Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #26 Skrevet 16. juli 2010 Usj, ja! Alenemødre er skitne og ekle! Fysj!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #27 Skrevet 16. juli 2010 Ja! Stakkars de mennene som har fått barn med slike fnask og luddere. Ikke rart de har blitt alenemødre. Det må være noe galt med dem slik at de ikke klarer å holde på mennene sine.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #28 Skrevet 16. juli 2010 Der ligger jo noe av problemet. Jeg tror mang en mann har blitt lurt av damer på by'n. Hører ingen ting før det detter ned ett brev i postkassa fra NAV med krav om barnebidrag. Vi aner fred og ingen fare, og vips så er du far til 2!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #29 Skrevet 16. juli 2010 far til 2?? hun har 2 unger med 2 forskjellige!!!!! og hvordan jeg vet at hun sitter i tlf mesteparten av tiden?? JOoo fordi det er sååå lytt her og når veranda døren er oppe så hører du jo det..ikke sånn at jeg lytter men går jo ikke unngå å ikke høre heller da ..da må jeg haelle dører stengt og ha ørepropper i øra for å ikke høre henne. hun er rett å slett en møkkakjerring som ikke vet hvordan hun skal håndtere barn. Jeg er faktsik mor ja og tar vare på ungene.de mangler aldrig noe aldrig!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #30 Skrevet 16. juli 2010 Jepp. Det er stort sett sånn alenemødre blir alenemødre.... For det er jo tross alt ikke mennene sin oppgave å ta ansvar for å beskytte seg. Vet om mange damer som har lurt mannen til å ikke bruke kondom. Stakkars menn. Kvinner er grusomme.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #31 Skrevet 16. juli 2010 i tillegg sitter hun og sier at hun kunne fått et ligg hver kveld hvis hun ville når du var i syden.. hallo er det sånn en mor oppfører seg? hun der burde ikke fått unger i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #32 Skrevet 16. juli 2010 ikke rart hun sliter med underlivspalger da..haha og åssen jeg vet det også?? Jo det ligger jo fullt av tablettesker osv..i søpplekassene .ikke for at jeg går å ser etter men når jeg skal kaste søppla så ser jo man med engang hva som er oppi der... hi
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #33 Skrevet 16. juli 2010 HAHAHA! Du troller så sinnsykt her Historien begynte bra, men når du svarer deg selv og trekker det så langt så: HAHAHA! Nice try, Missy;)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #34 Skrevet 16. juli 2010 Aldrig, faktisk. Sånn rent bortsett fra en voksen mor som holder seg for god til å utbrodere livet til en mor som kanskje ikke har det så godt? Hva med å være et godt eksempel for barna dine og vis dem hvordan man er et godt medmenneske? Jeg får meg ikke helt til å tro at du er så mye bedre enn henne...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #35 Skrevet 16. juli 2010 svarer meg selv?? forklar hvordan jeg gjør det?? morsom du haha du får heller lese alleinnleggene så ser du atjeg IKKE svarer meg selv
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #36 Skrevet 16. juli 2010 Det kunne jeg også. Det betyr ikke at jeg vil gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #37 Skrevet 16. juli 2010 Jeg er mye bedre enn henne ja:) fordi jeg tar vare på det jeg har og har ikke samvitighet til å sette unga bort nesten 2-3 ganger i uken fordi jeg må slappe av¨ idioti hi
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #39 Skrevet 16. juli 2010 Ja, nå tror jeg at du kun forsøker og undergrave hennes troverdighet med og slenge ut noen ubegrunnede påstander. Er du en slik en alenemor kanskje?!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #40 Skrevet 16. juli 2010 Til HI! Les overskriften din en gang til, vær så snill. Mulig denne ene alenemoren du kjenner er sånn, men ikke ALLE vi alenemødre er av denne typen. Og har ungene det så fælt, så synes jeg du skal sende en bekymringsmelding til barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #42 Skrevet 16. juli 2010 enig, barnevernet er ikke rett instans for alenemødre.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #43 Skrevet 16. juli 2010 Hvis du kjenner til tilfeller med omsorgssvikt, og synes forholdene i dette hjemmet er så graverende, kan jeg ikke begripe hvorfor du ikke kontakter barnevernet? Det er faktisk ditt ansvar som voksent menneske, dersom du kjenner til uholdbare forhold i et hjem der barn befinner seg. Når det er sagt synes jeg ikke de eksemplene du nevner her er så graverende akkurat, kanskje med unntak av det med timevis i tlf- hvis det er slik at hun lar ungene gå for lut og kaldt vann imens. Men det er ikke synd på barn som får være hos sin far i noen uker mens mor er på ferie, og det er heller ikke synd på dem som ikke får saft. Og er barna hos far, er det hans ansvar å sørge for at de har det de trenger.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #44 Skrevet 17. juli 2010 Alt jeg ser du gjør her, er å syte å klage om hvor ille hun er å hvor ille di har det. Så hvorfor gjør du ikke noe med det? Og du overreagerer litt da eller. En alenemor går til å bli alle. Overdramatisk og latterlig. Hvis det er så ille, så gjør noe med det. Eller så er alt du kan gjøre bare å holde kjeft?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå