Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg blir så irritert på deg!!! Du gidder jo faen ikke lese det jeg skriver, men maler videre... Snurp igjen smella litt, så kanskje du av og til hadde fått med deg hva folk prøver å si? Jeg er HI i det andre innlegget. Jeg er IKKE bekymret for min datters litt runde mage fordi jeg er redd for overvekt, utseende eller lignende ting. For et års tid siden hadde hun ikke slik rund mage, og hun er overhodet ikke overvektig, veldig aktiv og vi spiser sunt. Så det var ikke derfor jeg bekymret meg, men mer om det kunne være noe annet som cøliaki eller lignende. Hun har jo ikke gått opp i vekt, så det er litt rart at magen har blitt større sånn sett. Det var det jeg lurte på. Men takk for at du kjørte den helt ut og dro det over til å bli en "forstyrra og syk mamma som er livredd for datterens valmpefett-diskusjon". Jesus, av og til tenker jeg at du hadde gjort lurt i å putte en sokk i kjeften!!!
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Slikt kan du ta på PM, hvis du har noe personlig å komme med. Det kom mer enn tydelig frem i det andre innlegget...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor blir du sur på hun som forsvarer deg da? Det er jo enkelte andre du burde være sur på.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Det var da voldsomt å sur du ble bare pga det cat skrev da!!!! Tror ikke cat mente det veldig vondt altså. Og som kakemonster sa, dette kunne du tatt på PM eller i det minste signere med nick.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 men i jøssenammen... er det mulig.... hormonell eller?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Hahaha, tenker helt det samme som deg HI, den dama hadde hatt godt av en sokk i stryta innimellom. Hun bare gnåler og gnåler om den samme greia uten å lytte til hva andre med litt mer mellom øra har å si. Tror nok de fleste forsto at du ikke skrev innlegget fordi du var dum og kroppsfiksert:).
sånn ca Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Knis, det hjelper lite med en sokk i munnen så lenge man skriver^^, Men for å være ærlig forstår jeg ingenting, sånn som jeg forsto det så forsvarer hun deg og krangler med noen anonymet at det nødvendigvis ikke handler bare om kosthold og aktivitet.?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Skjønner godt hva du mener og at du følte behov for å ta det her. Ta en pille dere andre, det er vel ikke så rart at hun har behov for å forklare bakgrunnen til bekymringen sin.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 At du tar det det jeg skriver personlig det kan jeg ikke gjøre noe med. Jeg kjenner deg ikke og for alt jeg vet kan du være en anorektisk mamma med megaproblemer eller en normal mamma med et spørsmål. "HVIS" du var en mor med et forstyrret kroppsbilde ( de finnes og jeg kan ikke gjette meg til hvilke de er), ville det den anonyme under deg kunnat bli et stort problem både for deg ,ditt barn og eventuelt andre foreldre/barn med slike problem. Siden du mest sannsynlig bare er en bekymret mor ( av grunner som faktisk ikke fremgår av hovedinnlegget) så synes jeg det er skummelt å bekymre seg over en liten bollemage hos en 5 åring. Det kan du like eller la være. Og ikke kommer jeg at holde kjeft om mine meninger eller åsikter fordi noen kan føle seg truffet.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Hun kunne tredd en diger sokk rundt tastaturet.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Det var nok en misforståelse. Det finnes jo en del gale mødre i USA som lar sine små døtre delta i missekonkurranser. Dermed kunne man bli litt mistenksom av overskriften.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Cat: Hvis du hadde fulgt med på tråden istedet for å gå så hardt ut gjennom den forige tråden hadde du sett at HI forsøkte forsiktig å si at hun IKKE var bekymret for datterens vekt. Hun lurte på om det kunne være en annen årsak til magen. Men neida. Du måtte bare fortsett med anoreksi-mamma beskyldningene dine, ETTER hun skrev grunnen til at hun spurte. Det er ofte en god ide å være flink til å lytte til andre. Du er ofte altfor opptatt av å buse ut med dine egne meninger. Det er nok derfor du virker så naiv innimellom. Og ikke minst selvsentrert. Hvis du bruker mer tid på å lese innleggene så blir det ikke så mange misforståelser fra deg hele tiden heller.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Og hvis DU hadde fulgt med, så hadde du fått med deg at det IKKE var HI jeg gikk etter, men det nepskrellet dom prøvde å fortelle hi at det IKKE var normalt med bollemage hos små barn. FORDI...hvis Hi hadde vært et menneske med et problem med kroppsfiksering ol så ville det kunna bli et alvorlig problem ut av hva den andre anonyme svarte. Er så langt jeg ser like mange som IKKE har noe problem med å se hva jeg mente.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Enig med 18:45- Cat 68 leser ofte det hun selv vil inn i innleggene og så begynner moraliseringa. Det er tydelig at HI ikke tenker som en spiseforstyrra mamma, men Cat 68 har bestemt seg for at DETTE er farlige greier, så hun maler og maler på. Jeg er også lei av å lese de svarene, så det hadde kanskje vært lurt om Cat 68 tok det til seg for en gangs skyld. Drittlei.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Og de andre som mener de samme som meg da, og som dessuten godt skjønnte hva jeg mente, de er like store idioter som meg de da. Sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 Hehehe, du fornekter deg ikke, Cat. Jeg hadde ikke noe problem med å følge med, og nå kreves det ikke akkurat en Pulitzerpris-vinner for å henge med på dine skriblerier. Som jeg skrev til deg over her var vel hovedproblemet med dine gjentatte innlegg som følger: Du evnet ikke å lese/forstå at HI faktisk skrev HVORFOR hun lurte på magen til datteren sin. Hadde du FULGT MED så hadde du innsett at hun ikke var en kroppsfiksert anorektiker. Men du FULGTE IKKE MED siden du lenger ned kom med en hentydning til at HI var nettopp dette (En kroppsfiksert anorektiker).
