Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #26 Skrevet 22. juli 2010 Da ser du også at jeg responderte på det innlegget hennes med,å skrive; "Å fokusere på vekt hos 5 åringer uten at det foreligger urovekkende ting som magesmerter eller konstant overspising til stede er skremmende. Hvis man opplever det er helsepersonell, man bør kontakte, ikke en gjeng kroppsfikserte dibbere som trur ungen vil bli smellfeit fordi magen kanskje rommer en fis ekstra." Siden det blir svart på innlegg i kryss og tvers etterhvert som en tråd utvikler seg. kan det selvfølgelig være at man svart en ting før man fått tid til å svare på noe annet. Det er mange innlegg man ikke ser før senere og man svarer kanskje på et innlegg etter at man svart på noe annet. Er du ny her inne?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #27 Skrevet 22. juli 2010 Hei. Jeg leste tråden. Og ser ikke noe galt med du skrev. Jeg støtter ditt synspunkt. Jeg syns det må gå an å diskutere og ha forskjellige meninger. Jeg forstår hva du leser. Ser ut som andre gjør en oppfatning av hva de leser, og misforstår helt. Eller at de vrir det til noe det ikke er. Typisk psykiske syke, ha ha. Det var bare en spøk! Det burde jeg vel ikke gjøre for da blir jeg vel fengslet... De virker umodne, rett og slett. Håper du fortsetter å skrive meningene dine cat.68 :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #28 Skrevet 22. juli 2010 Nei, er ikke ny. Men jeg vet hvrdan jeg følger en tråd og leser igjennom alle innlegg som er postet før jeg svarer. Det burde du også begynne med....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #29 Skrevet 22. juli 2010 Du er langt fra dum Cat.68. Jeg syns du er en av de voksne her inne, og forstandige meninger å komme med.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #30 Skrevet 22. juli 2010 Helt enig!!!!!!!!!!!!!! Ikke alle som er like skarpe, desverre. Og det syns så godt i et samspill med andre..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #31 Skrevet 22. juli 2010 Ja, hun er en av "de voksne" her inne. Hun er faktisk blitt bestemor, så man burde kunne forvente litt mer.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #32 Skrevet 22. juli 2010 Jada jada. Du er perfekt og jeg er dum, har skjønnt du mener det, point taken for lenge siden. Men vettu jeg trøster meg med at jeg nok ikke er så helt bak mål som du vil ha det til siden en stor del her ikke har noen problemer med å skjønne hva jeg ville frem til eller hva jeg mente. Derfor kommer jeg å fortsette å være akkurat slik jeg er. ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #33 Skrevet 22. juli 2010 Det er bra! Sånt blir det underholdning på høyt nivå av! Godt du bidrar til en god latter i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #34 Skrevet 22. juli 2010 syns hun svarer helt greit, og man skjønner godt hva hun mener med engang. Hun viser at hun kunnskap. Jeg forventer ikke mer. Og har man for høye forventninger til andre, blir man ofte skuffet.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #35 Skrevet 22. juli 2010 Enten så er dere en gjeng med dumme kjærringer, ellers så er dere en gjeng med fjortisser som har bestemt at cat er mobbeofferet er inne.... Tror egentlig det er en lett blanding Rart at barna blir mobbere eller? Cat har jo aldri sagt at "dissemager" eller en såkalt muffinsform som dere så flott kaller det er normalt... men en utover mage, som ser noe oppblåst, eller det ser ut som om barnet svaier ryggen sin litt... SÅNN mage er helt normalt på unge jenter, og den vokser de av seg... makan, at det går ann å gjøre noe så lite til en så stor sak! Dersom mødre (ikke hi i den andre tråden) mener dette er slankegrunnlag, så er jeg virkelig redd for hvordan neste generasjon kommer til å ende Bullemi og Anoreksi har i så tillfelle ikke en gang nermet seg sin topp i dag.... Skjerp dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå