Gå til innhold

Nå må dere faen meg gi dere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen har heller sagt at det å bruke et banneord er lavmål. Så da er vi enige om det. Jeg kan ikke svare for hva de andre anonyme i denne tråden egentlig mener, men det er hvertfall ikke skrevet av noen som jeg kan se.

Så flott at du er underholdt :) Du burde lære deg å skille på innlegg, se hvilken rekkefølge de kommer i og forstå at mer enn et menneske i denne tråden diskuterer med HI.

Skrevet

20:22 tror tydeligvis at dette handler om barnet som ble badet i glovarmt vann i barnehagen. Hun er på feil tråd, da denne tråden handler om innkjøring i barnehagen og informasjon til foreldre. Litt morsomt at noen tydeligvis har brukt mye energi på å hisse seg opp over ingenting:-)

Skrevet

Jeg ser på klokkeslettene og skrivemåten at det kan max være to forskjellige. Jeg tror at det kun er en annie.

Skrevet

Du ER virkelig fjern du. Husker du ikke for litt siden at du skrev :

"Det er ganske underholdende med mennesker som banner og bruker skjellsord men ikke ser selv at sin egen oppførsel er lavmåls."

Men nå gjør jeg som hi...trekker meg tilbake, for slike mennesker som slenger ut av seg masse sjhiiiit og etterpå sitter å sier at alle andre slenger dritt, er bare bortkastet tid. Ta dere en liten titt på dere selv. Hi kom med et veldig bra argument, men dere vil diskutere duste ting. Have fun sier jeg. Du/dere er ikke gode i hodet!

Skrevet

Har du problemer med å forstå det du leser? Les setningen du siterer igjen. Det står ikke at det å bruke ett banneord er lavmål. Du burde hvertfall evne å forstå det du kritiserer før du dummer deg ut :)

Skrevet

Jeg var 17 år og førstegangs, men tenkte likevel som de fleste i den tråden. Skrev likevel et saklig svar der, og reagerte på noen av de andre svarene.

Men du er jo ikke akkurat noe bedre du?

Dessuten lærer man fort hvordan dib fungerer etter bare noen timer her inne!

Skrevet

Slik du skriver det, tolker jeg at du mener at oppførselen til hi er lavmål pga banning. Kanskje ta deg et lite skrivekurs, slik at du får formidlet det du vil ha frem? Skjønner helt perfekt hva du mener, men siden du mener at hi sin oppførsel er lavmål, inkluderer det i banneordene, siden du absolutt nevner det i hvert innlegg.

Skrevet

Hvorfor er ikke hi bedre? Det er jo hun som formidler dette. Hun skriver da ikke noe stygt om noen.

Skrevet

Slutt med tolking (du er ikke videre god). Jeg skrev helt nøyaktig og presist det jeg mente. Hvis du faktisk forstår det som står skrevet er det rimelig spesielt at du påstår at jeg har kalt HI for lavmål kun pga ett banneord. Det er ikke det det står i det hele tatt. Kanskje du skal forsøke å være mer presis, eventuelt ta dette skrivekurset du prater om?

Det er du som er opphengt i banning her. Ha en fortreffelig kveld :)

Skrevet

HI HER!!!!

Gidder ikke diskutere dette lengre, men ser at jeg har fått til det jeg ville :) Ser på tråden (link) nå at de fleste har sendt HI oppmuntrende innlegg. Det var alt jeg ville :) Så om jeg har satt spor hos enkelte, kanskje de husker det til neste gang de lirer ut av seg noe dritt til en uskyldig mamma som lurer på noen enkle spørsmål. Det sprer mere positiv energi med snille innlegg, enn slike drittinnlegg det myldrer av her. Takker for meg her i dag.

Takk skal dere FAEN meg ha, for en innholdsrik dag :)

(Måtte bare)

Skrevet

Gidder ikke bruke mer tid på deg, jeg. Du er verdiløs og fjern.

Ciao!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...