Gå til innhold

Er menn med bæresele sexy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger egentlige positive svar da min mann mener det ser homo ut å gå med bæresele. Han skal reise med datteren vår på fly og jeg har sagt til han at kommer til å angre hvis han ikke har noe sånt med seg. Jeg opplevde ihvertfall at det var utrolig praktisk.

Egentlig er jo han en moderne mann som stiller opp maks når det kommer til datteren vår. Han passer alltid på å kle henne i rosa (noe jeg ikke er like nøye på) og bærer den feminine stelleveska uten problem... så jeg skjønner liksom helt hva han har imot bæresele. Selv syns jeg det er utrolig sexy med menn som bærer baby i bæresele :)

Hva syns dere??? (jeg tenkte å vise han svarene etterpå....hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke direkte sexy, men absolutt et flott syn=) Tenker at det må være en god og kjærlig pappa, som bærer barnet sitt tett inntil seg og ser ut til å trives m det (men det gjør han kanskje ikke, siden han protesterer?;)

Skrevet

Han trives veldig godt med å bære barnet tett inntil seg, jeg tror bare han misliker den bæretingen.... men tror det blir tungvindt å reise å bare ha en ledig hånd til enhver tid :P

Skrevet

Tja, en mann med 6 pack og bar overkropp, bæresele og baby er sexy. Men det ville jo den mannen vært uten bæresela og babyen og ;o)

Seriøst, jeg reiste med fly med poden da han var 10 mnd, og hadde ikke jeg lånt bæresele så hadde jeg aldri kommet meg i vei. det er så mye å dra på når en reiser med en liten en og en kan liksom ikke legge fra seg denne ungen over alt heller.

Nei, er mannen praktisk ( OG DET ER DU JO) ( hi hi; hint til mannen) så går han for bæresela. Føler han at han takler ting uten så pakker han den i sekken. Men om så skjer så må du fortelle det her etterpå for da har jeg noe å lære ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva er greia til enkelte menn? "Det ser så homo ut"... har han sett mange homser med bæreseler eller?

Jeg er ikke så opptatt av hvorvidt det er sexy eller ei, men det er jævla praktisk! - Hilsen mannen

Skrevet

Hehe.....det ser homo ut faktisk!!! synes det ser flott ut jeg :D

Koselig å se mannfolk som passer godt på ungene sine :)

Trudde bæresele var ett must på enhver reise, uten den så blir det ihvertfall VELDIG tungvindt!!

Har rukket å flydd 8 ganger allerede med snuppa her i huset, å det hadde ikke gått så bra visst jeg ikke hadde hatt bæresela!

Man vil jo ikke akkurat sette ungen ned på gulvet på flyplassene visst man skal finne noe fram i en sekk e.l., for på gulvet er det veldig SKITTENT!!

Men visst han absolutt ikke vil ha denne bæresela, så hils han så mye å si lykke til fra meg :P

Skrevet

Ja, jeg lurte også på den kommentaren med homo.... det er svært få homofile menn med barn da :P men han rikker nå litt på smilebåndet når jeg sier at man ha med seg den bæresela, jeg tror nok han tar den med det tilslutt, men jeg skjønner liksom ikke hva problemet er i det hele tatt. Er da vel ikke noe verre enn å trille barnevogn, og når vi er på trilletur tviholder han på barnevogna. Det er liksom helt greit. Men bæresele, nei det må være farlig!

Skrevet

hehe....kanskje han e redd for at det ska bli tungt å bære henne med bæresela :P Det gjorde ihvertfall min kjære da vi var på gardemoen. Han bærte snuppa i 15min kanskje, før han begynte å klage på at det var tungt :P Så da måtte jeg ta over igjen, å bære henne resten av dagen!!

Men til hannes forsvar, så hadde han aldri bært snuppa i den bæresela før, så han var ikke vant til det. (har en babasling, så det trengs litt trening for å få det helt perfekt til).

God tur :D

Skrevet

Mannen min vil ikke bruke bæresjal, han sverger til BabyBjørn på flyreise. Helt greit synes jeg, han må jo få velge bæretøy akkurat som jeg velger for meg.

Skrevet

Syntes ikke det er noe sexy. Og hvis han vil reise og gjøre ting på sin måte så må han jo få gjøre det.

Skrevet

Sexy var vel kanskje feil ord å bruke ,men som noen andre sa så syns jeg det er et flott syn, og ikke feminint ihvertfall.

Nei, vi har et bæresjal også, og det syns jeg er mer feminint. Her er det snakk om en Babybjørn bæresele:)

Jeg tvinger han ikke til noe, jeg vet bare selv at det hadde blitt særdeles upraktisk å reise uten, da jeg allerede har vært ute å reist med henne, noe han ikke har gjort. Synes det er ekkelt hvis man er på do og skal sette henne ned på gulvet der når man f.eks skal tørke seg eller vaske hendene. Også er det litt tungvindt hvis man skal forsyne seg med mat fra disken og betale osv. Jeg sier ikke at det er umulig, men absolutt tungvint.

:)

Skrevet

Haha morsomt spørsmål..

Jeg synes det er totalt usexy og at det ser skikkelig dottete, politisk/pedagogisk korrekt, aleternativt og teit ut.

Sånn det var min helt ærlige mening;-)

Skrevet

Sorry... det ser ikke bra ut... det er min mening..

Skrevet

Ikke nødvendigvis sexy, men det viser at han er praktisk anlagt og at han sørger for god komfort til barnet sitt på reisen.

Dessuten ser det koselig og omsorgsfullt ut, når en far bærer barnet sitt tett på brystet.

Skrevet

Ikke sexy, men det er flott! Jeg blir glad og varm i hjertet hver gang jeg ser en mann med bæretøy! (her teller ikke babybjørn.. babybjørn er bare teit... hehe..)

Skrevet

Det er ikke sexy, hverken på menn eller damer. Men praktisk er det.

Jeg tenker at bæresele er vel så mye en pappating som mammating, og mannen min har aldri vært redd for å ta på seg bæresele, ei heller har han blitt tatt for å være homo med sele på.

Skrevet

En mann med bæresele viser nå bare at han bryr seg og tar seg av barna sine. Synes det er flott, jeg!!

Til og med MIN mann har brukt bæresele (Manduca og Baby Bjørn), og han mener det meste som ikke er kjøpt på Biltema er homo!

Hehehe...

Gjest lillemamsi
Skrevet

ser ikke noe annerledes ut med menn med bæresele enn damer med bæresele...

Men MIN mann er SEXY, når han bruker mei-taien "sin" med tattoo-design og dødningshoder.

Han er jo sexy uten også, så til syvende og sist så er han jo sexy uansett hva han har på seg :P

Jeg kjøpte en egen meitai til mannen, da han sikkert ikke ville bruke min blomstrete. På babyhawk.com kan su designe din egen meitai..

Og de er heller IKKE kompliserte å ta på :P

Ønsk de godt tur! Han ser helt sikkert veldig flott ut!

Skrevet

Hverken sexy eller ikke ;)

Tror ikke jeg hadde tenkt over det i det hele tatt... Ville uansett latt han bestemme det selv. Hvis han vil bære ungen i stedet er det vel hans problem?

Skrevet

Sexy? Det er vel hverken usexy eller sexy, men praktisk og smart :-) Homo er det i hvertfall ikke..hehe

Skrevet

Så en gang en skikkelig biker-type, skallet og med skinnvest, ripped jeans og masse tatoveringer som gikk og bar en bitteliten gutt i babybjørn, mens han hele tiden gikk og kysset babyen på hodet. Han så lite homo ut.

Nei, slenger meg på med dem som sier det er koselig. Jeg tenker bare positivt om menn med bæreseler, barnevogner osv, tenker at de ser omsorgsfulle ut!

Gjest datatyven
Skrevet

Om det er sexy eller ikke kommer jo an på mannen :-)

Om han ikke vil ha med bæresele må det jo være helt greit uten. Kommer jo litt an på hvor gammel babyen er på hva som er det mest praktiske. Jeg har reist MYE med baby og med større unger, og vil ikke påstå at bæresele er et must.

Dessuten er jo menn mye sterkere enn oss, og har ikke problemer med 5 kg på armen i en times tid, i tillegg til en bag, og en stelle veske.

Mange flyselskaper lar deg få vogna med til gaten, og lar deg hente den ved gaten der du lander. Da trenger man ikke noe sele. Er ungen litt st;rre kan han sikkert bruke b're meis, da det nok er mer praktisk.

Skrevet

Det ser way gay ut ! ;-)

- Eller... ?

Mom2Two, LOL

Du kan sy på et merke på t-shirten hans hvor det står: JEG REISER ALENE !!! Så burde det være åpenbart nok til at folk forstår at det er praktisk å ha to hender tilgjengelig.

Skrevet

VELDIG sexy! Og i frykt for å høres ut som en klisjè; menn som tar tar vare på barna sine på lik linje med mor ER sexy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...