du fortelle ham. Fortell ham at du har mistet de gode følelsene og respekten som du tidliger hadde for ham. Mulig det går opp for han hva han har gjort da. Jeg hadde personlig ikke klart og være i et slikt forhold, hvor mannen ikke respekterer mine ønsker, behov og grenser. Du er gravid og hva du ønsker og gjøre er opp til deg. Det er kunn du som kan bære frem barnet eller ta abort. Det er opp til deg.. Men hva med og bestille ny time hos legen og snakk med han om hva som har skjed? Før du bestemmer deg så må du og samboer snakke ut om det som har skjed og kanskje også få profosjonell hjelp? Hva med og kontakte en familievernkontoret? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #21 Skrevet 3. august 2010 Jeg forstår ikke hvorfor ingen her støtter HI?! Disse svarene hun får tilbake er jo helt forferdelige! ler av henne gjør dere! INGEN her har noe med hvordan hun og samboerens sexvaner er! og si det er et tulleinnlegg fordi det er ikke sånn dere pleier å ha sex? herregud er det mulig.. Jeg har selv opplevd å bli voldtatt av kjæreste. men jeg gikk fra han med en gang. Forstår dette ikke kan være like lett for deg HI når dere har barn sammen. Og det er ikke let å ta abort, i hvert fall ikke når du har et barn fra før og vet hva som venter deg. Men uansett hvor vanskelig det er, jeg ville anmeldt han, gått ifra han og ikke latt han få se barnet en gang. bare den sønnen dere har fr før. I HVERT FALL gå fra han det er viktig at han forstår han ikke kan behandle deg sånn uten at det får konsekvenser! Nå sitter han med det inntrykket at sånne ting er okei, for du" kommer over det"..?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #22 Skrevet 3. august 2010 Herregud for noen svar du får her da, HI. Det viser bare at dette ikke er det riktige forumet å ta opp vanskelige spørsmål. Og hvorfor krangler noen på når dere tar på kondom? Jeg kjenner mange som har brukt hoppe av i svingen som prevensjon i mange år, så det får være hver enkelt sitt valg. Det viser bare at de som svarer her ikke eier evnen til å sette seg inn i situasjonens kjerne, så håper at du velger å se bort fra slike svar. Jeg ser ikke noe fornuftig løsning på problemet ditt, du ble jo voldtatt. En skal kunne si nei under sex når en ikke vil mer, så det er jo klart at det var det som skjedde. Jeg tenker litt på hvordan samboeren din er til vanlig og slikt. Kan det være at dette var noe han gjorde der og da og ikke klarte å se var galt, eller er han kontrollerende og slikt til vanlig? Jeg tror nok at jeg ville sett an hvordan han er til vanlig, samtidig som jeg ville tatt opp med han hva du tenker og føler rundt dette. Ville i hvert fall ikke tiet om det og ventet at det skulle gå bort. Håper at det ordner seg for deg, lykke til. Hilsen Elisabeth.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #23 Skrevet 3. august 2010 Herregud...-sex er da mer enn penetrering, og jeg leser ut i fra innlegget til HI at de har hatt et vorspiel, og at kondomen vanligvis går på ved penetrering. Dessuten damer....-er dere klar over at 80% av alle voldtekter skjer av kjente menn, og at 15% av alle voldtekter skjer av ektemenn/samboer/kjæreste? Og her er det store mørketall fordi de færreste velger å anmelde. Som HI her....-en slik hendelse er å regne som en voldtekt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #24 Skrevet 3. august 2010 HI: Har medfølelse for deg i forhold til dette.. Er ikke lett, når den som står deg nermest utfører en slik handling, har selv vært i lignende situasjon (foruten den positive testen).. Gjorde helt forferderlig (i forhold til kjærligheten) å gå i fra sammboeren på den tiden, samtidig som jeg ikke så det aktuelt å bli hos han. Jeg tok angrepilla etter 3 dager også.. sjansen for at den funker er jo ikke så bra da, men den kan fortsatt hjelpe.. Om du føler du ikke kan gå i fra han.. Sett deg ned og prat med han om det, fortell at hva han mener om saken ikke er vesentlig, for DU følte deg voldtatt! Og det er din kropp det er snakk om! Om han ikke finnes det minste skyldbevist daa, så bør du ta med 1 åringen og sakene deres, eller for den sags skyld: kast ut hans saker og bytt låser på døra! Da er han ikke god i hodet for 5 flate øre! Om han innser hvordan du har det, så kan dere diskutere hvor vidt ungen kan være rett nå, men husk! til 7 og siste, så er det ditt valg om du tar abort eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #25 Skrevet 3. august 2010 Jeg lurer på hvorfor i all verden du ikke tok en angrepille dagen etterpå?! Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå