Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #26 Skrevet 1. august 2010 Ikke bry deg om svigermora di HI:) Svigermødre er ofte til for å irritere og skape splid:) Så gjør som dere vil! Dette er DERES dag, ikke la noen ødelegge den:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #27 Skrevet 1. august 2010 Hvorfor planlegger du bryllupet ditt sammen med svigermoren din? Jeg ville planlagt det med forloveden min hvis jeg var deg... Hvis hun sier noe så er det bare å smile og svar noe ala "Ja, det er sånn du ville hatt det altså?" og så gå videre med planleggingen deres. Slutt å diskuter med henne hvis du ikke ønsker at hun skal planlegge.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #28 Skrevet 1. august 2010 Vaskedama: JEG skrev at vi fikk venner og familie til å lage maten for oss så vi slapp å tenke på det selv. Vi handlet inn det de trengte, de laget maten og tok det med til lokalet.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #29 Skrevet 1. august 2010 Er det ikke vanlig at gaven til brudeparet ligger tilnærmet lik kuvertpris? Da kan du ikke klage om du får gaver til femtilappen. Håper dere også at dere har forståelse dersom de som bor mer enn 5 timers kjøring unna, ikke kommer for kaffe og kake. Ellers, så ... Drit i din svigermor, selv om jeg mener det samme som henne. Det er deres bryllup.
moe_ Skrevet 1. august 2010 #30 Skrevet 1. august 2010 Hvor vellykket vil du fremstå på en skala? Og hvem setter standarden på DIN skala? Sett tæring etter næring mtp EGET budsjett og ikke etter andres forventninger.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #31 Skrevet 2. august 2010 Ettersom svigermoren din og s.-familien ikke bidrar økonomisk kan de heller ikke komme å diktere forholdene rundt DERES bryllupsdag mener nå jeg! Det viktigste er jo at den nærmeste familie skal komme og at øvrige familie med alskends tanter, onkler, søskenbarn i hele aldersregisteret og deres partnere kommer til kaffe. Stå på dine krav, den er din og din kjæres dag - ikke svigermors!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #32 Skrevet 2. august 2010 Ja, kanskje vi ble lurt Kom på at det var inkludert to kokker som laget maten og serverte den der og da. Var ufattelig god mat da.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #33 Skrevet 2. august 2010 Anno 00.41: joda..så har du faktisk de brudeparene som ikke vil at gjestene...altså venner og familie skal drive å ordne heller.Vi ville ikke at noen skulle styre med dagen vår sånn sett.Derfor betalte vi gladlig for at den jobben skulle bli gjort...akkurat som hun over her. Så både vi og gjestene skulle få en koselig,avslappende og fin dag,uten å ha ansvar for noe som helst. Alle vil ha det forskjellig og hva folk bruker på bryllupet sitt er meg revnende likegyldig..noen vil påkoste seg litt ekstra på en sånn dag,og det syns jeg folk skal få lov til uten å bli kritisert for det. De får også be de de vil ha også uten at noen skal kritisere dem for det..uansett hvordan man ser det så er det faktisk brudeparet sin dag,som også vil at gjestene skal trives. Å når det kommer til noen andre her som nevner Oksesteik og Kjøttkaker,så finnes det jo faktisk de som vil ha noe annet og litt mer spesiellt enn kjøttkaker på bryllupsdagen sin da...kjøttkaker er jo hverdagsmat for mange og Oksestek hender det faktisk at mange har som søndagsmiddag. Vi valgte faktisk kveite...det var helt fantastisk godt,selv de som ikke liker fisk noe spesiellt...ville faktisk ha mer.Kokken der vi hadde sa..dere skal velge det dere vil ha til middag fordi det er deres dag,jeg skal nok fikse så alle liker det og det gjorde han virkelig. Har aldri smakt en bedre middag i et bryllup. Vi ville virkelig koste på oss litt den ene dagen i livet,og vi ba de vi ville ha der på VÅR dag,og det er det INGEN andre som har noe med. At dere ville ha 60 til dåp og at venner og familie lager maten,er helt greit for meg men alle er ikke like.Noen vil faktisk ikke ha så mange til en evt middag og det syns jeg også er helt greit.Folk får gjøre som de vil med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå