Gå til innhold

Hvor mange her er fortsatt sammen med barnefaren, og hvor mange er det som er alenemødre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har straks 10-årsjubileum, og har vært gift i 2 år. Vi har selvfølgelig hatt våre ups and downs, men det har vel igrunnen bare gjort forholdet vårt sterkere og gitt det en "ny glød". Overgangen til småbarnsforeldre har gått overraskende bra, og det har egentlig bare knyttet oss enda tettere sammen, så kan ikke helt se for meg at det noengang skal bli slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sammen med barnefaren, men har ny mann og vi har vært sammen i 4 år. Så jeg er ikke aleinemamma :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt sammen med barnefaren. Vert sammen i 10 år til hausten,og har snart 4 års bryllupsdag(5.august)

Har 3 barn på 5,3 og 2 år.Hus og bil=) Har planer om å vere sammen for alltid=)=)

Ikkje alltid like rosenraudt men me kjem oss igjennom da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i sammen med barnefar ja, vi har jo nå 4 barn, og har ingen problemer per i dag i hvertfall:o)

Så håper og tror vi holder sammen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det lukter skryt av dette innlegget.. Sånn "Jeg er sammen med barnefar, er du, eller er du "bare" alenemor??

 

Jeg har to barn og er sammen med pappaen til minstemann, noe jeg har vært i tre år. Vi 4 er en hel familie og vi har det kjempefint sammen!:)

 

Var alenemamma for eldste i 3 år før jeg fant drømmemannen<3

 

Og JO avogtil er det best og gå hver for seg, for MEG var gresset grønnere på den andre siden. Men det er det ikke for alle!

 

Ingen kan være trygge, men jeg selv er 110% sikker på at mitt nåværende forhold vil fungere livet ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer ♥ ♀05 & ♂08 ♥. :) Er sammen med barnefaren til nummer to, hadde en gutt fra før da vi ble sammen. Har det kjempefint sammen med ham, og er helt sikker på at det var riktig at jeg og pappaen til førstemann gikk fra hverandre. Stortrives i vår familie på 4. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hvert sammen i 17 år nå.. Men bare gift i ett... 4 barn er det blitt også.. Blir vel ikke flere barn, men flere år som gifte (får jeg no håpe da) Er ikke bestendig rosenrødt nei,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sammen.Vært sammen i 7 år nå og gifter oss til neste år. Har 2 hærlige jenter sammen. Har jo hatt våre problemer som sikkert veldig mange andre småbarns foreldre også har hatt. Men vi elsker hverandre så det har egentlig gått veldig bra:) Bare viktig og huske på at man er kjærester også og ikke bare foreldre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alene etter skakkjørt forhold som endte med at han anngrep meg fysisk

 

Har nå funnet lykken på hver vår kant =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 3 barn holder vi fortsatt sammen.

Meen, jeg kan ikke akkurat garantere at det vil vare evig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i ni år..har to barn sammen på henholdsvis 1 og 5 år.Vi gifter oss faktisk til sommeren. Rosenrødt finnes ikke.Men nedturer bygger oppunder oppturer og vi elsker hverandre lidenskapelig på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemor, og jeg stortrives! Kan med handa på hjertet si at jeg ikke ville hatt det annerledes:)

Er bedre å være alene enn å gå rundt å være redd/ha det ubehagelig i et forhold til en mann. Har blitt såret av mange, til og med min egen far (alvorlig), så mange ganger at jeg rett og slett får litt noia å tenke på å bo sammen med menn.

 

Finner sikkert den rette en vakker dag når jeg har fått bearbeide alt jeg har opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er singel, men definitivt ikke alene. føler jeg omgir meg med mennesker jeg digger og som jeg har lyst til å bruke tid med.

 

er ikke så sikker på om jeg er skapt for å bo sammen med en mann - med mindre jens stoltenberg blir singel igjen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, good one lammekjøtt-mannen! :-)

 

Sammen i 3, gift i 2 år. Har en liten gutt sammen, og har ingen intensjoner om å gå fra hverandre. Her også er det turnusjobbing, deilig å kunne savne gubben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sammen med bf, men har verdens flotteste samboer, har vert sammen i 2 år nå og er 110% sikker på det kommer til og vare livet ut:)

han har vert pappa for snuppa siden jeg var 6 mnd på vei.

ingen kontak med bio far...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...