Gå til innhold

Hvor mange her er fortsatt sammen med barnefaren, og hvor mange er det som er alenemødre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at det er veldig mange som ikke klarer å holde sammen.

 

Jeg er fortsatt sammen med han som er far til mine to barn. Det har ikke bare vært rosenrødt, men vi elsker hverandre og jobber for at det skal være oss to livet ut. Alle har vel sine gode og dårlige perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er sammen, og det skal vi fortsette med :)

 

Nå som vi akkurat har blitt tobarnsforeldre så er situasjonen litt spes, men når alt roer seg og ting kommer i rutine så kan vi bli "mann og kone" igjen.. Nå består hverdagen i å t aoss av hvert vårt barn føler jeg.. Når minstemann er i seng for kvelden, så er det andre ting som må gjøres før det er på tide å finne senga..

 

Men vi elsker hverandre, og vet at dette er en situasjon som går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fortsatt sammen. Nå er det 17 år siden vi møttes,så jeg regner med vi kommer til å holde sammen og.

Vi har vært igjennom flere oppturer og nedturer på denne stunden,men man blir jo bare sterkere av det.

Jeg prøver å tvinge igjennom ett giftemål om 3 år,når vi har 20 års jubileum.Han prøver å nekte,men jeg har jo ei stund på meg da:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen i 12 år, gift i 10 år og fått 4 barn sammen. Klart vi må holde sammen!

 

Vi er begge veldig innstilt på at forholdet vårt skal vare livet ut, eneste måten å få til det på er å ta vare på hverandre, behandle den andre med respskt og kjærlighet, snakke godt sammen og ikke ta hverandre for gitt.

 

Ingen av oss er perfekte og vi har selvfølgelig våre nedturer vi også, men har aldri tenkt tanken å gå hver for oss. Vi har fått fire barn sammen, vi skal følge de opp sammen, få barnebarn sammen osv.

 

Vi prøver begge å være gode mot hverandre i hverdagen, ikke la følelsene bli borte, men dyrke dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 11 års bryllupsdag i går. Tre barn sammen, hund og katt. Ikke bestandig like romantisk, mer på det jevne. Har ikke hatt de største nedturene. Tok et valg om at det skulle være oss da vi giftet oss og fikk barn, så da får vi jobbe og gjøre det beste ut av det. Vi trives sammen og han er min beste venn. Har ingen planer om å bytte han ut. Tror ikke gresset er grønnere på den andre sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gift. Har vært sammen i 6 år og gift i 3. Og har en unge på 4 og en på 1 år.

 

Siste året med en baby med intens kolikk og økonomiske problemer osv har vært tøft. Hos oss er det sånn at når økonomien er ustabil eller barna er slitsomme blir vi litt stressa og det er lettere å krangle dessverre. Håper økonomien kommer seg (at jeg snart får jobb). Og jenta på 1 år er mye greiere nå:)

 

Satser på at det går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er fortsatt sammen og har ingen planer om å gå fra hverandre:-) Vi planlegger giftemål etterhvert og et barn til:-) har en sønn nå.

 

Det hat ikke alltid vært like lett her heller, men vi elsker hverandre og har jobbet for forholdet vårt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt sammen. Har vært sammen i 8 år og har 1 barn på 3 år sammen. Vi har selvfølgelig diskusjoner og krangler av og til, men det ordner seg bestandig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fortsatt sammen. Vært sammen 7 år og gift i snart 5 år og har tre barn.. Prøver å holde liv i gnisten gjennom hverdagen, det kreves at begge jobber med det.. Vi har det bra sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene. Vel, ikke helt alene for jeg har Smurfeline, Katta(strofe), familie og venner. Men jeg har ingen kjæreste og tenker at det skal forbli slik en stund til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sammen, har vært sammen i 8 år. Det har ikke vært rosenrødt hele tiden og vi har gått fra hverandre en gang, men vi fant tilbake til hverandre, vi jobber med forholdet og vi har det fint nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 16 år, gift i 14, og har et barn på 17 mndr.

Det 1. året med barn var ikke lett, men vi har gått gjennom tøffe tider før og vi visste at det gjaldt å ri ut stormen til vi fant en ny balansegang. Nå har vi funnet det og koser oss sammen alle 3.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sammen med barnefaren (gift) og vi har tenkt til å fortsette å være sammen!

Vet at ingen kan være skråsikre, men vi giftet oss i "voksen" alder og vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden, for det prøvde vi før vi hoppet over gjerdet og fant hverandre! (dvs brutte samboerskap bak oss fra tidligere tider)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i snart 11år, å har to nydelige unger sammen. Har også hund, stasjonsvogn og eier vår egen bolig. Så her er det fullpakke :P

Selvfølgelig har det gått litt opp og ned, men i bunnen så er vi like forelsket nå som vi var for 11år siden :D Små flørter fortsatt med hverandre, å har det rett og slett kjempe fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 12 år,gift i 5:) Har 3 unger på 9,4 og 1 år.

Det går jo litt opp og ned men vi har et bunnsolid forhold som vi begge er innstilt på at skal vare livet ut:)

Mannen jobber borte 14 dager og så hjemme 4 uker,merker etter at han begynte med det så er liksom forelskelsen mer tilstede.Når han kommer hjem så oppfører vi oss som når vi var 18:-)

Tror forholdet vårt har godt av at vi kan kjenne litt på hvordan det er å savne hverandre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i det Dipsy.Man er priviligert i ett forhold når man kan savne hverandre.

Samboeren min jobbet slik turnus når vi ble sammen.Nå er han desverre ufør og hjemme hele tiden.Overgangen der er noe av det vanskeligste vi har vært igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er sammen etter over 11 år og to barn.

Ikke alltid rosenrødt, og det har innimellom vært tungt etter at vi fikk to barn tett, men jeg vet gresset ikke er grønnere andre steder, og jobber med forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fortsatt sammen og har ingen planer om noe annet. Har 4 barn sammen. Selvsagt har også vi måtte jobbe med forholdet, men den jobben tar vi med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 10år, og har 2barn.

Elsker hverandre og skal være sammen resten av livet;-)

Snart er det bryllup, så ja, vi har det bra sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene, og jeg elsker det:) Har heldigvis et godt samarbeid med bf også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...