Gå til innhold

Jeg skal velge brudekjole.... for et pes!!!


Gjest Sekretøsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du er litt frodig ville jeg absolutt gått for nr. 4.

 

Den ser ut som den sitter bra, skjuler det som skules bør. ;)

 

Vakker var den også. Helt nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Takk for svar! Den røde har jeg egentlig hatt i tankene lenge før jeg tenkte jeg skulle gifte meg, men ser at den kanskje er litt "for rød".... men har matchende brudepikekjoler til den daaaaaa :o)

 

Jeg er litt småforelska i nr 2, men ser at nr 4 kanskje er bedre til meg og min kropp. Er 180 høy, og veier for mye. Har ikke gedigene pupper eller rumpe, men alt ligger liksom på magen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knis

 

Jeg er bare misunnelig for at du har dette "problemet". Vil så gjerne gifte meg.....men kommer nok ikke til å skje med en samboer som ikke tror på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Vel, det er ikke med stor iver at gubbelars har gått med på dette altså... men jeg fikk spora han inn på rett skinne, så ordnet alt seg.

Men, jeg gir avkall på kirkebryllup, stort selskap, forlover, osv osv osv. Men KJOLE, det skal jeg ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg i en lignende kjole som enern. Jeg er også frodig som du sier men fikk fin midje og var storfornøyd. Hadde også sjalet som hørte til. Jeg giftet meg i jula da så syntes mørkerød passet veldig bra. Mannen hadde mørkerødt slips så det ble kjempefint.

Hadde bukett med mørkerøde roser og grønne blad i rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

ååå, det er akkurat sånn jeg ser for meg nemlig! Vil du være elskverdig å sende meg et bildet kanskje? Bare slædd bort ansiktet om du er redd jeg skal komme å hjemsøke deg altså ;o)

 

Vi gifter oss i november, så det er jo "tett oppte" jula.... Hører det med et sjal?? Hmm... Må sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den 1ern jeg. Alle var fine, men det fine i den nydelige rødfargen var jo kjempebra. Greit å ha noe ikke bare er kritthvitt også, det er ingen som tror du er jomfru heller liksom (hehe).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg også gjøre, han vil helst reise bort og ikke ha noe selskap - greier ikke helt å se det for meg.

Hvordan gjør dere med feiring etter tinghuset?

 

 

Og for å svare på spørsmålet ditt...nr 4! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som går an er jo å gå i en brudesalong og finne en som passer der, også leie den!

Du har vel ikke tenkt til å bruke den flere ganger?

 

Ellers så er bunad et flott plagg å gifte seg i om du har en slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Jeg skulle gitt mye for å gifte meg i en bunad, men desverre så har jeg ikke en...enda :(

 

Disse kjolene koster jo ingenting, det er dyrere å leie. Planen var å ha nr 1, med matchende brudepikekjoler (2 stk). Da kom det på 2500 kr totalt, inkl frakt. Jeg får ikke leid en eneste kjole til den prisen :)

 

 

Vi skal ha nærmeste familie på selskap etterpå, har leid lokale. Prøver å finne en bryllupssuite i anstendig pris i nærheten (det er litt verre, hehe). Iom at det bare er et rolig middagsselskap så regner vi med at mange drar tidlig (hvertfall pappa og gjengen hans), så tenkte jeg å ta med noen venner på by'n etterpå før vi går på hotellet :) Da ikke i finstasen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du mente meg så kan jeg godt sende bilde ja. Men vet ikke om jeg får sendt det i dag eller i løpet av helga pga jeg ikke har dataen min her. Skal sjekke om jeg har et bilde på facebook som jeg kan kopiere og sende på PM. Med min kjole var det med sjal ja. Fikk kjolen på tilbud. 4000 kr for hele greia. Uten underskjørt. Men det kjøpte jeg bare billig selv. Ble så fint når mannen og forloveren hans hadde rødt slips og forloveren min pluss jenta vår hadde mørkerød kjole. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Det var deg jeg mente ja :) Okey, men det er ikke noe hast altså :) Ta det når du kan og vil.

 

Kan tenke meg det var kjempefint ja! Hadde også en ide om matchende slips til mannen, men så var vi å prøvde dress til han, og det gikk ikke med sort dress, og hvit vil han ikke ha! :) Ingen sa det skulle være enkelt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, halterneck er tingen når man er småfeit :P Tull ;)

Jeg liker halterneck kjoler, prøvde ett par når jeg skulle gifte meg.

Men jeg er bredskuldret så jeg såg jo ut som den bodybuilderen i en halterneck, utrolig synd for de var så mange fiiiine!

Forøvrig fikk jeg problemer med de kjolene uten stropper også, jeg er rett & slett for markert ved skuldrene og for bred.

Men jeg fant en nyyydelig kjole på finn.no ;D

Til bare 1500,- ! :D

 

Har du prøvd brudekjoler i det hele tatt?

Det kan gi en grei pekepinn på hva du vil kle og ikke kle.

De jeg trodde jeg ville kle var langtifra pent på meg :/ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Hm, ja det er kanskje sant.... :)

 

Ja, jeg har prøvd et par stykker, skal prøve flere til helgen. Skal såklart finne "min" fasong før jeg bestiller :o)

Jeg tenker at en stroppeløs kjole kan bli litt nakent, om du skjønner. Jeg liker ikke bare armer, knapt nok til vanlig singlet. Så det må nok kanskje muligens bli en kjole med brede stropper ja. Jeg er for stor til å ha sånne tynne små stropper. Prøvde det på en kjole, ikke pent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...