Gå til innhold

Nå må dere faen meg gi dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som slenger dritt til hun med bhg tråden:

Dere er så forbanna smarte og kloke på alt dere da?

Kan dere virkelig ikke fatte og begripe at ikke alle vet alt om alt?

Selv var jeg en veldig usikker førstegangs, og visste ikke hvordan de første dagene var i bhg. Hvordan kunne jeg vite det? Når jeg aldri har hatt barn i bhg før? Kan dere slutte å virke som en gjeng med besserwissere her inne, og heller svare ordentlig og støttende til andre mødre som trenger det? Hva i alle dager er vitsen med å være så belærende her inne? Kan dere ikke spille litt med på at dette er et forum for alle slags mødre?

Jeg blir helt matt av dere. Er flau av å være et kvinnemenneske når jeg leser slikt. Skam dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med HI. "det er da noe alle vet" er det en person som sier. Nei, det er ikke det til opplysning. _hvordan_ er det mulig å bare vite noe sånt? Har man ikke vært borti det før så vet man det selvsagt ikke. Herregud så mange rare folk det er her.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, ufyselig holdning fra mange her inne. Da sønnen min begynte i bhg, visste jeg fint lite. Gutten min var det første barnet i vennegjengen samt det første barnet på lenge i familien. Jeg visste ikke ikke at de skulle være bare et par timer første dagen (før jeg fikk infobrev fra bhg) mm.

Skrevet

Har allerede sagt det på tråden og sier det igjen - noen glemmer fort hvor uvitende, engstelige og bekymra de selv har vært.

Her trengs støtte og saklige tips ikke dritslenging.

Skrevet

Hjelpes HI, har du lite å hisse deg opp over? HI i tråden du sikter til fremstår som en hysterisk og krevende kjerring fordi hun søker om ny barnehage pga filleting.

Skrevet

Hisser meg ikke over noenting, men syntes det er helt unødvendig og slenge ut av seg synspunkter om en person som kommer inn her og vil ha råd om nettopp barn! Det er jo derfor man har disse sidene. Blir flau over de som spruter ut av seg slike :"Det burde du vite" setninger. Viser bare hvor trangsynt visse personer i verden er.

Skrevet

Hvis du ikke er opphisset i dette hovedinnlegget vil jeg nødig treffe deg på en dårlig dag.

Stille spørsmål om barn? HI spurte ikke om hun burde bytte barnehage, hun ramset opp bagateller for så å fortelle at hun har søkt ny barnehage. Deretter lurer hun på om det er hun som er rar. Svaret er et rungende ja, hun er faktisk veldig rar.

Skrevet

Det er helt iorden. Jeg vil ikke treffe deg overhodet, så da er vi på line. Flott at du klarer å analysere min agressivitet igjennom ETT innlegg her, men nok om det.

Det er å stille et spm ang barn. Hun spør i hovedinnlegget om hun er rar fordi hun ble oppgitt over denne frekke barnehagetanten, og vil bytte barnehage. Isteden for å svare "JA, du er rar, stakkars sønnen din" Går det ann å forklare hvordan det fungerer. Skjønner ikke at det er noe mer vanskelig enn å lire ut av seg så mye dritt?

Skrevet

Jeg har ikke analysert deg på noen måte. "Nå må dere faen meg gi dere" har aldri vært en fredelig og rolig formulering på noen måte.

Jeg har ikke lirt av meg dritt. Jeg har ikke sagt stakkars sønnen din.

Artig at du ikke vil treffe meg, du må ha analysert meg mye i kun to innlegg. Er du klarsynt eller noe? Siden du mener du har noe belegg for å mene noe om meg? Kanskje du bare er motbydelig av natur?

Skrevet

Du virker ikke helt god, 14.43.

Grunnen til at jeg aldri vil treffe slike som deg, er fordi dere er besserwissere som skal fortelle andre hvor dumme de er fordi de ikke vet det samme som deg/dere. Det er ikke en analysering, men en fakta jeg tar ut fra når du skriver at HI i det andre innlegget er rar fordi hun reagerer på barnehagetanten som svarer henne frekt på ting hun lurer på som mamma!

Setningen "Nå må dere faen meg gi dere" sier ingenting om mitt temperament. Man trenger ikke være hissig eller sinna for å bruke ordet FAEN!

Motbydelig er jeg nok ikke, men for deg er jeg nok det, som ikke skjønner moral og etikk mot andre mennesker. Da vil jeg være motbydelig i dine øyne. Lett!

