Gå til innhold

?(¯`°?.Skravletråd IKM uke 32¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen:)

4 dager igjen til IKM her....temmelig utålmodig nå. Har vært ganske svimmel en uke, + hatt halsbrann et par dager, men jeg er sikkert ekstra oppmerksom på kroppen nå om dagen...

Tok til og med en billig-strimmel i går - 9 dpo. Ganske tøysete, men kunne ikke dy meg. Vi er på 1 pp, så alt er nytt og spennende :)

Får vel sprette en strimmel til på tirsdag tenker jeg, klarer nok ikke vente så mye lenger.

Nå er det snart vår uke! Spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg er ny her, tror kanskje jeg hører til her;) Fikk pos eltest den 29 juli, så satser på at det ikke skal gå mer enn 14 dager til IKM, og da havner jeg ca på fredag 15 aug:) Er litt usikker på når jeg har IKM, da syklus varier litt..

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Tror jeg har ikm på mandag, men hadde litt lenger syklus forrige pp, så litt usikker hvor lang denne blir. Tok test i dag, for jeg skal egentlig i en bursdag i kveld. Egentlig var jeg ganske sikker på at det ikke ble noe klaff denne pp, hadde sex kun dagen før EL (positiv test) Men testen viste en svak, svak strek. Tok en til for å se om den ble sterkere eller helt negativ, men den var helt lik. Så kjedelig å måtte vente helt til i morgen for nye test!! Fikk falsk positiv test forrige pp, derfor er jeg litt tvilsom nå også..

Noen andre som har testet?

Skrevet

Hei alle sammen :o)

Har ikm 14. eller 15. august. Foreløpig ingen tegn og ikkje vil eg leite etter så mye tegn heller. Har erfaring med at det kan ta si tid, så prøve så godt eg kan å tenke at det skjer når det skjer :o)

vekt85 & lillemor: Blir spennande når du har fått tatt ny test. Kryssa fingrane xxx

Skrevet

Jeg har IKM 13. August. Har ikke tenkt å teste før mensen har uteblitt i alle fall over helga. De første mådendene testa jeg hver mnd, men det er bare stress og skuffelse med det, så jeg slutta....

Skrevet

Helt enig *verpesjuk*. Blir nok til at eg og venta på uteblitt mens og heller venta til over helga med å teste.

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å teste - men samtidig ikke, så jeg skal nok klare å vente til midten av uken. Men symptomene er mange for øyeblikket - håper det bare ikke er kroppen som lurer meg.

Håper virkelig at neste uke byr på postitive tester for oss alle :D

Skrevet

Jeg klarte ikke vente til tirsdag med å teste - testa tidligere i dag. Fikk en litt svak strek, men strek er vel strek? Det var ikke morgenurin, og det er fortsatt 2 dager til IKM.

Vi har ingen barn fra før, jeg synes nesten dette er litt skummelt jeg. Men om jeg er gravid, så blir jeg vel fort vant til tanken.

Skrevet

Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. begynte å spotte litt på 9dpo, hadde en liten frisk blødning 10dpo, som jeg tolket som mensstart, men resten av dagen ingenting. Fikk et innfall om å teste på kvelden og fikk en svaaak rosa strek på kveldsurin, negativ 11dpo på morgenurin. I dag 12dpo får jeg positiv EL-test og tempen har steget med 0,4 grader. Vet jeg hadde EL da jeg hadde for bekreftet det med temp.måling.. Likevel har jeg fortsatt det jeg vil kalle en mikroskopisk mens, er tilstrekkelig med truseinnlegg, normalt sett blør jeg mye de to første dagene..

Da jeg var gravid sist spottet jeg pittelitt 13dpo og hver dag frem til jeg mistet 6+2...

Noen som har opplevd noe lignende??

Skrevet

Positiv test i dag også med billigstrimler. Har ikke ikm før i morgen, så det er jo veldig tidlig. Klarer ikke helt slå meg til ro enda. Skal kjøpe en digitaltest i morgen, og se...

Dette er 3.pp og vi har kun hatt sex en gang, dagen før positiv El-test. Er egentlig helt forvirret og det er mye tanker som svirrer rundt i hodet nå. Samme dagen som jeg fikk positiv EL-test hadde jeg og barnefar en stor krangel og noen dager senere "flyttet han ut" :S Vi (eller mest han) bestemte oss for at han skulle flytte ut og at vi ikke skal bo sammen. Har ikke fortalt han om de positive testene enda. Skal i alle fall vente til i morgen etter digitaltesten. Så hva som skjer fremover nå blir spennende å se...

Skrevet

jeg både tror og håper dere begge er gravide jeg da både vims81 og vekt 85:) gleder meg til å høre hvordan testingen går i morgeny:):) lykke til begge to:)

Skrevet

Nå nærmer det seg IKM!! Jeg klarte ikke vente med å teste, så jeg tok en test på fredag, men det var ingen antydning til strek. Så da er det vel bare å forvente mensen i morgen.

Lykke til, jenter!

