Gå til innhold

Er menn med bæresele sexy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessuten; hvor usikker er man som mann når man ikke kan bære barnet sitt uten frykt for å virke homofil?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar jenter (og gutter??) :) Gøy å høre at de fleste er positiv:) Jeg synes det er noe attraktivt med en mann med bæresele.

Homo er vel bare et uttrykk han bruker, istedet for feminint. hehe:)

Ja, man klarer seg vel helt fint uten bæretøy på reise, men jeg er svært glad at jeg hadde det når vi reiste:)

Skrevet

Haha, så bra spørsmål!

Ja, det er RÅSEXY, wow;))

Nei, helt seriøst- det er "flott" om jeg kan bruke det ordet. Jo, når jeg tenker meg om så er det nesten litt sexy, spørs jo litt på mannen da selvfølgelig, men joda- det ser bra ut, ikke det minste "femi"

Skrevet

Jeg synes det ser koselig ut, men også litt alternativt og politisk korrekt, ja..:) Så en hard-rocker (her avslørte jeg meg vel som lite fan av heavy metal, men..) her om dagen, med svart laangt hår, svart t-skjorte og bukse trille på en rosa vogn, med masse rosa stæsj og en søt liten baby..hehe. Det så kult ut. :)

Skrevet

Mannen min nektet å bruke MEITai i begynnelsen, så han bar korte turer i baby bjørn. Nå bruker han meitaien på fjellturer, i skogen etc, men det ville nok ikke falt han inn å bruke den på offentlige steder som butikker, by etc.

Uansett, jeg har aldri tenkt over at det er sexy. Jeg sikler ikke etter en opptatt mann med bæresele:) ha ha! Neida!

uansett, jeg ville nok anbefalt han å bruke bæresele akuratt på den turen. Kanskje som en engangstilfelle, et gjør ting så sinnsykt mye enklere! iallefall siden normenn er så duste at de nekter å oss å ha vogna med inn til flyet. Skal han bære ungen, stelleveske og håndbagasje på armen? Så bli ungen sulten, bæsjer eller annet! Ser for meg at han blri svett da :) Håper han har mange armer:)

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Forøvrig. La nå mannen venne seg til tanken, se andre som bruker det så kanskje han vil etterhvert. I utgangspunktet har jeg ikke mye sansen for å gå med div som ikke er meg, og tipper de fleste menn og tenker slik. Vil han ikke, er det hans problem.

Skrevet

Her om dagen så gikk jeg forbi en mann i pen bukse og skjorte, med to tvillinggutter rundt beina, og en liten baby på ryggen. Må innrømme at det var et flott syn altså.

Superpappa:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...