Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 spør her, før jeg ringer til GYN min på mandag, nå må jeg finne det ut!!!! for noen mnd siden, fikk jeg en soppinfeksjon (eller noe) i underlivet, og til SLUTT forsvant det etter mye canesten osv. det var sykt vondt, og jeg fikk nesten panikk av smerte... etter det, når vi har sex, er det alvorli trangt, akkurat ved "inngangen" er det akkurat som en litt stor klump(??) som nesten tetter alt.... etter HVER mens får jeg kløe, og irritasjon igjen et par dager.blir helt hoven,og det tetter seg totalt inni der igjen. fryktelig ekkel situasjon!! hva kan dette være???
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 tviler på at det er vorter... dette er en stor myk rar klump....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 huff syns det er litt skummelt... ser for meg det verste tenkelige, typisk min uflaks!!!! det klør, det brenner, når det står på det verste.... men at hele greiene skal tette seg, er skummelt
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Typen din har vært utro og smitta deg med noe faneskap. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 nok en ting som noen måtte spytte ut. vet han ikke har vært det, hadde han i det minste hatt tid så.. men nei. men nå spurte jeg om noen hadde opplevd å hatt det slik, ikke noe annet.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Jeg har hatt det sånn, og det viste seg å være herpes. Eksen smitta meg, og derfor er han en eks.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #9 Skrevet 17. juli 2010 Herpes??? Er dere dumme eller? Herpes vises ikke, det klør og svir!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #10 Skrevet 17. juli 2010 jeg trodde heller ikke herpes vises. leste om kjønnsvorter osv nå, og de kunne sette seg på innsiden av kjeden som store klumper osv. Vet ikke om det er det du har? hmm
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #11 Skrevet 17. juli 2010 så det dere sier er at jeg kan ikke ha problemer med underlivet, uten at mannen har vært utro mot meg? hyggelig tanke.. dagen min ble plutselig mye bedre... Eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #12 Skrevet 17. juli 2010 Jo, det vises! Hallo, jeg har hatt det, påvist av lege til og med! Da hadde jeg blemmer i starten, som ble til kløende og sviende sår. I tillegg hovnet jeg opp der nede, og skjedeåpningen ble dermed trangere. Ikke snakk om ting du ikke vet noe om.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #13 Skrevet 17. juli 2010 Om f.eks. typen din har herpes, og gir deg munnsex kan du få herpes sånn. Vet om en det har skjedd med. Behøver ikke ha vært utro.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #14 Skrevet 17. juli 2010 hmm det er jo kjempe lenge siden han har gjort det forstår nesten ikke når han skulle vært utro, siden vi jobber sammen, drar samtidig på jobb, kommer hjem sammen, og er generelt så og si alltid sammen....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #15 Skrevet 17. juli 2010 Herpesviruset er noe som kan ligge latent i kroppen i flere år uten at man får utbrudd, og hos menn er det ikke alltid man merker utbruddene på samme måte som hos oss kvinner. Noen har også bare Herpes 1, altså på munnen, og så kan det smittes over til kjønnsorganene. Mannen din kan ha hatt herpes (hvis det er det dette er) i flere år uten å merke det, og kan også ha hatt et utbrudd uten å tenke så mye over det. Kanskje han bare trodde han var sår feks. Og du kan også ha vært smittet lenge, uten at det har blitt utbrudd før nå. Så selv om det skulle være herpes, betyr ikke det at mannen din automatisk har vært utro, selv om det selvsagt KAN være tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #16 Skrevet 17. juli 2010 nei det kan faktisk ikke skje, det vet jeg 100% etter å ha snakket med legen når jeg var bekymret for det. det der er to forskjellige typer herpes. noen kan vel "skylde" på det sånn, men det er faktisk ikke mulig.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #17 Skrevet 17. juli 2010 jo herpes kan godt vises! har ei venninne som har det som til og med ble innlagt pga det.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #19 Skrevet 17. juli 2010 ikke i følge de to legene jeg var hos. les litt mer.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #20 Skrevet 17. juli 2010 Jeg utredes for noe lignende nå.. Jeg "gror igjen", og det gjør SYKT vondt! Jeg har en type allergi som heter lichum planus, og de tror dette kan ha noe å si for underlivsplagene mine. De har tatt masse prøver, og det viser seg at det kan være en medfødt arvelig sykdom.. Har noe med celledelingen i kroppen å gjøre, men som sagt så er jeg i utredningsfasen enda. Jeg (og legen min) trodde det var sopp som var vanskelig å ta knekken på, men da jeg merket at det plutselig hadde grodd nesten helt igjen der nede så ble jeg sendt videre til eksperter. Jeg har gått på hormon tabletter og antibiotika både i tablettform og som stillpille i skjeden. Jeg bruker ovesterin vaginalsalve og syns den hjelper meg når det er "sånn passe vondt".... Lykke til og god bedring!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #21 Skrevet 17. juli 2010 Jeg vet dessverre veldig mye om herpes, har hatt det i ti år. Joda, det vises i form av knappnålshodestore blemmer og sår, ikke klumper! Du burde ikke feilinformere folk på denne måten. Forresten, du har ikke hatt herpes, du HAR herpes.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #23 Skrevet 17. juli 2010 jeg spurte også om et slikt spm på nettet engang, så dum som jeg var. alle skrev herpes. men det var d ikke. jeg hadde små-åpne sår som svidde som bare det. og dette viste seg å komme av hormonelle forstyrrelser, etter jeg sluttet på prev. for 2 år siden har jeg ikke sett snurten til det igjen. kan det være d samme med deg? slik du forklarer underlivet ditt med at det er "trangt" var jeg også den syklusen jeg ble gravid;P du kan jo fortsatt ha sopp infeksjon..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #25 Skrevet 17. juli 2010 Jo, munnherpes kan smitte over til kjønnsorganene! Det er vel heller du som bør lese litt mer- google litt om det, så ser du! "Herpes kan også overføres til kjønnsorganene gjennom munnsex, hvis partneren har herpessår -eller skiller ut virus uten sår - i eller på munnen." http://www.lommelegen.no/322107/herpes-paa-kjonnsorganene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå