Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #26 Skrevet 1. august 2010 Mine foreldre har tatt vare på de mens jeg har vært på sykehuset, ellers var de i barnehagen. Min tante, mamma sin søster, har hjulpet mine foreldre. Men disse menneskene kan ikke overta omsorgen for mine barn. Min tante er ikke helt stabil hele tiden (alkohol) og mine foreldre har endel handikap. Men de har vært flink å hjelpe meg frem til nå, altså. Jeg er veeeeldig takknemlig. Har vært endel på sykehuset på dagtid, og fått dra hjem på perm innimellom på kveldene, og da har jeg hatt barna mine selv. Det blir nok ikke aktuelt å spørre mine foreldre om å overta mine barn, desverre.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #27 Skrevet 1. august 2010 18:57 Det du sier er helt feil. Det er ingen barn i norge som blir overlatt til fadderne når foreldrene dør. Det å være fadder har ingenting med å overta omsorgsrollen å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #28 Skrevet 1. august 2010 Så uendelig trist å lese om situasjonen din. Jeg gråter her jeg sitter. Jeg mener det er noe som heter viljesærklæring. Der du kan fremme ønske om hvem som skal ta hånd om barna dine når du er borte. Og angående det med forsterfamilie så skulle en jo tro at du kan få bli kjent med de som skal ha barna. Noe annet vil jo være hjerteløst etter min mening. Og hvis du blir frisk så er du jo der og kan ha barna selv så da vil vel prossessen med adopsjon bli stoppet. Jeg håper at du blir frisk igjen. Det gjør jeg virkelig. Stor klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #29 Skrevet 1. august 2010 Min dypeste medfølelse går til deg. Lykke til med det som du har forestående, håper du klarer å være sterk oppi dette.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. august 2010 #30 Skrevet 2. august 2010 vil bare sende deg en stoooor klem, håper så inderlig det ordner seg for deg og du klarer kvitte deg med kreften.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #31 Skrevet 2. august 2010 Jeg ønsker deg alt vel fremover,og håper alt går bra (bedre enn du frykter). Det store spørsmålet ang barna dine er vel:hvorfor er ikke barnefar med i bildet. Er dere "uvenner"? Eller er han ikke skikket tli å ha barn,og barnevern ol er enig i dette.Så samvær er uaktuellt også fra deres synspunkt. Og hva med barnefar sine foreldre/søsken? Har du ingen kontakt med dem heller? Om det ikke ligger noen alvorlige årsaker (barnemishandling/dop/pedofili etc) bak mangel på samvær fra far sin side,så bør du ringe han og forklare situasjonen. Det er jo mulig han ønsker å overta omsorgen for sine egne barn fremfor å overlate dem til fosterfamilie osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå