Gå til innhold

Surrogat


ana baroma

Anbefalte innlegg

Så utrolig spennende! :) Høres ut som en fantastisk kvinne hun surrogaten :) Når er datoen for testing da? Håper virkelig at alt går etter planen, masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal over på en UL i allfall, så får vi se når det blir. Vi har ikke helt landet etter testen, så nå venter vi bare på tallenes tale om dette utvikler seg som det skal.

Vi håper på to turer over under graviditeten, men vi får se...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære barn i hjertet :)

 

Har fulgt med deg litt i kulissene, og gratulerer så utrolig mye med barn på vei!!!!! :)))) Sprekt valg, jeg hadde gjort det samme om nødvendig.

 

Du må holde oss oppdatert her inne, el på gravide slitere. Jeg er i grunn ferdig her inne, men må inn og kikke og glede meg med de som lykkes. Vet så godt hvordan det er å være her, men vet også så godt hvor ubeskrivelig det er å komme imål :))

 

Lykke lykke til videre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gratulere så masse som "gravid"!! :):) Håper alt står bra til med dere, og surrogaten, og at dere har landet etter testen! :)

 

Jeg har ett par spm til deg, om det er greit!

 

Hvor lang tid tok det fra dere tok kontakt med klinikken, til dere var igang? Og om du vil si det, vet dere ca hva dere kommer til og lande på, prismessig enda?

 

Vi er selv i tenkeboksen for surrogat i utlandet! Men jeg er litt bekymret til hvordan det er med medisineringen i utlandet? Er litt redd for og bli kraftig overstimulert f.eks.. Hvordan var uttaket i usa, i forhold til i norge?

 

Gratulerer så masse igjen og lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 år senere...

Hvordan gikk det med dere? Kom innom tråden da jeg prøver å finne ut litt om surrogati og de forskjellige mulighetene ☺

Anonymkode: 53a84...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...