Skrevet

Dessuten 14:43, ikke lirt av deg dritt??? "Har du røyka sokkene dine?" og å kalle folk for "hysteriske kjerringer" fordi de vil det beste for barna sine? Har har du svaret på hvorfor jeg aldri ville ha truffet deg irl.

Lykke til med innstillingen din. Det trenger du, for den kommer du ikke langt med. Det skal jeg garantere deg....

Skrevet

HELT, HELT ENIG med HI her.

Skrevet

Jeg bruker ikke .... i mitt språk, utenom når jeg er veldig sint, så for noen høres det veldig hissig ut hovedinnlegger. Men må faktisk si meg enig i at det er veldig mye "drittkasting" på disse sidene. Slik som:Er du dum som ikke har bakovervendt bilstol, er du helt på tryne fordi du ikke lager mat fra bunnen av, har du ikke eget hus og to biler er du kjempefattig. Men det skal sier at noen innlegg bare må være for å provosere også da, og da er det veldig gøy å lese fra de som biter på snøret ;)

Skrevet

Hissig eller ikke hissig, det spiller ingen rolle. Jeg er ikke hissig, jeg er bare engasjert i å få frem et poeng her.

Er enig med deg når det kommer til trolleinnlegg, men man ser fort forskjellen på et trolleinnlegg og ei som lurer på noe. Også har vi de som tror at alt er troll, fordi da får de liksom slenge uhemmet mye dritt fordi det "er lov" på en måte. Går det ikke ann å ha i bakhodet at de som spør om noe her inne, kan få normale svar? Slutte med å poengtere hvor dumme folk er fordi de ikke kan like mye som alle andre? Det er jo faktisk mobbing på høyt plan.

HI

Skrevet

enig med deg HI, og det er ikke bare i barnehage-tråden! Men ellers også.

Det er mange som skriver inn her, for de har ikke andre steder de vil / kan spørre om diverse ting.

Ikke misbruk dette forumet, svar seriøst eller la vær å svar.

Skrevet

Du kaster jo kampestein mens du sitter i glasshus. Det er helt latterlig. Du slenger dritt og stempler meg uten grunn. Du er den som ikke virker helt god. God bedring, søk proff hjelp.

Skrevet

Stempler deg uten grunn? Alt du har skrevet til nå er en goood grunn. Spørre folk om de har røyket sokkene sine, og kalle folk for hysteriske kjerringer er jo ikke slik man går frem for å gi noen et godt førsteinntrykk. At du ikke er enig i at folk burde være litt flinkere til å være snille med hverandre her inne, sier også litt om deg. Du liker sikkert å fyre under, og provosere. Tror du burde gå litt lengre inn i deg selv før du slenger rundt deg.

Skrevet

19:30

Du er den eneste som lager kvalme her inne av alle. Alle er enige med HI bortsett fra deg. Du tror ikke det er deg det er noe feil med, eller?

Skrevet

Har du i det hele tatt forstått det du har lest 19.41? Det er ganske underholdende med mennesker som banner og bruker skjellsord men ikke ser selv at sin egen oppførsel er lavmåls. Det er forøvrig flere anonyme enn meg i denne tråden som ikke er enig med HI. HI er simpel, uoppdragen og lite voksen i sine innlegg.

Skrevet

16.58: du virker helt ustabil. Les tråden en gang til, husk på at du diskuterer med flere enn ett menneske. Du er så frekk at det er helt vilt.

Skrevet

Ikke uttal dere om noe dere faktisk IKKE har greie på. Dette er en sak som blir blåst opp av VG. Uten og vise til bevisene i saken.

Ikke tro alt dere leser.

Hilsen en som kjenner den dere omtaler.

Skrevet

Slutt å drit deg ut 20:17. Du er den eneste her som krangler over et ganske bra poeng i hovedinnlegget. Det er nok du som er kverulanten her.

Å bruke et banneord, sier ingenting om hi er lavmål eller ikke. Du dømmer nok litt for fort, og burde kanskje feie for egen dør. Jeg ser kun deg som er anonym som er uenig i det hi skriver, og jeg ser også at du har brukt setninger som røyka sokka dine og hysteriske kjerringer, så syntes ikke du har så mye på hi i det hele tatt. Du la opp til en diskusjon utenfor hovedinnlegget ved å begynne å slenge med leppa til hi, og jeg syntes det bare er rett og slett underholdende at du i det hele tatt går løs på hi, som har et poeng med sitt hovedinnlegg.

Skrevet

20:22. Hva er det du prater om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...