Gå til innhold

Dere som er 25-40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du, og ville du blitt glad eller fornærmet om noen tok deg for å være opp til 5-10 år yngre enn det du er utelukkende basert på ditt utsende? F.eks bli spurt etter leg på polet når du er 30 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 34 år og ville blitt irritert om noen ba meg om leg.

Skrevet

Jeg blir 25 i år og ble spurt om leg på ett utested med 18 årsgrense. Jeg ble vel litt fornærmet selv om jeg tok det med en latter.

Skrevet

Jeg er 25 og ble spurt om leg på polet da jeg kjøpte vin som er 18 års grense på. Det var flaut for hadde ikke regnet med det så hadde ikke med leg kun kontanter, måtte ringe mannen som satt i bilen utenfor og få han til å komme inn med bankkortet og da kom han inn med begge barna subbende etter.

Hehe, både jeg og hun i kassen var en smule flau, og det var i tillegg mange mennesker på polet som så undrende på meg.

Skrevet

Jeg er 32... Blir stadig spurt etter leg på polet. Og i går var det en på 23 som trodde jeg var like ung som han :P Vet ikke helt om jeg blir fornærmet eller om jeg tar det som komplement :P

Skrevet

Jeg er godt oppi 30 årene og blir ofte tatt for å være noen år yngre enn 30. Noen ganger er det greit men jeg synes jeg ikke ser ut som jeg er under 30 da.

Da jeg var singel datet jeg kun gutter på 28 år av en merkelig grunn... da var aldersforskjellen fort 4-6 år.

Men å bli spurt om leg har jeg ennå tilgode hahah

Faktisk ingen som tror at jeg har 3 barn heller. Det synes jeg er et større kompliment ;)

Skrevet

Jeg er 29. For 2 år siden skulle jeg på kino med ei venninne. Hun hadde gavekort som vi skulle bruke,så jeg hoppet av og skulle få i billetter,mens hun parkerte bila.Jeg ga henne pengeboka mi for jeg hadde så mye mynter hun kunne bruke til parkeringa.

Fikk nesten ikke kjøpt billetter da filmen hadde 18års grense.

Da lo jeg godt og takka for det gitt:) Hadde jo ikke leg siden jeg ikke hadde med pengboka.Men det gikk bra likevel:)

Skrevet

Jeg er 25 og blir stort sett spurt om leg når jeg er på polet.Blir også spurt på utesteder. Jeg blir ikke fornærmet :-)

Skrevet

Jeg er 27 år og blir ofte spurt om leg på polet eller utesteder. Lurer jo litt på hva som feiler synet på den som spør, men men... trøster meg med at det er bedre å se yngre ut enn eldre når man er i min alder, hehe.

Skrevet

Jeg er 32 og hadde gitt smellkyss til den som ba meg om leg.

Skrevet

Er 34, men ser noen år yngre ut. Har ikke opplevd å bli spurt om leg noen plass, men ble spurt om jeg skulle ha barnebillett på bussen her for noen år siden, var vel da nærmere 30. Faktisk litt blanda følelse å bli spurt om det, men det har ikke skjedd igjen da :-)

Skrevet

Jeg blir 30 i år og det er bare et par år siden jeg fikk barnebillett på bussen. Hadde til og med med meg sønnen min på da to år!

Jeg liker jo ikke å alltid bli tatt for å være yngre. Skjønner at det er et komplimant, men det er ikke noe kjekt i en del sammenhenger der man blir ansett for å være for ung til å forstå det ene eller det andre.

Nå ser det ut som kolikkrynkene har gjort sitt da, heldigvis:)

Skrevet

14.08 her, mener kompliment... selvfølgelig. haha.

Skrevet

Er 33 år og ville blitt lattermild hvis jeg ble medt om leg noe sted egentlig. Lenge siden sist...

Skrevet

Jeg er 26år og blir spurt om legg når jeg skal kjøpe øl!

