Gå til innhold

?(¯`°?.Skravletråd IKM uke 32¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går kjempefort isolert sett, men når jeg sitter å tenker på at jeg snart får vite at jeg er gravid går den seint...har ingen symptomer what so ever...

Jobber som sykepleier og er akkurat ferdig med ferien, har ingen barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å spotte, så da er tr her for fullt innen 24 timer. Da var håpet ute denne pp'n. Lykke til til alle som ennå ikke har fått svar.

Skrevet

Testet negativt i går, 4 dager før IKM.

Hadde fortsatt trua, men i dag har mensen murringene begynt..

Håper fortsatt på at jeg er gravid, skal teste igjen i morgen tidlig hvis ikke TR har kommet..

Har ikke sovet på 2 netter, ligger bare å tenker og har feber. Aldri vært så varm, skjønner ikke hva det kan være..

Tisser veldig ofte, mer enn forrige gang jeg ble gravid(endte i SA)..

Vil så gjerne, vil ha en liten en i magen....

Noen fler som har testet? eller som skal snart?

Skrevet

Jeg har IKM i morgen. Ingen spotting enda, og det er bra. Ellers vet jeg ikke helt med symptomene... Litt støl i magen, og noen stikninger, litt i vondt i ryggen innimellom, litt uggen innimellom... Er jo veldig på jakt etter symptomer. I noen øyeblikk føler jeg meg liksom gravid og har tro på at det har klaffet, mens i det neste øyeblikket føler jeg meg altfor normal til at det kan ha gått veien. VI får se, tror jeg vil vente til helgen med å teste. Hvis jeg klarer da... og hvis TR ikke har kommet.

Skrevet

jeg har IKM idag og testet positivt på en sånn vanlig g test de har på legevakta her og på digital:) lykke til dere andre!:=)

Skrevet

Jeg vil bare si LYKKE TIL til dere som fortsatt venter! Jeg føler meg veldig heldig siden dette gikk i orden på 1 pp etter SA, men jeg merker at jeg samtidig er engstelig for at det skal gå galt igjen. Men jeg får prøve å ikke bekymre meg (kanskje det hjelper..), og så håper jeg å se dere snart på 1.trimester :)

Skrevet

God morgen!

Det er så fint å høre om alle som det har klaffet for, gratulerer igjen! OBS: Hadde vært fint om dere oppdaterer IKM uke 32-lista (altså datolista) som sikkert har havna på side to nå!!

Jeg er nå på min opprinnelige IKM-dag og kjenner veldig tydelige mensenmurringer. Synes dette er LITT spennende, siden EL forskjøv seg flere dager denne måneden, og jeg egentlig tidligst forventer tanta på søndag. Kanskje det er et symptom??

Tanta kommer vel til slutt, men foreløpig velger jeg å pudre meg med alt babystøvet som fyker rundt her inne, og være forsiktig optimist!! :)

Skrevet

Over og ut for min del igjen;(

Da kom TR;(

Skrevet

Hei. Har IKM i dag. Foreløpig ingen tegn til TR og har litt tro på at jeg kan være gravid. Kjenner meg liksom litt små-svimmel og litt kvalm, samt litt støl i magen og trett. Kan like godt være inbildning, er klar over det, så vi får bare vente å se. Hvis TR ikke har dukket opp til i morgen tidlig så tar jeg en test da, tror jeg. Har i hvertfall kjøpt inn en CB-digital. Men er litt usikker på om jeg burde vente litt lenger, for ved forrige graviditet måtte jeg noen dager over IKM før testen slo ut (kjøpte ikke digital dengang).

Skrevet

Og i natt kom tanta på besøk, en dag før forventa. Æsj...

Skrevet

Jeg kan nesten ikke tro det, og det kommer nok til å ta en stund før det virkelig går opp for meg, men det klaffet for oss på første forsøk!

Jeg har hatt stikninger i magen og korsryggen siden EL løsning, hatt halsbrann, hyppig vannlating, vært en smule hormonell (i følge mannen min iallefall...) og småuggen, så symptomene kjente jeg igjen fra forrige svangerskap - men jeg turte liksom ikke å stole på det. Jeg hadde IKM i går, og i dag tidlig klarte jeg ikke vente lenger og tok en Clearblue digital test, som viste "Gravid"! :) Jeg er såååå glad!

Gratulerer så mye til dere andre som har en liten spire i magen - og dere som ikke har testet enda - masse lykke til! Og til dere som ikke fikk full klaff denne måneden *babystøv* ;D

Skrevet

uff går å venter på tanta jeg..:( har skikkelig mensen smerter, mye utflod, drikker mye, varm og kald, støl i magen, tok en cb i går kveld, var negativ men etter 2,5 min så jeg en svaaaaaaaaaaaaak strek, jeg tenkte tjohoooo men nervøs..tok en ny digital i dag tidlig og der stod det ikke gravid:(:(

har fortsatt ikke IKM før søndag eller mandag.. har jeg fortsatt sjans???

Skrevet

Litt i samme bås, vi, jeg har mensensmerter og venter tanta søndag/mandag... men jeg testa blendahvitt på strimmel i dag. I og med at du så en liten antydning til strek er det vel fortsatt håp?!

Jeg velger i alle fall å klamre meg til håpet inntil det motsatte er bevist!

Skrevet

Masse mensmurring her og så e redd tanta dukka opp i løpet av natta :( Ikm i morra eller søndag. Har i det siste hatt syklus på 30 daga og da komme tanta ofte på natt til den 30. dagen som da blir i natt i tilfelle. Men sist kom den rett over midnatt til dag 31. Så litt usikker på ikm. Men anyway .... håpa fortsatt :)

Kossen går det med dere andre? Noen som har testa seg?

Skrevet

Har lest denne linken flere ganger, men ikke turt å skravle..... Hadde IKM mens i går, testet både torsdag og fredag og fikk svvaaaaakt kryss (clearblue), men trodde den var negativ. Testet igjen i går men da med clearblue digital og jaggu har jeg ikke blitt gravid..... Hurra! Nesten for godt til at det er sant...... Hadde lite sex denne mnd, men presset mannen min da jeg kjente at jeg hadde eggl. (får stikkende smerte i underlivet)

Så da sees noen av oss på 1 tri, mens lykke til til dere andre :-)

Denne blir min andre. Har ei tullete tulle på 2 år. Håper alt går bra.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...