Gå til innhold

Off, det er alt for mange jenter på jobb!


Gjest

Anbefalte innlegg

Åhh siden det skrives sanger om det må det nok være sånn. Beklager misforståelsen og takk for undervisningen. Jeg skulle også ønske at HI, ikke puttet egne svakheter på en hel gruppe. Jeg er til å stole på og kvinner OG menn jeg omgir meg med er som meg. Det finnes rottene epler i alle kurver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer godt etter min erfaring og. Det er syting og baksnakking på ett helt annet plan. Kvinner blir veldig lett sjalu og såret. Slik er det bare....uansett hvor surt det er å bite i seg! Menn blir sikkert og sjalu og såret. Men de fleste holder kjeft og blander ikke jobb og følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Men du virker jo forholdsvis opplyst Miss Misantrop,så det er rart du ikke kjenner igjen generalisering og unntak som bekrefter regelen i denne tråden?

Man generaliserer når man sier jenter sladrer og du kjenner/er unntaket som bekrefter reglen ingen regel uten unntak.

Jeg er heller ingen sladrekjærring og kan godt holde på en hemlighet.Men jeg har møtt alt for mange jenter som ikke kan det. Forholder meg best til gutter/menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg opplever faktisk ikke kvinner som sånn, ihvertfall ikke i noen større grad enn menn.

Jeg synes de jentene/kvinnene jeg treffer/jobber med oftest er greie, kule og hyggelige, og de har like bra humor som menn, sånn generelt sett.

Jeg liker ikke "slagordet" "kvinner er kvinner verst", for jeg synes det beskriver en fordom mer enn virkeligheten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du vil frem til, men opplever det ikke sånn selv. Jobber nå som lærer, og der er det ca likt av hvert kjønn (ca 40 tilsammen)

 

Har derimot jobbet i en klesbutikk som ung student, og der var det skikkelig sladresammenkomster på lunsjrommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...