Gå til innhold

Misbruk eller uskyldig lek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4-åring kom hjem i går å sa at "Per" (10år) haddet tatt henne med inn i lekehytta å tatt hans tiss in i hennes å sagt at han skulle drepe henne vis hun sa noe

Hva ville dere gjort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Missbruk!!!!

Hadde han virkelig tatt tissen inn i hennes, på ordentlig?

Hvordan reagerer jenta di i forhold til dette?

Men hva gjør man? Tar kontakt med helsestasjonen? Politiet?

Skrevet

hun skal til lege kl 10:40, sier hun har vondt i magen. Har ring politiet..de sa en 10åring ikke var i stand til dette. men han har inrømmet

HI

Ps jenta mi var mer redd for trusselen

Skrevet

Huff, ja da er det jo intet tvil om at det er missbruk, og det uansett om gutten klarte å gjennomføre eller ei *grøss*

Skrevet

Absolutt misbruk. Flott å se du tar det på alvor :). Siden Per er 10 får han jo ikke noe straff av politiet men håper foreldrene hans tar en tak i dette og hjelper gutten. Få han til å forstå at dette ikke skal skje å sånn. Men hvetrfall. Håper det går bra med jenta di. Hun er så altfor ung til å skal lære de voksnes verden allerede. Hun trenger å få være et barn :)

Skrevet

Huff og huff. Stakkars dere. All lykke til i dag hos lege.

Men: jeg tenker også hvordan en 10-åring vet hvordan dette "gjøres"? Jeg kjenner at jeg blir litt redd for hva denne 10-årigen kan ha opplevd selv? Hvis det kommer fram at dette faktisk har skjedd, så blir kanskje barnevernet automatisk koplet inn (ang. gutten altså)?

Huff, lykke til. Flott at du tar så raskt tak i dette, forresten.

Skrevet

hallo, 10 åringer vet da godt hva sex er. Så behøver ikke være at han har opplevd noe for det.

Skrevet

Vet en 10-åring såpass mye om sex at han vet hvordan det praktisk skal gjennomføres? Da må jeg innrømme at jeg blir skikkelig skremt.

Skrevet

Selvfølgelig er det normalt at 10-åringer vet dette. Jeg husker at jeg fikk en bok på 4-års kontrollen (altså da jeg var 4 år). Der sto det at "når mamma og pappa skal kose seg, så putter pappa tissen inn i mamma sin tiss".

Vet ikke om barna får en sånn bok nå til dags, men alle oppegående foreldre har vel fortalt barna sine hvordan barn blir til når de er så gamle?

Skrevet

Det lærer de jo på skolen i seksualundervisningen.

Men de fleste 10 åringer synest det er gørrekkelt da ;)

Skrevet

hvor syk er du som dikter opp noe slik og legger det inn på dette forumet, hi?

Skrevet

Hvordan vet du at hun dikter det opp?

Skrevet

Det er ikke meldt inn slike tilfeller til politiet det siste døgnet.

Skrevet

Hvordan vet du det?

Skrevet

har ring 02800 å fikk som svar at en 10 åring ikke var i stand til dette, men når jeg sa at han har inrømmet sa han i tlf at de skulle ringe tilbake...Han jeg kunne snakke med var ikke kommet på jobb, for jeg ringte tilig kl 07:30. De har enda ikke ring tilbake..Jeg går ned på politistasjonen etter legebesøk

HI

Skrevet

Ok, du la dette inn i morges og sier at datteren din skal til lege 10.40 i dag, men hun kom altså hjem og fortalte deg dette i går.

Nr 1: Hadde dette vært reellt, ville du ha tatt henne til voldtektsmottak hos legevakt eller sykehus med en gang dette kom for en dag, altså i går. Ingen venter til neste dag med å få undersøkt et barn som har blitt voldtatt, spesielt ikke hvis overgriperen inrømmer forholdet.

N 2: Politiet avfeier ikke en mor som tror hennes 4 åring har blitt voldtatt ved å si at en 10 åring ikke kan gjennomføre samleie.

DU ER ALVORLIG SYK PÅ SINNET SOM KOKER I HOP ET SLIKT INLEGG HER INNE!

Skrevet

Nå er jeg også sikker på at du lyver. Politiet har en spesiell prosedyre de går igjennom når slikt meldes inn.

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er sant eller ei.

men politiet sier mye rart.

For ikke lenge siden var det ett par som fant en 10 åring vandrende langs E 16 kl 3 om natta, da de ringte til politiet fikk de til svar at de ville ikke vekke den sovende vakta.

Skrevet

dette har jeg ikke funnet på. Jeg ringte kristetelefon i går å fikk beskjed om å bestille tid hos lege..hun er ikke fyskisk skadet...siden overgriper var 10 men legen vil rådføre meg om hva jeg vil gjøre..

At du velger å ikke tro på det er ditt problem

HI

Skrevet

politiet mente at en 10 åring ikke var i stand til å drapstrue noen

HI

Skrevet

Altså.. Kansje dette beroliger deg, kansje det skremmer mange andre. Men jeg kan meget godt huske at jeg og mine venner eksperimenterte med dette da vi var små. I en periode da vi var 5-6-7 år gamle. Det var på den tia vi akkurat hadde funnet ut hva dette var for noe og at det var sånn man lagde babyer. Var vel aldri snakk om noe skikkelig samleie, men det var noen ærlige forsøk for å si det sånn. Nesten alle vennene mine har prøvd ut noe liknende på den alderen. Husker godt at det var noen som fortalte det hjemme, og de voksne sa at slikt måtte vi ikke gjøre. Men det ble ikke noe større ståhei av det enn om vi hadde knabba jordbær av nabofruen.

At denne gutten har truet datteren din med å drepe henne, synes jeg er mye mer alvorlig i dette tilfellet...

Skrevet

Du lyver.

Selv om hun tilsynelatende ikke er skadet (regner med at du ikke har sett inn i skjeden hennes?), kan hun være det likevel. Det kan kun konstateres ved en gynekologisk undersøkelse og det gjøres ikke av en fastlege, for å si det slik. Man anbefales derfor ikke å vente med legeundersøkelse, men veiledes til hvor man henvender seg for å få den gjennomført omgående.

Jeg kan bare ikke begripe hva du får ut av å dikte opp noe slikt, og håper at andre som leser sprøytet ditt ikke går fem på.

Skrevet

HI, seriøst, du er meget syk som sitter og juger om noe så alvorlig. SØK HJELP! Hva faen feiler det folk????????

Skrevet

Jeg husker at jeg og to veninner kledde oss nakne i skogen og lå oppå hverandre og liksom hadde samleie. Vi var vell mellom 8 og 11 år kan jeg tenke meg.

Vi visste MEGET godt hvordan man skulle gjennomføre ett samleie.

Men vi var jo 3 jenter som alle var med på dette.

Det er helt annerledes om en 10 åring truer seg til det på en 4 åring.

Skrevet

Når voldtektsofre skal komme seg til lege med en eneste gang, har det vel med DNA-testing av sæd og fotografering av blåmerker o.l.

Men det er det ikke snakk om i dette tilfellet. Muligens at man kan finne hår fra guttens hode på jenta, og DNA-teste. Men det trengs nok ikke dersom han har tilstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...