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Nei, du er ikke så veldig sjarmerende, Cat. De var nok mer enige om det du skrev om kroppshysteriet til folk.
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 Og hvordan skal jeg kunna vite at hun IKKE er det?? For å ikke snakke om andre som leser tråden som kan ha slike problemer. Det den anonyme svarte HI ville kunna være fryktelig ILLE, hvis personer med slike problemer leser det. Det var fortsatt IKKE hi jeg diskuterte med det var den anonyme. Er det deg kanskje?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #19 Skrevet 22. juli 2010 Du burde kanskje stolt på henne da hun sa at hun IKKE var det. Eller går du hele tiden rundt å mistenker mennesker for noe selvom de påstår noe annet? Som en skrev over her burde du kanskje ta deg tid til å lese tråden før du svarer. Ja, jeg er en av de anonyme som svarte i den forige tråden. Nå diskuterte jo ikke du med bare en anonym i den forige tråden....Huff, nå begynner du å virke litt forvirret. Kanskje på tide med en pause....?
Cat.68 Skrevet 22. juli 2010 #20 Skrevet 22. juli 2010 Føler du deg truffet??. Synes du går fryktelig i forsvar. Jeg kommer IKKE å gå tilbake på at jeg synes fokusering på bollemage til en 5 åring er skummelt, ELLER at det er unormalt at 5 åringer har det. Jeg sier ikke at Hi er anorektisk eller syk på noen som helst måte. Men jeg skriver at hun POTENSIELT kan være en person med slike problemer, og derfor blir jeg forbannet på den anonyme som mener det er unormalt. og hvilken anonym som er hvilken er ikke veldig enkelt å se forskjell på.
soleia Skrevet 22. juli 2010 #21 Skrevet 22. juli 2010 Eg les innlegga til Cat som ei støtte til HI om at eit barn kan vere tynn men likevel ha stor mage. Ho går i møte med diverse annonyme som snakkar om kor farleg det er med overvekt hjå barn, og at stor mage kjem pga feil kosthald. Ingen har benekta at det finnest fedme blandt barn, men det kan likevel gå an å vere normalvektig og ha stor mage. Difor kan eg ikkje skjøne at Hi skal hisse seg så til dei grader opp som ho gjer, og kjem med eit så ufint innlegg som dette.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #23 Skrevet 22. juli 2010 Hva i all verden er det folk tenker med her inne??? Kan dere ikke lese?? Alle som kan lese og forstå en tekst,burde vel være i stand til å se at Cat ikke skriver noe galt!! Syyyke kvinnfolk her inne altså!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #24 Skrevet 22. juli 2010 Føler meg truffet? Nå forstår jeg ikke helt hva du mener... Det er jo du som hele tiden går i forsvar. Jeg førsøker bare å redgløre for hva HI forsøkte å formidle. Noe som tydeligvis sitter langt inne hos deg. Jeg vet ikke hva det er, men jeg har sett det i mange andre diskusjoner du har kastet deg inn i... Du har ihvertfall en egen evne til å skrive litt forbi temaet og ikke helt forstå dybden eller kjærnen i den aktuelle diskusjonen eller problemstillingen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #25 Skrevet 22. juli 2010 "Syyyke"? Som i sinnsyk da eller? Jeg tror nok heller det er fryktelig mange mindre intelligente damer her inne som ikke er så flinke til å diskutere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå