Gå til innhold

Fleire her inne i moden alder som er gravid?

Anbefalte innlegg

Tenkte eg hadde nok med dei 2 barna eg har. MEn, har og sagt, skulle eg ha fleire måtte det skje no.... OBS....så var eg gravid ja....Slapp jo problemet med bading og mens i sumar da ;)

Men, etter denne fødselen blir det sterilisering på meg.

Er 73 modell......

Fortsetter under...

Annonse

Hi,hi...skulle ikkje ha fleire me heller. Har 2 og mannen meinte det var nok, men oups , der var me gravide. Ikkje planlagt, men det vert kjekt.

Er 73 modell, og ventar nr 3 16.mars. Trudde det var leeenge til eg kvalifiserte til moden mamma.....hi,hi..

Annonse

Hei Jeg er 72 modell og meg og min mann (gift og sammen i 17 år) har hver vårt barn fra tideligere. En gutt og jente, begge 18 år. Nå er jeg 8+4 uker på vei og vi venter vårt første planlagte felles barn i mars, gleder oss masse. Han er 6 år eldre enn meg. En fin og moden alder og bli gravid i :)))

Janne M K

Ja kan si j også er moden. 74 modell. Jeg er gravid i uke 9 og venter barn nr tre men nå er d slutt. Tre er nok ja. Har to jenter fra før så d blir spennende å se hva dette blir. Er d ikke lettere for mannen og sterilisere seg? Det skal min mann.

Ja jeg er 74 modell så anses vel som moden da. Jeg venter mitt tredje barn i mars. Jeg har to jenter fra før, ei på 8 år og ei på 6 mnd. Ble litt kjapt gravid m nr tre. Er d ikke sånn d er? Ofte da ihvertfall. Jeg er også ferdig m barn nå. Men er d ikke lettere for mannen å sterilisere seg? Min mann skal d nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...