Gå til innhold

Dere som er 25-40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32år og blir innimellom spurt om leg. Synes bare det er morsomt. Selv om jeg ble litt irritert da jeg ble nektet kjøpe røyk uten leg.. Og da jeg måtte få flere til å gå god for meg da jeg skulle inn på utested med 18års grense. Eller den gangen vaktene på et utested mente jeg hadde forfalsket leg.. :)

Og så er det litt småmorsomt når folk blir så sjokkert når de hører jeg er 2 barnsmor.. "Du er jo ikke såå gammel" :D

Men jeg syns faktisk det har vært litt ubehagelig under svangerskapene og sånn når jeg blir tatt for å være så ung. Føler jeg må fortelle folk at jeg faktisk er bikka 30.

F.eks da den ene barnepleieren på barsel kom med en kommentar som "så ung og allerede 2 barn". Da var jeg 30..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 34 og blir stadig tatt for å være yngre enn hva jeg er, men aldri så ung at jeg blir bedt om leg...har vel ikke blitt bedt om det siden jeg var 28...så jeg ville blitt veldig paff og ellers tatt det som et kompliment om noen måtte ha leg for at jeg skulle fått kjøpt alkohol. Er vel ikke noe å bli fornærmet over det

Skrevet

Er 25 og blir stort sett alltid spurt om legitimasjon når jeg kjøper øl, utenom på nærbutikken.

Blir litt irritert ja, ser ikke ut som om jeg er 17. Men fikk nettopp forklart at de visstnok skal spørre om man ser ut som man er under 25.

Skrevet

Synes det er ganske morsomt å vise leg jeg. Jeg er 34 og må vise leg rett som det er. Spesielt hvis jeg skal kjøpe vin på polet. Det artigste er vel at jeg kom ikke inn på et utested som jeg hadde jobbet på i 5 år. Dørvaktene var byttet ut og jeg skulle ta meg en tur og titte. Gamle sjefen som tilfeldigvis så det holdt på å le seg i hjel. (stedet er 20 års grense og det er 1 år siden)

Skrevet

Jeg er 28, og ble forleden spurt om legitimasjon på polet da jeg skulle kjøpe en flaske vin. Da ble jeg kjempeglad, og smilte og sa takk til damen mens jeg ga henne bankkortet mitt ;) hehe. Det var faktisk da jeg bikket 25 at det ble slik, før det ble jeg dødsens fornærmet..

Skrevet

først ble jeg fornærmet men nå er jeg 26 og tar d som et kompliment;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...