Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Har du hørt uttrykket " Å svelge en kamel" ? Om du ser ut vinduet, står det sikkert en hel skokk utenfor.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Har du hørt utrykket *på seg selv kjenner man andre* Kameler svelger jeg stadig vekk. Jeg har ikke sagt noe jeg ikke står for i dette tilfellet, så det eneste jeg har tenkt å svelge er kaffen jeg har i kaffekoppen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Stygt av deg å ødelegge innlegget til HI på den andre tråden. Om folk ikke skal få spørre her inne og få svar på det de FAKTISK spørr om, men bli vridd ihjel, så synes jeg du bør lage dine egne innlegg. Så kan du heller vri og vende så mye du vil der.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Leste du hele tråden eller? Jeg svarte henne på det hun lurte på. Jeg sa det var normalt. Og hvis hun var bekymret for at noe var galt burde hun gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 haha ja og hvorfor svarte du ikke det med en gang? istede for å lage enormt mye styr!
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Fordi jeg ble forbannet på den anonyme som påstå at bollemage på en 5 åring var et resultat av feilernæring og innaktivitet, og fordi hun mente det var unormalt. Derav styret.
Miss Misantrop Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Jeg ser det er mobbe cat dagen i dag.... gjesp. Hvorfor ikke respektere at hun ikke har samme mening som deg og diskutere dette saklig?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Cat er jo rett og slett dum! Hun skjønner aldri noen ting og bare skriver i vei om sine egne meninger som hun er såååå stolt over. Cat driter jo i om hennes meninger har noe som helst med temaet og gjøre. Fy for ei dum dame!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Dom som sier dom er domme dom er domme dom.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Jepp, mega dum ). Og unnskyldningen din var????
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Der tar du feil. Som vanlig. Den anonyme du sikter til MENTE at slike bollemager kunne være et resultat av DÅRLIG kosthold og lite aktivitet. Hun skrev IKKE at det var unormalt, men at det derimot var ganske vanlig hos barn (og voksne) i dag. Jeg synes hun fikk forklart hva hun mente på en veldig positiv måte som er HELT riktig, selvom den første komentaren var litt drøy. Du klarte ikke å hente deg inn selv etter gjentatte konstruktive forklaringer fra forskjellige anonyme som var enige.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 For hva det er verdt, Cat syntes jeg ikke du er det minste dum. Faktisk er det helt utrolig at mødre kan så lite om barns anatomi som de gjør. Fett og barns kule mage er ikke det samme. Barns lille kulemage er heller ikke det samme som magene til underernærte barn. Stå på Cat.tror nok ikke du trenger igjennom til denne gjengen, men det er verdt et forsøk.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor skal hun unnskylde seg? Det er jo sant som hun skriver....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Hehehehehe. Da kan jo dere som vet så mye om barns anatomi starte deres egen tråd. Den blir nok SVÆRT underholdende å følge:):).
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 anonym 20.00. slik står det. "Jenta mi har ikke det, hun har flat mage. Jeg har sett mange jenter på den alderen og eldre som er forholdsvis slanke ellers men har mage. Jeg så et program der det ble sagt at slike mager var litt typisk for tiden og skyldes dårlig kosthold og innaktivitet" hun fortsatte med å skrive. "Nei, det er sant:). Tror du alle småjenter går rundt med dissemager?" Det er mulig du tolker det som at hun mener det godt og at det er normalt med litt mage hos små barn?? Men da leser vi med vidt forskjellige øyne.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #20 Skrevet 22. juli 2010 Hehehe, jeg snakker selvfølgelig om de andre innleggene, bla. den med link.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #21 Skrevet 22. juli 2010 MEN HERLIGHET!!!!! Her er det jo bare misfrståelse på misforståelse!! Cat svarte HI saklig, og et meget godt svar om du spør meg.. (noe du sikkert ikke gjør, men...) Og kom med et svar til anonym som mente at ikke alle har "dissemager", som hun sjarmerende nok ordla seg.. Desverre svarte Cat anonym rett etter HI hadde skrevet, og dermed trodde HI at det var rettet mot henne, noe det ikke var... Og etter å ha vært her inne en stund, har jeg sett Cat måtte svelge mye unna, og det kun inne på et nettforum!!
Tigerpote Skrevet 22. juli 2010 #22 Skrevet 22. juli 2010 Jeg tror du tar litt feil her, Annie: det er nemlig sånn det går: Dom som sei at andre e dom, dom e dom dom! For øvrig synes jeg ikke at cat er dum, men hun er tøff som tør å stå for det hun sier og mener. Det er det ikke alle her inne som kan skryte av! Så slutt og mobb!
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #23 Skrevet 22. juli 2010 Og når vi kommet så langt i debatten så er jeg ikke uenig med den anonyme som snakker om at fedme og overvekt blandt barn er et økende problem. Det er derimot ikke det innlegget til HI handler om, det er ikke det hi spør om, og det er ikke det som er problemet med hi barn. Den linken som blir lagt ut er en undersøkelse bland barn i 3 klasse. og konkluderer med at 18% av jentene kunne vise til for mye magefett, fedme eller overvekt. Hva med de 82% resterende jentene, med sunt kosthold, aktivitet i massevis OG putemage????
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #24 Skrevet 22. juli 2010 I den tråden det refereres til er det mange helt opplagte misforsåelser. Jeg syntes Cat svarte bra.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #25 Skrevet 22. juli 2010 Her er et utdrag fra innlegget du skriver enda litt lenger ned. Ikke rart HI reagerer....: tenker ikke slutte å skrive hva jeg mener. Dessuten legger du masse meninger i min munn jeg hverken har eller har uttalt. Men hvis man begynner å reagere på at ens 5 årige datter har litt putemage uten at det foreligger noen som helst grunn for å mistenke at her har vi med et barn med vektproblemer da er det skremmende. For alt man vet kan moren ha spiseforstyrrelser og problemer med å ha et friskt bilde for hva som er et problem og hva som er normalt. Og dette skriver du ETTER HI har fortalt HVORFOR hun lurer på datterens utstående mage. Det er da den siste setningen jeg tipper fikk begeret til å renne over for HI. Og det kan jeg forstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå