Gå til innhold

Satans heistroll, dere kan vel bare ta trappen vel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna på alle idiotene som bare må ta heisen på alleriet i bergen, selv om de ikke har verken handicap eller barnevogn, og det sikkert går vel så raskt å ta trappen eller rulletrappen.

Var der tidligere i uken og sto å ventet på heisen. Den først som kom var full i vogner, så ok måtte bare vente på ny. Neste var det en vogn i og masse mennesker som så veldig friske ut i bena, men igjen var det bare å vente til den var kjørt å så trykke på knappen på nytt. Så kommer heisen omsider igjen denne gangen fylt opp med en famile som tydeligvis var på bytur. Jeg prøvde høflig å hinte om de kunne kanskje tatt trappen så kunne vi få plass til vogn med beibi og storebror i heisen. Men neida her er det plass til alle annonserte klanens leder og vi klarte nesten å trykke oss inn. Jeg må inrømme at jeg ikke var særlig hyggelig når jeg sto der skvist inn i vognen min og prøvde å ikke treffe de som sto der fra før, og det datt ut av meg at jammen er det mangel på folkeskikk når man ikke avstår fra heisen for å gi plass til de som trenger den. Klanens leder tok igjen til ordet og lurte på om det var noe galt. Og da sa jeg det rett ut at jeg syntes det var ganske så frekt (de var 3 voksne og 5 barn i alderen 10-16 og det virket som de ikke hadde tatt heis før for alle knappene hadde de trykket på så heisturen ble ganske så lang når vi måtte stoppe i hver etasje oppover før den endelig kunne gå ned igjen) Vel det utviklet seg nesten til et mnnhuggeri men jeg forsøkte å holde meg rolig enn så sur, trøtt og provosert jeg var. Når minsten så holdt på å bli klemt i døren ene gangen den lukket seg for det var så trangt sprakk det nesten for meg og jeg trøstet mens det datt ut av meg at stakkars deg lille venn dette hadde ikke trengt å skjedd om det hadde vært litt bedre plass her. Vel. så fikk jeg en overhøvling over å lære barna mine såå dårlig folkeskikk for det datt ut av meg. Når vi endelig var nede den ene etasjen vi skulle freste jeg nok der jeg gikk ut av heisen og angret på at jeg ikke hadde prøvd å få noen til å hjelpe meg ned trappen med vognen istedenfor.

Jævla drittkjærring fra strileland som bare måtte ta familien med på sightseeing i heisen på galleriet.

Sånn. Det var godt å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som på Oslo City det... Det er grunnen til at jeg ALDRI drar dit med vogn!

Skrevet

Jessu navn, heisen er for alle.

Skrevet

Ja, heisen er for alle, men når rulletrappa er 10 meter lengre bort og man ikke trenger å stå og vente på den, så skjønner ikke jeg hvorfor folk som IKKE trenger å bruke heis faktisk gidder å stå i evigheter og vente på heisen og i tillegg ødelegge for dem som faktisk trenger å bruke den

Skrevet

Nei, det er den ikke. Heisen skal kun brukes av folk som trenger den. Som f.eks barnevogn, funksjonshemmede, eldre eller de med andre plager. friske folk kan ta trappen!

Må ærlig innrømme jeg selv har begynt å ta heisen i det siste.. Meeeen, pga bekkenløsning så gruer jeg meg hver gang jeg må gå i trapp..

når jeg blir frisk, så kommer jeg til å ta trappen i bruK!

Skrevet

Du er klar over at du ikke kan se alle handicap som gjør at folk må ta heis?

Skrevet

Var nok det heistrollet og tenkte, og at "vi var her først". Men heisen er da forbeholdt bevegelseshemmede og barnevogner, og jeg har begge deler.

OG på galleriet står det skilt utenpå alle heisdørene om at de er forbeholdt barnevogner og bev.hemmede og at andre venligst må bruke trappen.

Så det så.

HI

Skrevet

Sure megge. Heisen er for alle, om du ikke liker folk, flytt på landet!

Skrevet

Tull og tøys. Heisen er for alle, på lik linje med toaletter med handicapmerke. Det eneste det betyr er a de med spesielle behov skal ha fortrinn ved pågang.

Skrevet

Var det ikke rulletrapp?

Den tar jeg, heller det enn å vente x minutter på en altfor trang heis.

Skrevet

Haha. en sure meggen som absolut måtte på sightseing i heisen var fra landet, så tror ikke jeg vil flytte dit...

HI

Skrevet

Tviler på at hele familien var handicappet med usynlig handicap, for de hadde ingen problemer med å bevege seg når de gikk ut av heisen i samme etasje som oss etter heis(a)turen sin som var innom ALLE etasjene.

Skrevet

Det spiller ingen rolle. Det er helt naturlig at familien beveger seg rundt sammen.