Jeg tar det ikke som et kompliment

Skrevet

Jeg har ved noen anledninger tatt buss etter jobb for å hente eldstemann i barnehagen... har flere ganger fått spørsmål som: "å det er barnebillett eller"? første gangen trodde jeg det var en spøk fra sjåføren sin side,,, men når jeg fikk samme spørsmål fra flere forskjellige sjåfører måtte jeg ta en ekstra titt i speileit på meg selv altså. Det er ikke så stas å bli tatt for å være 16 år eller yngre.. blir alltid spurt på polet og diverse..men det er jo bare artig da:p Jeg blir forøvrig 25 i år.

Skrevet

Jeg er 30 år, blir ikke fornærma om noen spør. Er ikke lenge siden jeg var på polet å handla 3 vin, og ble spurt etter leg. Tenker det heller er mer flaut for den som spør ja, enn at jeg skal gå å irritere meg.

Skrevet

Haha, jeg er 30, og ble spurt om leg på polet dagen før jeg fylte 30!:)

Synes det er morsomt jeg.

Dog var det litt irriterende den gangen for noen mnd siden, da jeg hadde glemt lommeboka mi, og bare hadde med mannens visakort- og så måtte gå ut i bilen og få ham til å gå inn og handle for meg, siden jeg ikke hadde med legitimasjon!;)

Skrevet

Jeg er 25 og blir fra tid til annen spurt om leg på polet, utesteder osv. Det kunne faktisk ikke brydd meg mindre. De som jobber der skal jo faktisk spørre om leg når det ser ut som personen kan være under 25, ikke om personen kan være under 20 eller 18.

Og mange som er 30 kan like gjerne se ut som de er 24. Ikke lett å gjette alder for noen som ikke kjenner meg. Ikke spør de for å være greie/slemme heller, de spør fordi de kan miste jobben OG bli straffa for det, om personen faktisk er under 20 eller under 18. Sånn er reglene, og det respekterer jeg uten å ta noe som helst som et personlig nederlag :)

Skrevet

Jeg ble spurt regelmessig om leg på polet helt til jeg ble 31.

Nå er jeg 34 og savner det. Har også fått et barn i mellomtiden, så har vel fått slengt noen år ekstra i trynet etter lite nattesøvn i det siste:/

Skrevet

Jeg er snart 32 og har 4 barn (venter nr 5.) Og blir stadig spurt etter leg på polet hehehe

Jeg har alltid sett mye yngre ut enn jeg er, og nå begynner det å komme "til nytte." ;o)

Skrevet

Hehe, jeg er 27 og ble spurt etter leg her om dagen da jeg kjøpte meg ett par øl :))

Og jeg ble bare kjempe gla!

Så jeg lever på de gangene jeg blir spurt, leeeeenge :D

Skrevet

Jeg er 27 år, og blir aldri tatt for eldre enn 20 ca. Ingen tror jeg har to bar og jeg blir så og si alltid spurt om leg (de få ganger jeg kjøper noe som krever leg). Jeg er hjemmehjelp og blir alltid spurt om jeg nettopp har sluttet på skolen (vgs antar jeg) og om det er deilig å ha flyttet hjemmefra (de tror jeg nettopp har gjort det, haha).

Det er så kjedelig at alle alltid tror jeg er liten. Tror det er det runde ansiktet mitt som gjør det. Og muligens den spinkle kroppen.

Skrevet

Jeg er 27 år.

Ble spurt etter legitimasjon på dagligvarebutikken for noen måneder siden. Kjøpte sigarett papir. :P

Svigerinna mi ble spurt etter legitimasjon på polet tidligere på dagen, hun kjøpte en flaske hvitvin. Hun er 30 år.

Tar det med ett smil og en god latter.

Skrevet

Jeg er 26 og blir spurt om leg både på polet og butikken, ikke alltid, men det hender ikke sjelden heller. Litt irriterende, men er vel ikke så galt å se yngre ut, så det går helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...