Gå til innhold

Jeg skal velge brudekjole.... for et pes!!!


Gjest Sekretøsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Ja, det var smart! :) Men tenker at det kanskje er dumt å ha på sånn inne?? Dette er jo midtvinters, omtrent. Så jakke ute må jeg ha, ingen tvil om det! ;o)

 

Hehe, ja det var smykke og ja...begynner å dra seg til detta her! Skulle egentlig bare, også bare litt til, også også også..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir kanskje ikke så behagelig å ha på inne, sant nok! :D

 

Smykke gjør hele greien da, bling er tingen :)

Så må du tenke på hår, slør og alt det der.

Så blir du plutselig ikke så naken alikavel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Neida, må ha masse bling ;) Men slør dropper jeg! :)

 

Åguriland, den var lekker..... *sukk* Men way over mitt budsjett! Kanskje kjøpe brudepikekjoler der...hmmm. Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 4 :)

 

Kan jeg spørre: Hvor mye kommer porto på i fra JKdress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Ser ut som om flesteparten liker nr 4 da :o) Får prøve en i samme fasong og se hvordan det blir! :)

 

109 dollar er det i frakt og porto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte denne jeg da:

 

http://jkdress.com/products_detail.asp?id=4414

 

er nok hakket mer frodig enn deg, og trenger noe som dekker fleske-armene mine litt:) Halterneck kan jeg ikke ha, da blir jeg body-builder :D

 

Men jeg mangler en mann som vil gifte seg da, min samboer er ikke helt der enda..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt halterneck hvis du har for mange kg, har sett aaaalt for mange som tyter ut av de stroppeløse kjolene sine! Ikke pent... Var litt småfeit jeg når jeg giftet meg. Men min kjole er sydd for lille meg som er 20 cm lavere enn deg, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Lykke; Ja den var kjempefin! Men har fått tips om å ha brudekjole med stoff foran på magen som går på tvers, om du skjønner :) Hvordan vet du forresten at du er frodigere enn meg?? :o)

 

Jeg tror også halterneck er greia altså.. begynner å bli glad i den nr 4 nå ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, og de er nok slankende med slikt stoff. Midjen min er ganske smal i forhold til resten, så er ikke sikkert jeg trenger det :)

 

innbiller meg at du en gang (i et slankeinnlegg eller noe) la ut hvor mange kilo du har gått ned, og fra hvor mange kilo :) Og jeg har maaange kilo enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sekretøsa

Det er nok det altså... jeg fikk faktisk midje i den kjolen jeg prøvde! :D JUHU!

 

Ja, det stemmer. Men hvor lenge siden er det tror du? Jo, det er akkurat like lang tid siden som jeg brukte på å gå opp ALLE kiloene jeg gikk ned, pluss litt til.... såe, ikke tenk på det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja da så :) Jeg har midje da, og dermed ser ofte rumpa mi litt ekstra stor ut. Kombinert med stoore pupper, så er det toppen av lykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Big is beautiful sies det ;o) Jeg har ikke midje, ikke rompe, og ikke stooore pupper. Men magen er ganske så diger da!

Og det sies forøvrig at man ikke er feit før magen stikker utenfor puppene. Så om du har stoooore pupper kan det jo høres ut som om du fortsatt går innunder kategorien slank :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle var fine, men likte aller best nr.2.

 

Nr. 1 ville jeg aldri valgt selv, pga rødfargen. Synes den i tilfelle passer best til de som er mørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://jkdress.com/products_detail.asp?id=4421

 

DENNE!

 

Det gjennomsiktige stoffet skjuler bulker ved bysten/armene, samt skjuler "ryggfett" samtidig som det er diskret laget til og ikke skriker at noe dekkes over;o) Modellen har smalt liv her sammenlignet med en del av de andre kjolene på siden, og skjørtet var ikke så digert som på alternativ fire som du har funnet. Den er enkel, men ikke for kjedelig.

 

Lykke til i kjolejungelen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Neeei, ikke kom med linker til flere da! Hahaha :o) Jeg kommer aldri til å klare å velge..... veldig fine de også altså.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MariRari

Ville uten tvil gått for nr 4! Den er nydelig. Tube er mye kjedeligere og gjør også at man ser større ut. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...