Skrevet

Når jeg leste overskriften, bare visste jeg at du kom til å nevne Galleriet.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor "helt vanlige" tar heisen i utgangspunktet, må ikke dem også vente i 15 minutter, minst?! Irriterende!

Har faktisk vært der med venner (som ikke har barn!) som faktisk har spurt om vi skulle ta heisen. jeg bare; NEEEEI, for faen!

Skrevet

Jeg synes DU mangler folkeskikk. Hvem er det som har gitt deg rett til å bestemme hvem som skal kjøre heis eller ei?

La oss vri på det! At eldre trenger rullator er greit - de må ta heisen, men du kan bruke bæretøy og trenger ikke heisen. Ergo er mor lille en sten, og du kjefter helt uten grunn.

Skrevet

I Tr.Heim står det også lapp utenfor heisen at den er forbeholdt barnevogner og rullestoler.Så det så!

Venninna mi var også lei av dette.Masse fjortisser i heisene,og aldri ledig.Hun smatt foten i mellom og spurte:Hvem av dere har brekt fot?Alle så ned og ristet på hodet.For meg ser det ut som dere kan ta trappa,så UT!!!! Hahaha! Da fikk hun heis gitt:)

Skrevet

Jeg kan si meg veldig enig her! Holder på å bli sprø hver gang jeg skal bruke denne heisen og den er okkupert av ungdommer og striler på bytur.

Det står faktisk skilt på forsiden av heisdøren at den er forbeholdt dem som ikke kan bruke trapp/ rulletrapp!!!

Jeg har klikket på mine "medreisende" i den heisen flere ganger selv. HI du har min fulle sympati!!!

Skrevet

Det er nok bare å bli vandt til det. Heisen kan ikke bereines å være tilgjengelig for barnevognmafiaen. Og barnevognparkeringene på IKEA er helller ikke bereinet på barnevognmafiaen, men på pøbler som skal nærmest mulig inngangen og andre som kjører sedan uten hverken barnesete eller barn i. Og så må jeg ikke glemme å nevne de som skal handle mye og som har tilhenger på. De bør ha soleklar rett på to barnevognparkeringsplasser sånn at de får plass til hengeren sin og.

Get used too it!

Skrevet

Hvor mange ganger i uken er du på galleriet egentlig??

Hva er det som var sååå viktig at du faktisk gadd å stå å vente på tre heiser for å komme opp å titte på det, og samtidlig syte å klage på at heisene var fulle???

Skrevet

Hvorfor i alle verdens dager kunne ikke du ta rulletrappen? En normal fireåring kan fint kjøre rulletrapp, min 2-åring kan det! Har selv kjørt alle rulletrappene både på Galleriet med både enkel og dobbelt vogn.

Når det er sagt så er det tre andre heiser du kunne tatt enn glass-heisen, inkludert 2 store vareheiser, du sikkert kunne skvisa deg og ungene inni om du ikke var avhengig av å se ut vinduet.

Snakk om uoppdragen!

Skrevet

Vel bæretøy med 12 kg baby og krykker lar seg vanskelig kombinere da jeg ikke kan bære noe som helst...Og når jeg først er der med vogn og det står skilt på heisen om at den er forbeholdt dette formål så mener jeg heisturistene burde pakket seg ut av heisen fortere enn svint. Og når det så ble komentert burde de vitterlig holdt sin munn lukket om de ikke hadde unskyldninger å komme med...Men de manglet jo fulstendig folkeskikk som mange andre og.

Hvordan skal det gå med verden...

Skrevet

Det er da virkelig nok av heiser på Galleriet! Ta en annen heis da!

Noen må klage på alt altså!!!!!

Og jeg tar ofte heisen, simpelten fordi jeg får vondt i knærne av trapper. Og når man skal opp tre etasjer er det lettere med heis enn rulletrapp.

Det går ikke an å se at jeg har vondt knær, så da må jeg ta trappene????? Er det sånn du vil ha det?

Skrevet

Må innrømme at det er noen år siden sist, og hadde jeg vist at vi ikke kom til å få heis ned igjen så lett hadde jeg aaaldri tatt heisen opp i utgangspunktet.

Hadde aldri ventet på tre heiser for å komme opp, men ned mått jeg altså. Skjønn det den som vil

Skrevet

Haaha!

Min 1 åring kan IKKE kjøre rulletrapp, spesielt ikke med vognen på slep og moren på krykker.

OG hvor har du det fra at jeg tok glassheisen? Dette var heisen i andre enden, prøvde først på de andre men de var alle like jævla full.

Så derfor lot jeg meg faktisk provosere av at denne familien skulle på sightseing med heisen som det ikke engang var vindu i

Skrevet

Hadde dette vært facebook ville jeg trykt LIKER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...