Gå til innhold

Men for helvete Cat.68...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er visst at Hi følte seg personlig truffet. Det jeg sier er at HVIS hi skulle hatt et slikt problem, så vil det den anonyme skrev under kunna skade barnet gjennom å få de til å tru at det er unormalt, og at barnet til hi lider av overvekt og for mye kroppsfett. Dette vil jo gjelde alle andre med slike problemer også som leser innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sinnsyke nei,men syke som i 'jeg driter i å lese ordentlig hva som står skrevet,så kan jeg være sur og jævlig,jeg er jo anonym'.Og du har sikkert rett i det du skriver,mindre intelligente damer med dårlige sosiale antenner og en ræva diskusjonsforståelse.

Skrevet

Det var ingenting galt i det du skrev, Cat.

Skrevet

Skjønner ingenting jeg. Jeg var enig med Cat i innlegget det refereres til her. Jeg leste det som at hun var den eneste som svarte Hi ordentlig på spørsmålet hun stilte, og ut i fra informasjonen i teksten, deretter tok det hele av med anonyme, fedme og overvekt.

Synes dette er en ufortjent hets av Cat, når hun var den eneste som svarte ordentlig på spørsmålet.

HI - du fikk støtte av Cat!!!

Til Cat: Jeg er ganske ny her, og har jo forstått at det er mange som har meninger om deg. Men, jeg skjønner ikke helt all denne pepperen - jeg er ofte enig med deg!

Skrevet

Takk, anonym 19.54. .o)

Skrevet

Ja det sier du nå, det var ikke det du skrev i sted.

Tror ofte du ikke har så lett for å formulere deg og formidle det du ønsker. Det går ofte litt i ball for deg og det er derfor så mange synes du er spesiell. Ikke fordi du tør si hva du mener. Det gjør de fleste andre her også.

Skrevet

Sier jeg nå.?? At andre putter ord og meninger som jeg ikke skrevet et eneste sted er faktisk ikke mitt problem. Hva med å lese det jeg skriver isteden for anta, gjette og tru hva jeg mener.

Skrevet

Til alle som har problemer med å henge med, les dette om igjen, så bør det være krystallklart:

"Føler du deg truffet??. Synes du går fryktelig i forsvar. Jeg kommer IKKE å gå tilbake på at jeg synes fokusering på bollemage til en 5 åring er skummelt, ELLER at det er unormalt at 5 åringer har det.

Jeg sier ikke at Hi er anorektisk eller syk på noen som helst måte. Men jeg skriver at hun POTENSIELT kan være en person med slike problemer, og derfor blir jeg forbannet på den anonyme som mener det er unormalt. og hvilken anonym som er hvilken er ikke veldig enkelt å se forskjell på."

Sitat Cat. Er det nødvendig å klippe og lime flere ganger, kanskje?? Idioter, ass.

Til dere som ikke helt skjønner hvem jeg støtter med dette innlegget, 1) dust!!, 2) les sitatet en gang til!!

Drit i dem, Cat.

Skrevet

Smarting.

Dette innlegget er jo ikke fra tråden som diskuteres.

Dette er fra denne tråden. Hahaha.

"Idioter, ass" blir mer betegnende på deg.

Skrevet

Jeg er også enig med deg cat. STÅ PÅ!!!

Kan ikke skjønne hvorfor du skal få så mye pepper.

Skrevet

Skal du unngå å bli misforstått må du være tydeligere i innleggene dine.

Skrevet

Til Hi...

Vær mer tydelig når du skriver. Kanskje du kan unngå misforståelser...

Skrevet

Enig med Hi. Cat burde holde kjeft!

Skrevet

Det skjer ikke så

"get used to it"

Skrevet

Hahaha, mere moro for oss!!!!!

Gamle dama med fjortis-holdninger og ordbruk. Er jo god underholdning om ikke annet.

Ikke gir hun seg heller....heheheheheeee!!!!

Skrevet

Nå tror jeg ikke du skjønte poenget... Smarting.

Skrevet

Hehehehe. Hva var poenget ditt da, Einstein?

Skrevet

Følg oppfordring nr 2.. Einstein.

Skrevet

Hva er det som skjer her da?

HI, du skyter jo på den som forsvarte deg. Og Cat diskuterte jo bare med den dusteanonymen som bablet i veg om fedme.

Støtter Cat fullt ut, og blir ganske sjokkert over deg HI at du kan snakke sånn til noen.

Britt

Skrevet

Til HI:

Nå får du faen meg gi deg. Det er direkte mobbing å lage dette innlegget. Jævla bitre anonyme kjerringer!!! Skaff dere et liv!

Cat tør å svare på alle innlegg med nick og står for det hun mener. Det er mer enn man kan si om dere feige anonyme drittslengere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...