Gå til innhold

Desembermammaer?


MarteF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra:) Var ingen planlagte treff som jeg passet inn i her, så tenkte jeg måtte hive inn et innlegg. Håper flere melder seg, så kan vi begynne og avtale tidspunkt. Passer stort sett hver ettermiddag etter midten av august her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig! Hva med noe i slutten av denne mnd da? Jobber utenbys et par uker til, men etter det passer stort sett hver ettermiddag/kveld for meg. Noen dager som passer bedre enn andre for dere? Kanskje flere dukker opp her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 14.desember. Blir gjerne med på treff =) Bor egentlig i Nord-Trøndelag, men studerer deltidsstudium i Trondheim. Ingen treff i dette fylket, så håper jeg kan slenge meg med dere om dere ikke har noe i mot det? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for tiden hjemmeværende så når som helst passer egentlig for meg. :D

 

Kan jo være at det er flere som hiver seg på om man får satt en dato og tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ermin 7.desember. Blir gjerne med på treff i Trondheim, hvis dere synes det er greit å ha med en gammel Trondhjemmer som nå er Stjørdaling ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Nå begynner det å bli en del mammaer her:) Kanskje vi skal begynne å avtale tidspunkt og sted nå? Gjerne kom med forslag. Slenger ut mitt nå, ser at det er en del som bruker Bare Blåbær på Solsiden. Kan sikkert bestille bord der slik at det blir plass til alle? Noen som kan torsdag 19.august? Jeg kan selv etter 16.30 på hverdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19.August passer perfekt! :) Jeg jobber til 16.00. Sikkert flere som er på jobb til da (?) så kanskje rundt kl.18 (bare et forslag)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo bestille bord på Bare Blåbær 19.august kl 18.00. Men kanskje greit å vite hvor mange som er med først. Kan alle som vil være med den dagen, gi lyd så bestiller jeg bord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...