Gå til innhold

Off, det er alt for mange jenter på jobb!


Gjest

Anbefalte innlegg

Bare man slenger ut en kommentar, så går det som ild i tørt grass, helt frem til den personen som ikke skulle høre det.

 

Må prøve å holde tankene for meg selv. Jenter klarer jo ikke å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj det er derfor jeg alltid har likt meg godt sammen med gutter i jobbsammenheng. Jenter klarer bare ikke holde munn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i jenter, er jente selv. Kommentaren din er like ille som om du skulle skrevet at det var alt for mange muslimer på jobb. Ta deg sammen. (PS. Fordi du er jøde er det like ille å snakke stykt om jøder som om du ikke skulle vært det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jobbet på en mannsarbeidsplass en gang - det var de største "kjærringene" i den forstand jeg noen gang har vært borti!

 

Jobber på kvinnearbeidsplass og har "mannefritidsaktivteter". En helt grei kombinasjon, når man ikke får blandet begge steder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det er liksom det. Jeg har opplevd alt for mange av sorten. Har en del gode venner, men jeg har problemer med å forholde meg til for mange nye, og merker veldig fort hvem jeg er på bølgelengde med og som ikke er av "drittslengingstypen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet masse med så å si bare mannfolk, gud så befriende det er med en fleipete tone framfor syting og baksnakking og ikke minst analysering av ALT som blir sagt i en spøkefull tone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsdiskriminering er viktig, det at du ikke klarer å forstå det er helt utrolig. Diskriminering pga kjønn og f.eks. etnisitet er likestillt i loven. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber bare sammen med menn nå og jobbet bare med kvinner før og jeg har kommet til at en drittsekk er en drittsekk om han eller hun er svart eller hvit, om han eller hun har penis eller vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er noen skravlekjerringer, den kommer du ikke utenom. Dette var en arbeidsplass med nesten ingen jenter tidligere. Etter at de har ansatt flere jenter, har miljøet blitt dårligere. Mye pga baksnakking.

 

Og gutter kan man fleipe med, uten at de tar seg nær av det. I alle fall de fleste. Fleiper jeg med noen av jentene, kan jeg får denne tilbake: "Hva mente du med det a`???".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Jeg kjente en gang en Oddgeir. Det er ikke så mange av dem her til lands, men siden han ikke hadde nedverdiget seg til å skrive på bokmål er det vel ikke deg, he he.

 

Og ja, det er fælt hvis det blir for mange kvinner i forhold til menn på en arbeidsplass. Grøss. Det var min hovedgrunn til å ikke studere noe innen helse- og omsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at mitt nick er Miss Misantrop.

For hvordan skal det gå når kvinner har et syn på seg selv som det som har kommet frem her. Halve befolkningen blir satt i bås, med et lite knis. For det er jo rasende morsomt at man blir regnet som en man ikke kan stole på og som farer med sladder. Heldigvis vet jeg at menn er klin like, med det untaket at mange er mer stolt av sin kjønnsrolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ikke ser forskjellen på menn og kvinner skremmer meg litt. Det er forskjell på menn og kvinner. Rart at du ikke har merket forskjellen på jobbmiljøet, du som hadde jobbet på et sted med overtall av kvinner og et med menn.

 

 

Jeg merker i alle fall stoooor forskjell, og foretrekket gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg biter meg i alle fingrene for å ikke komme med en usakelig fornærmelse. Nå skal jeg logge av for kvelden og omgås kvinner og menn av en litt annen karakter en det du beskriver fra din virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dels enig. Takke meg til mitt manneyrke med 70-80% mannlige kollegaer :) Dog er det flere meget trivelige, intelektuelle og likandes jenter blandt mine kollegaer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne er kvinne værst?

 

kanskje du som har skrevet dette burde slutte å slenge med leppa og heller begynne å opptre slik du vil at andre skal gjøre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddgeir har rett,det skrives til og med sanger om det:

 

Det er en grunn til at utrykk som sladrekjærringer ble skapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...