Skrevet

heihei ;) nå nærmer det seg for oss her inne, ser at testingen har startet allerede, hehe ;) blir en spennende uke dette!! har kjent mye stikninger i brystene i dag, og i magen... men tror egentlig ikke at det har klaffet denne gang.... har ikm på torsdag tror jeg, hadde sa i juli så vet ikke helt med syklusen.... får bare vente og se ;) lykke til!!!!

Skrevet

IKM torsdag, er ingen aktiv prøver ennå men spennende likevel. Ikke noen symptom, bare kviser som er et vanlig tante-tegn så har ikke de store forhåpningene.

Skrevet

uff er så lenge å vente...:( testet meg i dag tidlig for jeg drømte jeg var gravid hehe måtte bare ta en test da:) men negativ selvfølgelig..det er jo altfor tidlig hvis jeg bare tenker meg om tror jeg har IKM til søndag(en uke til) eller kanskje mandag også..:( altfor lenge å vente..

våknet opp med metallsmak i munnen i dag..hva nå enn det betyr hehe svimmel er jeg ikke lengre, men ganske trøtt faktisk om dagen og skikkelig grintete hehe

fått også endel hvit utflod..har ikke noe mage følelse på denne pp er jo tross alt 1 pp men vi får se..

Skrevet
:( ser ut som om det ikke gikk denne gang nei.... begynte å blø i natt, selv om tanta ikke var forventet før torsdag.... :( har heller ikke hatt noe særlig mensensmerter noe som jeg alltid pleier å ha mye av!!! ikke at jeg ønsker det, men vil liksom at alt skal være normalt igjen nå etter sa-en!!! off kjenner jeg er skuffet..... menmen får satse på ny igjen....
Skrevet

Melder meg inn her jeg:)

Har IKM til fredag(13)..

Har endel av de samme symptomene jeg hadde når jeg var gravid sist,(endte i SA)

Trøtt, vonde/harde pupper, humørsvingninger..

Det eneste jeg stusser litt på er at jeg blør litt neseblod, nå i helgen har jeg blødd 4 ganger.. Noen andre med den erfaringen?

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Digitaltesten viste "Gravid", så da flytter jeg inn på 1.trimester og aprilklubben :D Termin 20.april. Håper dere alle kommer etter i løpet av uka :)

Skrevet

hurra gratulerer:):) håper vi alle kommer etter i løpet av en uke:)

Skrevet

For en strålende start på uke 32, gratulerer Labbetass og Vekt 85!!

Og Vims, det du beskriver høres da mistenkelig ut som festeblødning??! Spent på fortsettelsen!

Jeg gleder meg til å følge med videre i uka, selv skal jeg tidligst teste lørdag...

Skrevet

Gratulerer til dere som har testet postitiv! Så stas! Jeg mener at jeg har IKM på torsdag - så jeg skal forsøke å vente noen dager til før jeg tar testen... Helst til etter torsdagen.

Skrevet

Da kom mensen for meg. Vet ikke helt, har hatt så lyst på et april-barn siden jeg mistet første jenta i dødfødsel i april, men ser ikke ut til at jeg skal få det. Samtidig har vi jo nettopp flyttet til et mindre leilighet og vi har jo egentlig ikke plass tll 3 barn her, men det er ikke en god grunn til ikke få et barn. Jaja, sånn er det noen ganger. Ser både noe godt i dette, samtidig som det er noe vondt i det.

Kanskje det blir min tur en annen gang. Lykke til videre til alle som er blitt/blir gravide!

Skrevet

Dytter litt på denne jeg:)

Også lurer jeg på en ting, hva gjør dere for å få tiden til å gå?? hva jobber dere med? hvor bor dere? (bare sånn for å fokusere på noe annet hehe)

Har selv testet hele 3 ganger(obs) alle selvfølgelig negative, har jo ikke IKM før 15 eller 16 august..vet det, jeg er gaaal....men håper jo innerst inne at jeg er en av de få som får positivt tidlig..men den gang ei..bestilt nye tester nå i dag da..kjekt å ha..

har heller ingen følelse i det hele tatt på kroppen, føler meg helt normal..

Skrevet

Gratulerer til dere som har testet positivt, la oss håpe at uke 32 bringer mange gode nyheter for alle :)

Jeg har IKM i morgen tidlig, men har ennå ikke testet. Jeg har bestemt meg for å vente. En ting kan jeg si om tanta; hun er i alle fall presis når hun først har bestemt seg for å komme....

Jeg har ingen symptomer så jeg er i grunnen ikke veldig optimistisk, men på den andre siden hadde jeg heller ingen symptomer på dette tidspunktet med de to første heller... Bare vente og se med andre ord, selv om det er veldig vanskelig. Jeg har ingen rett til å være utålmodig mht hvor lang tid dette skal ta, men siden jeg ble gravid med en gang med de to vi har, la jeg liksom til grunn at det skulle gå like fort denne gangen. Må vel derimot innse at jeg har blitt litt eldre siden sist og at fertiliteten nok har blitt litt dårligere. Er ennå bare i 2 pp, så jeg får vente litt med det store syteinnlegget.

Ellers er jeg 34 år, har to barn (7,5 og 4,5 år). Jobber innen finans og befinner meg et sted på Østlandet...

Lykke til alle sammen, dette er uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...