Gå til innhold

Fleire her inne i moden alder som er gravid?


HegeAE

Anbefalte innlegg

Tenkte eg hadde nok med dei 2 barna eg har. MEn, har og sagt, skulle eg ha fleire måtte det skje no.... OBS....så var eg gravid ja....Slapp jo problemet med bading og mens i sumar da ;)

 

Men, etter denne fødselen blir det sterilisering på meg.

 

Er 73 modell......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at vi er flere :-) Nå ble jeg glad!

 

Jeg er 75-modell, mannen min 9 år eldre. Vi venter nå barn nummer tre, har to på 6 og 8 fra før. Ikke helt planlagt, men likevel velkomment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. jeg, er 75 års modell, har ei jente på 4 og en gutt på 20 mnd

venter på nr 3 som ikke var planlagt. har termin i førsten i april, men skal ha keisersnit så da blir det vel i mars.( Har hatt 3 keisersnitt fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 74-modell og har en datter på snart 3 født av kona, Så dette er min første graviditet. Spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er også 73 modell, gravid med nr 3. Ønsket og planlagt. Kjekt å se at det er flere her! Termin 25 mars foreløpig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,hi...skulle ikkje ha fleire me heller. Har 2 og mannen meinte det var nok, men oups , der var me gravide. Ikkje planlagt, men det vert kjekt.

 

Er 73 modell, og ventar nr 3 16.mars. Trudde det var leeenge til eg kvalifiserte til moden mamma.....hi,hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann er 76 modell med ei jente på 5. Dette blir vårt siste barn dersom alt går bra. Termin i begynnelsen av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg er 72 modell og meg og min mann (gift og sammen i 17 år) har hver vårt barn fra tideligere. En gutt og jente, begge 18 år. Nå er jeg 8+4 uker på vei og vi venter vårt første planlagte felles barn i mars, gleder oss masse. Han er 6 år eldre enn meg. En fin og moden alder og bli gravid i :)))

 

Janne M K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 73-modell og venter tvillinger i midten av mars!:-D

Har fra før en gutt som blir to år i september, så hvis alt går bra blir det nok mye leven i huset framover ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og 73 modell og venter mitt tredje barn:-) Har to gutter født i 1996 og 2002 fra før:-) Har også tenkt tanken at jeg skal sterilisere meg etter dette barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er -71 mod og min samboer og jeg venter vårt felles barn i mars. jeg har to fra før 12 og 16 , men han har ingen ..

 

Så dette blir stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ moro at vi er ein del her inne ja. Trudde nesten at eg var den einaste og alle andre 10 år yngre minst. Skal ha min første legetime på onsdag. Så det skal jo bli spennande å finne ut kva for termin eg får da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74 modell her, barn på 4 og 6 år. Har egentlig termin 4.april, men etter 2 KS blir det sikkert KS nå også, så hører kanskje egentlig til her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan si j også er moden. 74 modell. Jeg er gravid i uke 9 og venter barn nr tre men nå er d slutt. Tre er nok ja. Har to jenter fra før så d blir spennende å se hva dette blir. Er d ikke lettere for mannen og sterilisere seg? Det skal min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er 74 modell så anses vel som moden da. Jeg venter mitt tredje barn i mars. Jeg har to jenter fra før, ei på 8 år og ei på 6 mnd. Ble litt kjapt gravid m nr tre. Er d ikke sånn d er? Ofte da ihvertfall. Jeg er også ferdig m barn nå. Men er d ikke lettere for mannen å sterilisere seg? Min mann skal d nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...