Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #26 Skrevet 23. juli 2010 Nei, hun kan likevel ha rifter. Penisens størrelse er uvesentlig, det er snakk om en 4 årings vagina! At man skal sikre bevis raskt før en evt straffesak er grei, men slett ikke den eneste grunnen til at man skal omgående til lege.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #27 Skrevet 23. juli 2010 At politiet sier at en 10 åring ikke er i stand til det skremmer meg! Det er jo helt feil. Min mann og vennene var veldig tidlig ute seksuelt med jevnaldrende jenter da de var 10-11 år. Det er ikke snakk om misbruk eller liknende hos min mann. Bare veldig nysgjerrige guttunger på den tiden. Så at en 10 åring er i stand til dette er jeg meget overbevist om. Flott at du tar tak i dette.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #28 Skrevet 23. juli 2010 okey ser det er mange her som påstår at jeg lyver, dem om det. gir oppdatering etter legebesøk og politibesøk for de som tror meg
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #29 Skrevet 23. juli 2010 En ting er at jevnaldrende barn utforsker hverandres seksualitet, en annen ting er at en 10 åring bruker en fireåring til å utforske sin seksualitet og deretter truer med å drepe fireåringen om hun forteller noe... Det mener jeg er svært bekymringsverdig, og absolutt noe som må meldes til barnevernet. Og så får det være de som finner ut om gutten, og evt familien hans trenger mer hjelp. Det at barn forgriper seg på barn kan være tegn på at de selv har vært utsatt for seksuelle overgrep...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #30 Skrevet 23. juli 2010 Har vert hos lege å de henviste oss til overlege på sykehus som undersøkte og tok bilder men fant ingen "feil" Ellers har politiet ring og sagt de ska se på saken å finne ut hva de skal gjøre....de skulle ringe meg opp atter engang ' HI
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #31 Skrevet 23. juli 2010 Nr han sier at han skal drepe henne sier det jo seg selv at det ikke er uskyldig lek.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #32 Skrevet 23. juli 2010 Jeg ville meldt det til barnevernet. Politiet gjør ikke noe annet enn å sende en sånn sak dit når barnet er så lite.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #33 Skrevet 23. juli 2010 Det som gjør at jeg synes dette virker som rein pisspreik, er at moren til denne 4åringen sitter og skriver om dette på nettet. Hadde dette skjedd med min lille datter hadde jeg ikke hatt tid eller ønske til å utlevere situasjonen på internett. Og under den tittelen da. ingen vil da kalle det "uskyldig lek" uansett om de tok det gravalvorlig med politi innvolvert eller ikke. Alle vet at en tiåring som bruker en fireåring til sånne ting eller til andre virkelige uskyldige ting er klar over at han har makt over den lille. En tiåring er jo veldig mange hakk mer moden enn en firåring.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2010 #34 Skrevet 23. juli 2010 Fy skam deg hi,dikte opp sånne ufyselige ting!!! Hadde det vært et av mine barn,så hadde jeg ikke sittet på nettet. Få deg et liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå