Gå til innhold

Fleire her inne i moden alder som er gravid?


HegeAE

Anbefalte innlegg

Jeg er 38 år og har tre gutter, en på 18, en på 14 og en på 5. Nå venter jeg nummer 4 i slutten av mars, tilogmed med samme mann. ;)

Det var ikke helt planlagt, men hva skal man si......he he

Jeg har hatt 2 SA og 1 MA i mellom de andre ungene, så dette er mitt 7 svangerskap.......

Blir fjerde keisersnittet på meg. Denne gangen håper vi på noe rosa.....

Har vært og tatt duo test og sett nurket på UL i uke 12. Alt var fint så langt! :) Skal på UL i uke 43.

Jeg har vært ferdig med barn og svangerskap, både etter andre og tredjemann......men her sitter jeg og gleder meg igjen i moden alder og livet er FANTASTISK! :)

Alle gode ting er ikke nødvendigvis 3..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er 72 modell og venter mitt første barn! Er i uke 18 og vi gleder oss veldig. Min mann har 2 fra før som er voksne. Har vært sammen i 10 år og endelig så ble vi gravide (første forsøk med prøverør - han hadde sterilisert seg etter sine 2 barn). Termin er 5. mars, føles lenge til, men det går nok fort! Nyter det å være gravid og følge utviklingen! Har sikkert hjulpet at jeg ikke har hatt noen problemer i svangerskapet og magen har kommet i den siste uken så nå er det ikke mulig å skjule det lenger noe som er gøy! Første gang noen jeg ikke kjente kommenterte at jeg var gravid i går og jeg var overassket over hvor koselig jeg syntes det var :-)

 

Lykke til alle sammen og hyggelig at vi er flere modne mødre :-)

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 76 modell og har to barn fra før, ei på 7 år og en gutt som blir tre i januar. Tror vel dette blir sistemann og fikk vite i dag at det blir ei jente. Storesøster ble kjempe glad for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 75 modell her.

Har termin 8 mars.

Har ei datter på snart 13 og en gutt på 2år og 4mnd.

Dette svangerskapet kom veldig overraskende på oss siden vi ikke "kunne" lage barn uten hjelp.. Gutten vår er prøverør.

Så dette er stas!!

Var på UL i går og fikk beskjed om at det er en gutt!

 

Lykke til alle modene mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 74 modell og venter nr tre. Har to jenter fra før. Ei på 8 år og ei på 8 mnd. Ble veldig fort gravid tredje gangen men som du sier skulle d skje så måtte d skje nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...