Gå til innhold

Desembermammaer?


MarteF

Anbefalte innlegg

Hei. For seint ute ifht påmelding el?

Jeg har termin den 27 des. Blir litt travelt å komme til kl 1800, men håper å kunne delta hvis det er "plass"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har reservert bord til 10 stk, men det var ikke noe problem og ta ekstra stoler dersom det skulle komme flere:) Så bare koslig at du kommer. Og om det skulle dukke opp flere som vil være med regner jeg med at jeg kan ringe og endre antall. Bordet står på BIM-treff og Marte. Ser det var noen fra Stjørdal som også ønsket og være med, og de er selvfølgelig også velkommen! Gi lyd dersom det er flere der ute som vil være med, større sjans for at vi kan endre antall på reserveringen dersom vi gir beskjed i tide.

De som har bekreftet nå er:

-Boblefrøken

-Kastela

-Mam 10

-Marihøna 87

-Punky 81

-Snartmamma 84

-MarteF

-Pickapoo

-Maje

-Anonym (Monika)

 

Og nå Dalgård. Er det noen som føler jeg seg glemt, skrik ut! Mulig jeg ikke har helt oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere hadde det hyggelig i går! :) Gubben ble forsinket med fly og jeg måtte hente han, dermed var jeg ikke tilbake i byen før kl.20 og fikk ikke til å bli med på treffet :( Skikkelig synd :( Håper det blir flere treff for desembermagene, sånn at jeg også kan være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere hadde det hyggelig i går! :) Gubben ble forsinket med fly og jeg måtte hente han, dermed var jeg ikke tilbake i byen før kl.20 og fikk ikke til å bli med på treffet :( Skikkelig synd :( Håper det blir flere treff for desembermagene, sånn at jeg også kan være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det veldig hyggelig! Ser ut til at det blir flere treff. Blir avtalt på mail, men kan gi beskjed til deg her inne så du får mulighet til å være med neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller desverre ikke til å bli med da jeg var dårlig og måtte lade opp til lang halg med bryllup og reise. :(

 

Håper jeg likevel får være med neste gang. Så si ifra når det blir nytt treff så lover jeg å møte opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare informere om at det nå er opprettet en facebook gruppe for de som vil være med. :D

 

Gruppen heter: BIM Trondheim og omegn Desember 2010

 

joine de som vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt ut et forslag på treff torsdag 9.Septemeber.

 

For dere som ikke har mottatt mailen; Hvordan passer datoen og har dere gode forslag til hvor vi kan ha treffet?

 

Håper så mange som mulig har mulighet til å være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, bor på møllenberg och har termin 25/12. Jag blir gjerne med på treff! Den 9ende skulle passa mig ialla fall. Har meldt meg in på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten fugl som hvisket meg i øret om at Egon ble diskutert som treffsted til neste BiM treff.

 

Kaster derfor ut ett forslag om treff på Egon Torsdag 9.September Kl.19

 

Hvor mange vil bli med og hvilken Egon skal vi velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på kurs i Oslo så kommer nok sent tilbake, men er med neste gang! Skrik ut om dere planlegger nytt treff da:) Har ikke mottatt mail, mulig jeg har falt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...